Strona 1 z 2

MK2 GTI - problem

: pn wrz 12, 2005 15:18
autor: Golf GTi
Siemka chlopaki mam takiego problema, cos sie stalo z moim GTI , zalalem sobie do pelna auto , i zonk przestal jechac, a konkretnie osladl o jakies 70% , myslalem ze to sitko zzbiorniu dzis sobieto wszystko rozrbralem wyczyscielm ,i dalej to samo , co jest do cholery , i tak sobie wylaczylem zaplon z 3 przu 80KM/h i wlaczylem , i pomoglo mail kopa ale tylko chwile , i za chwile powtorka z rozgrywki , co jest z tym golfem niech ktos cos napisze sensownego bo ja nie mam pojecia co sioe dzieje .

Prosze nie usuwac postu , wiem ze to nie to forum , ale tu sa lepsi "wyżeracze " niz na technicznym.

: pn wrz 12, 2005 22:33
autor: qra
no widzisz, dlugo nie wytrzymal twojego jezdzenia 'do 7200 az odcina zaplon' buahah :Asd
teraz to chyba na wstecznym se pojezdzisz :d

: wt wrz 13, 2005 08:03
autor: Golf GTi
Co to mialo byc QRA ?, widzac ze jestes malo obeznany w temacie. , pozatym silnik jest igla jezdzi na syntetyku cisnienie powirzej 11 BAR , problem jest od strony zasilania paliwem podejzewam , a jest w tym silniku wogolejakas sonda bo ja tam nic takiego nie widze ,a pisa co po niektorzy ze jest , a umnie jej nie ma.

: wt wrz 13, 2005 09:59
autor: GTO
coś siada, moze pompa paliwa pomału przenosi sie w zaświaty.
mam nowki jak chcesz ;)

: wt wrz 13, 2005 11:36
autor: TAZ
Pewnie tej pompie już szczotek zaczyna brakować.

: wt wrz 13, 2005 12:13
autor: Golf GTi
Oki byc moze to pompka ale ktora? , mam jescze jedna przy tylnej belce , a moze te filtry obok tej tylnej beli zatkalo , poradzcie cos , i juz mi sie zaczelo a tak sie cieszylem ze tak dobrze smiga jak ostatnio AUDI 2.6 Quattri Awanta zmieszalem przy 210 km/h , dlaczego zawsze mi sie cos musi zje.bac

: wt wrz 13, 2005 12:49
autor: TAZ
Jak długo filtr nie był wymieniany to też daje za mało paliwa. Kondensator paliwa też mógł się skończyć lub zatkać. Pompka w zbiorniku jest tylko po to żeby szybciej zasysać więc jej brak raczej wielkich problemów nie będzie sprawiał. No chyba, że jest spalona to paliwo przez nią nie może przejść i jest lipa.

: wt wrz 13, 2005 12:53
autor: Golf GTi
nie pompka w zbiorniku dziala pompuje cos ok 3 BAR , a jesli chodzi o filtry to nic nie wymieniane od nowosci , lacznie z tymi przy tylnej belce:)

: wt wrz 13, 2005 13:00
autor: TAZ
No to zostaje filtr, kondensator i ta większa pompa paliwa obok zbiornika paliwa.

: wt wrz 13, 2005 13:44
autor: Golf GTi
ok ,thx za pomoc

: wt wrz 13, 2005 22:42
autor: GTO
Golf GTi pisze:nie pompka w zbiorniku dziala pompuje cos ok 3 BAR , a jesli chodzi o filtry to nic nie wymieniane od nowosci , lacznie z tymi przy tylnej belce:)
pompa w baku OK, a pompa cisnieniowa poza bakiem ??
6.5 bara na rozdzielaczu ma być podczas pracy silnika.

: śr wrz 14, 2005 14:28
autor: Golf GTi
Wlasnie GTO nie wiem, tej jeszcze cisnienia nie sprawdzalem , mam pytanie obok tej pompy kolo belki sa 2 filtry? ,czy co 1 to napewno filtr a to drugie to co jest? , nie moglem w katalogu dzis wogule znalesc tej czesci , ludzie pomuzcie bo 17 sa wyscigi i nie bede mial czym dojechac :( .

: śr wrz 14, 2005 15:54
autor: cyarnz
to drugie o czym piszesz to pwno akumulator cisnienia

: śr wrz 14, 2005 17:07
autor: Golf GTi
A za co konkretnie to odpowiada? , i czy ma to jakas nazwe techniczna?