modyfikacja silnika 1.8 MK2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

graba_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 18:53
Lokalizacja: starogard gd

modyfikacja silnika 1.8 MK2

Post autor: graba_vw » pn mar 02, 2009 21:54

witam
posiadam MK2 z 1990 roku z silnikiem 1.8 8V i mam pytanie czy da się coś więcej z niego wyciągnąć niż 90 KM???? jeżeli tak to czekam na wszelkie porady co z tym fantem zrobić... z góry wielkie dzięki



Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » pn mar 02, 2009 22:03

chyba Swap silnika lepszym rozwiązaniem :bajer:


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pn mar 02, 2009 22:59

ale napisz cos wiecej o tym silniku, to gaźnik czy wtrysk ?



graba_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 18:53
Lokalizacja: starogard gd

Post autor: graba_vw » wt mar 03, 2009 17:49

to jest 1.8 na jednopunktowym wtrysku niestety



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt mar 03, 2009 17:59

wyciagnac wiecej to sie da tylko trzeba miec baaardzo gruby portfel ale jest to i tak nie oplacalne to tylko swap cie ratuje


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

muzykant

Post autor: muzykant » wt mar 03, 2009 18:20

graba_vw pisze:to jest 1.8 na jednopunktowym wtrysku niestety
Niestety? Stary jeszcze nie jestem a myślę, że ten silnik jest najlepszy z benzynowych w MK2 jeśli chodzi o dynamikę a oszczędność jazdy. Przy wadze MK2 w pełni wystarcza a osiągi ma bardzo dobre. No chyba, że chcesz auto do lansu/ścigania itp. Jak masz kasę to pakuj jakieś 16V, jak masz większą kasę to może vr6 ;)



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » wt mar 03, 2009 18:33

może rzędu 1-2 KM dzięki wałkowi np do GTI 8v (mam na zbyciu) ewentualnie kolektor wydechowy,większa średnica wydechu ,lekkie planowanie głowicy wraz z portingiem


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

pawel szymczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: pawel szymczak » wt mar 03, 2009 18:46

Leon_Wechtel, zgodze się z tobą, ale lepiej założyć głowę od GTI i wałeczek, to powinno zrobić się koło 105km. :bigok: :bajer:



vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » wt mar 03, 2009 18:53

Panowie podłącze sie i zadam takie pytanko. jak rozpoznac głowice czy jest z GTI czy z GT czy normalna ? czym one sie różnią ? napewno wałkiem ale czyms jeszcze ?



pawel szymczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: pawel szymczak » wt mar 03, 2009 19:58

vwyj, wyglądem niczym się nie różnią, ale GTI ma większe sprężanie, co tym samym daje większą moc, a wałeczek ma troszkę inne kr :grin: zywki co sprawia ze jest " oszczejszy"



graba_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 18:53
Lokalizacja: starogard gd

Post autor: graba_vw » wt mar 03, 2009 20:01

no właśnie nie potrzebne mi auto do ścigania bo i tak muszę zrobić remont silnika bo olej już pije i to trochę mocno... jeżeli głowica będzie pasowała to czy wiążą się z tym jakieś inne przeróbki a mianowicie instalacji elektrycznej czy coś w tym guście??? będę wdzięczny za dalsze podpowiedzi...



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » wt mar 03, 2009 20:03

głowica z GTI w stosunku do zwykłej to przede wszystkim gniazdem wtryskiwaczy oraz średnicą zaworów (GTI ma większe),głowica z GTI może by pomylona z głowicą z GT jeśli ta druga była na mechanicznym pełnym wtrysku jak np w GX...


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

pawel szymczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: pawel szymczak » wt mar 03, 2009 20:06

graba_vw, nic nie musisz przerabiać, poprosyu wkładasz głowe i skrecasz wszystko do kupy, i musi zagadać. a jeśli chodzi o olej to najprędzej uszczelniacze trza wymienić, no chyba ze pierścienie olejowe już padają. powodzenia w remonciku.
Ja swojego zrobiłem i ni gramika oleju nie bierze, a ma 200.000 zekomo kto to wie naprawde ?????????????????????



graba_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 18:53
Lokalizacja: starogard gd

Post autor: graba_vw » wt mar 03, 2009 20:31

dzięki wielkie napewno tak zrobię i pobawię się jeszcze trochę z wydechem i poczekamy zobaczymy co będzie... wielkie pozdro

[ Dodano: 03 Mar 2009 19:34 ]
jeszcze tylko jedno pytanie jak już ściągnę głowicę to jak ocenić stan cylindrów???? a i czy tuleje cylindrów są wymienne???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości