Strona 1 z 1
"dynamiczna" zmiana ustawien LPG
: czw mar 05, 2009 22:15
autor: x86635
temat jest tez na LPG ale tam jakoś nikt nie może mi jednoznacznie odpoiwedziec a wiec Panowie jak ostatnio bylem u gazownika taki szalony pomysł i chce się dowiedzieć czy da rade takie coś zrobić ogólnie chodzi o to ze podłączyłbym sobie laptopa do instalacji i jeździł z nim tak na co dzień z ustawieniami optymalnymi jeśli chodzi o moc i spalanie a gdy chciałbym sobie szybciej pojeździć albo na światłach stanąć z jakimś cwaniakiem to wgrałbym jakies "ostrzejsze " ustawienia jest to wykonalne??
Re: "dynamiczna" zmiana ustawien LPG
: pt mar 06, 2009 08:50
autor: Borys
Dreak'e pisze:temat jest tez na LPG ale tam jakoś nikt nie może mi jednoznacznie odpoiwedziec a wiec Panowie jak ostatnio bylem u gazownika taki szalony pomysł i chce się dowiedzieć czy da rade takie coś zrobić ogólnie chodzi o to ze podłączyłbym sobie laptopa do instalacji i jeździł z nim tak na co dzień z ustawieniami optymalnymi jeśli chodzi o moc i spalanie a gdy chciałbym sobie szybciej pojeździć albo na światłach stanąć z jakimś cwaniakiem to wgrałbym jakies "ostrzejsze " ustawienia jest to wykonalne??
a nie szybciej na benzyne przełączyć niz zmieniac ustawienia?
: sob mar 07, 2009 00:20
autor: wili18
Dreak'e pisze:ustawieniami optymalnymi jeśli chodzi o moc i spalanie
tzn z jakimi ? Faktycznie LPG tyle kosztuje że należy jeździć na nim oszczędnie ja mam taką dawkę że jeżeli zmiaszcze się w 15l/100km to wszystko jest ok
[ Dodano: 06 Mar 2009 23:22 ]
a jak Chcesz osiągów i małego spalania to TDI
: ndz mar 08, 2009 15:17
autor: evolution
Dreak'e, Sluchaj jsli masz dobrego kompa od gazu( taki tylko z silniczkiem krokowym bez sruby na wezu to ustawienie dynamiczne jest jak najbardziej dobrym krokiem, jednak nie musisz pozniej jezdzic z lapkiem zeby auto palilo malo i mialo odpowednia moc... poczytaj temat jak regulowac instalacje gazowa sposob sprawdzony na wielu autach, w tej chwili zostaje samemu zastosowac sie do zalecen bo mnie nikt do wyregulowania komus gazu nie zmusi.
: pn mar 09, 2009 17:05
autor: kateb
evolution, czy to takie trudne, czy tak beznadziejne, że nikt cię nie zmusi
. Bo piszesz, że kwestia zastosowania się do wskazówek dotyczących regulacji i jednocześnie piszesz, że nikt cię nie zmusi.
Czyli jakby do ciebie wpadł zapaleniec z 500 PLN i powiedział, że chce regulację w celu uzyskania niskiego spalania przy spokojnej jeździe i super osiągów przy ostrej to byś się nie podjął?
: pt mar 13, 2009 10:51
autor: x86635
evolution pisze:Sluchaj jsli masz dobrego kompa od gazu
dobrego tzn jakiego?? tylko komputer muszę mieć jakiś dobry czy coś jeszcze... mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi jak chce pojeździć szybciej to daje mocniejszy program a normalnie to taki przy którym spalanie i moc są "normalne"
: pt mar 13, 2009 20:52
autor: evolution
kateb pisze:evolution, czy to takie trudne, czy tak beznadziejne, że nikt cię nie zmusi
. Bo piszesz, że kwestia zastosowania się do wskazówek dotyczących regulacji i jednocześnie piszesz, że nikt cię nie zmusi.
Czyli jakby do ciebie wpadł zapaleniec z 500 PLN i powiedział, że chce regulację w celu uzyskania niskiego spalania przy spokojnej jeździe i super osiągów przy ostrej to byś się nie podjął?
otoz to nie zmusi niczym... latwe jest to ogolnie ale mam swoja faze ze nie reguluje gazu
[ Dodano: Pią Mar 13, 2009 19:54 ]
Dreak'e pisze:evolution pisze:Sluchaj jsli masz dobrego kompa od gazu
dobrego tzn jakiego?? tylko komputer muszę mieć jakiś dobry czy coś jeszcze... mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi jak chce pojeździć szybciej to daje mocniejszy program a normalnie to taki przy którym spalanie i moc są "normalne"
nie zaskoczyles, robisz jeden "program przy ktorym auto malo pali a jak trzeba jest mocne, a komp... al700 np stag50/100 po wylaczeniu dwoch funkcji
: pt mar 13, 2009 21:22
autor: x86635
zaskoczyłem
mam staga 50 z tym ze słyszałem ze to szajs i myślałem żeby to zmienic
: pt mar 13, 2009 21:52
autor: evolution
jest to szajs ale tylko z powodu softu i idzie go naprawic
: pt mar 13, 2009 21:57
autor: x86635
evolution pisze:jest to szajs ale tylko z powodu softu i idzie go naprawic
wiem ze nie zdradzisz mi żadnych szczegółów... ale chociaż powiedz gdzie szukać informacji jakiś punkt zaczepienia
jeszcze jedno kolega Gumiś pisal ze nie warto sie w to bawic bo duzo nie zdzialam na instalacji ze zwężką i żeby ładować Blosa może faktycznie jest to jakieś wyjście co o tym sadzicie??
: pt mar 13, 2009 22:47
autor: evolution
Dreak'e pisze:evolution pisze:jest to szajs ale tylko z powodu softu i idzie go naprawic
wiem ze nie zdradzisz mi żadnych szczegółów... ale chociaż powiedz gdzie szukać informacji jakiś punkt zaczepienia
jeszcze jedno kolega Gumiś pisal ze nie warto sie w to bawic bo duzo nie zdzialam na instalacji ze zwężką i żeby ładować Blosa może faktycznie jest to jakieś wyjście co o tym sadzicie??
pisalem gdzie...
temat jak regulowac instalacje gazowa
wystarczy wpisac te slowa w wyszukiwarke i masz opisane co zrobic co przerobic..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... cje+gazowa
: sob mar 14, 2009 00:12
autor: x86635
rozumiem ze wystarczy wyregulować ten sterownik według wskazówek z tamtego tematu i będzie dobrze??
: sob mar 14, 2009 10:36
autor: Karol G60
a co myslicie o polskiej instalacji KME? gdyz mam taka u siebie problemów narazie nie mam (rok czasu) jet mała róznica na lpg i benzynie... mam niby zółte cewki i gazownik mówił ze jak bede zmieniał moc n awieksza to ze rozwiercimi dysze na wieksze... i druga listwe jak cos? dobrze mówił ??