Strona 1 z 1
AGG+TDI+K03
: śr mar 18, 2009 11:27
autor: gofer
Joł!
Czy to ma prawo działać?
Tzn. silnik AGG (odprężony grubszą uszczelką pod głowicę), kolektor wydechowy z TDI (podobno trzeba przerobić tylko jedną szpilkę?) i turbina K03?
Czy to turbo wchodzi na kolektor bez przeróbek?
Jakich mocy mogę się spodziewać?
Celuję w 180 - 190 KM.
Silnik sterowany MegaSquirtem.
Jakie wtryski zastosować i czy pompa seryjna da radę?
: śr mar 18, 2009 12:24
autor: Rafalek114
czy to bedzie pasowac niemam pojecia ,ale pompa paliwowa da rade na 100procent ,a wtryskiwacze to pewnie z 320cc by sie przydaly od silnika 1,8t AUQ , AUM ,AJQ itp
: śr mar 18, 2009 13:45
autor: gofer
Na forum jest niby 2E Turbo na kolektorze z TDI.
ze zdjęć widać, że to może zadziałać.
Kolektor:
http://www.moto.allegro.pl/item56408668 ... chowy.html
Sprężarka:
http://www.moto.allegro.pl/item57924869 ... lnika.html
Flansze podobne, ale czy takie same??
aaa, i jeszcze jedno, jakich konkretnie wtryskiwaczy użyć? Jakiś numer? Producent?
Listwa paliwowa z 1.8T + np. 4 barowy regulator??
: śr mar 18, 2009 15:17
autor: bugalon
gofer pisze:Na forum jest niby 2E Turbo na kolektorze z TDI.
ze zdjęć widać, że to może zadziałać.
Kolektor:
http://www.moto.allegro.pl/item56408668 ... chowy.html
Sprężarka:
http://www.moto.allegro.pl/item57924869 ... lnika.html
Flansze podobne, ale czy takie same??
aaa, i jeszcze jedno, jakich konkretnie wtryskiwaczy użyć? Jakiś numer? Producent?
Listwa paliwowa z 1.8T + np. 4 barowy regulator??
Wtryskiwacze z g60 dadzą radę. Regulator zostaw ten co masz, nie będzie potrzeby zmiany. Listwa też zostaje ta którą masz.
Miliony razy tłumaczylismy ze turbina z diesla do benzyny sie nie nadaje. Działać będzie ale efekt będzie żenujący. Kolega od 2E władował w to kupę kasy (zapytaj go ile dokladnie). Uzyskal 180 koni ktore mogl mieć prostszym i tańszym swapem na 1.8T
: śr mar 18, 2009 15:56
autor: gofer
czytaj dokładnie, kolektor z tdi, turbo z 1.8T - model K03.
: śr mar 18, 2009 19:16
autor: evolution
kolektor z tdi do beny nie robi roboty jak powinien... po drugie zadnych wtryskow g jak i grubych uszczelek, ori pompa paliwa powie papa przy doladowaniu i generalniejesli juz uturbiac to turbo od silnika dysponujacego moca co najmniej 2xx ps a nie ze 150, szkoda nerwow i kasy na tego swierszcza
[ Dodano: Sro Mar 18, 2009 18:17 ]
ps agg silnik czegos nie ma wiec grozi efektowna rezygnacja z wykonywania uslug na twoja rzecz ze strony motorowni
: śr mar 18, 2009 19:23
autor: gofer
wiem, wiem, natrysk oleju na denko tłoka...
To co najlepiej zrobić za rozsądne pieniądze, żeby mieć te 180-190 Km?
: śr mar 18, 2009 22:07
autor: evolution
nic bo za te same pieniadze robiac na moc ma sie 250