Strona 1 z 1

ABF kilka pytań....

: pt wrz 16, 2005 06:08
autor: tramall
W najbliższym czasie chyba wybiorę się na hamownie by ponownie spróbować oszacować moc auta. Jeżeli wynik mnie zadowoli , poważnie myślę o drobnych wzmocnieniach. Pytam więc:

1. Czy zastosowanie regulatora ciśnienia paliwa od VR6 coś da( w sensie, że ten od gti moze nie być dość wydajny po przekroczeniu pewnej mocy)?
2. Czy podejdzie mi shortshifter od VR6 (niby takie same skrzynie)?
3. Jeśli skrzynia jest od VR6 to powinna znieść troche więcej kucy i niutonów?
4. Czy lepiej odciążyć koło zamachowe czy dopasować inne (ponoc pasuje od corrado g60 i jest lżejsze, inni wkładali od VW transportera ???) nie chcę hardkoru -30% na wadze to max
5. Pytanie o skrzynie . Na innym forum ktoś powiedział że ABF ma długą skrzynię (na 2 biegu ciągnie do 120km/h, u mnie max 105km/h) . Na www.vwvortex twierdzą że jest to krótka skrzynia. Wiec jak długa czy krótka , a może było dwie ???
6. Czy jest ktoś w Polsce kto zrobi mi remap ECU bym zyskał (na samym remapie) około 20 KM, rzadnych wałków , nie chcę pogorszyć i tak słabego dołu (proszę się nie śmiać , jest to mozliwe) . Oczywiście zmierzone na hamowni.

Z góry dziękuje za odpowiedzi

Re: ABF kilka pytań....

: pt wrz 16, 2005 08:59
autor: Borys
tramall pisze:W najbliższym czasie chyba wybiorę się na hamownie by ponownie spróbować oszacować moc auta. Jeżeli wynik mnie zadowoli , poważnie myślę o drobnych wzmocnieniach. Pytam więc:

1. Czy zastosowanie regulatora ciśnienia paliwa od VR6 coś da( w sensie, że ten od gti moze nie być dość wydajny po przekroczeniu pewnej mocy)?
2. Czy podejdzie mi shortshifter od VR6 (niby takie same skrzynie)?
3. Jeśli skrzynia jest od VR6 to powinna znieść troche więcej kucy i niutonów?
4. Czy lepiej odciążyć koło zamachowe czy dopasować inne (ponoc pasuje od corrado g60 i jest lżejsze, inni wkładali od VW transportera ???) nie chcę hardkoru -30% na wadze to max
5. Pytanie o skrzynie . Na innym forum ktoś powiedział że ABF ma długą skrzynię (na 2 biegu ciągnie do 120km/h, u mnie max 105km/h) . Na www.vwvortex twierdzą że jest to krótka skrzynia. Wiec jak długa czy krótka , a może było dwie ???
6. Czy jest ktoś w Polsce kto zrobi mi remap ECU bym zyskał (na samym remapie) około 20 KM, rzadnych wałków , nie chcę pogorszyć i tak słabego dołu (proszę się nie śmiać , jest to mozliwe) . Oczywiście zmierzone na hamowni.

Z góry dziękuje za odpowiedzi
ad1 4 bary jest w VR6 moze zalewac motor
ad2 wybieraki moga byc wizualnie podobne ale czy podejdzie i skok bedzie mniejszy to nie wiem
ad3 kto ci takich bredni naopowiadał, skrzynia od vr6 jest zupełnie inna i pasuje tylko do vr6, (inney rozstaw srub)
ad4, jak mocno odelzysz to vmax sie zmniejszy moze niedokrecac do obrotów max bo nie bedzie masy
ad5 podaj oznaczenia skrzyni to sie sprawdzi, w ABF rózne siedziały, 105 to taka krótka, u mnie w MKII 80 jest max na 2 ce ale skrzynia od syncro

ad6 pogadaj z GTO on juz pisał programy do ABF

: pt wrz 16, 2005 12:49
autor: cyarnz
tak jak mowisz Borys, program sie przydaje do abf`a bo przetracone sa zaplony przez fabryke a i kapke wiecej palowa mozna dac