ja u siebie też miałem 1.3 i zmieniłem na 1.8 GU. Silnik na gaźniku pierburg-a jakbys chcial włożyć do budy 1.3 to bedziesz miał troche problem bo brakuje jakiejs instalacji do gaźnika, ja na ten silnik 1.8 połozyłem pierburga z 1.3
nawet to chodzilo ale słabo pozniej kupiłem pierburga z 1,8 bez zadnych kosmicznych podcisnien ale tez słabo chodzil obecnie mam webera i jest git
Co do samej przekladki to ja miałem silnik razem ze skrzynią bo skrzynia z 1,3 nie podejdzie do 1,8. Ogolnie nie było problemów tylko musisz miec wszystkie łapy z 1,8, pozniej jest troche zabawy z wybierakiem biegow pod autem, poloski podchodza z 1,3, no i ja tez zmieniłem chłodnice bo w 1,3 sa wyjscia z drugiej strony i trzeba by kombinowac z wężami, no i jeszcze wydech z 1,3 tez nie podchodzi bo w 1,8 jest kolektor z tylu ale tu chodzi tylko o ten odcinek rury ktory idzie od kolektora do 1 tłumika bo reszte mozesz zostawic z 1,3 bo to to samo.