Swap 1.9d na 1.9TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ace-mati
- VWMANIAK
- Posty: 689
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
- Lokalizacja: Czarna Białostocka
- Kontakt:
Swap 1.9d na 1.9TDI
Witam wszystkich zamierzam w poczciwym passacie B3 1.9 wymienić silnik na 1.9 TDI 110km z passata B4 dawca można powiedzieć jest już w drodze i tu mam parę pytań:
1. czy łapy pasują czy trzeba coś przerabiać??
2. czy wszystkie przeguby i półosie trzeba przenosić z b4??
3 czy trzeba całą elektrykę przenosić z b4. chodzi mi tu o to czy wystarczy samo sterowanie silnika czy trzeba całość wyciągać??
4. czy coś pominąłem wymieniając? coś?? więcej trzeba przerzucić??
1. czy łapy pasują czy trzeba coś przerabiać??
2. czy wszystkie przeguby i półosie trzeba przenosić z b4??
3 czy trzeba całą elektrykę przenosić z b4. chodzi mi tu o to czy wystarczy samo sterowanie silnika czy trzeba całość wyciągać??
4. czy coś pominąłem wymieniając? coś?? więcej trzeba przerzucić??
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 21:29 przez ace-mati, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Skrzynie biegów trzeba wymienić też jeśli ta którą masz nie jest na hydrauliczne sprzęgło.
Wiązka od samego silnika starczy, ale do tego musisz pamiętać o puszce od immo (zalezy jeszcze jakie immo), zegarach i pętli do immo.
Przeguby i półosie to zależy od skrzyni jaką w tej chwili masz.
Wiązka od samego silnika starczy, ale do tego musisz pamiętać o puszce od immo (zalezy jeszcze jakie immo), zegarach i pętli do immo.
Przeguby i półosie to zależy od skrzyni jaką w tej chwili masz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
chyba ze będzie mieć sterownik bez immo lub da immo do wypalenia ze sterownika (tak jak ja zrobiłem ale z tym śa problemy więc nie polecam:/)bugalon pisze:ale do tego musisz pamiętać o puszce od immo (zalezy jeszcze jakie immo), zegarach i pętli do immo.
przerobić wydech by pasował po kolektor od TDI
inna skrzynia bo w TDI jest dłuższa ma hydraulike sprzęgła co sie wiąże z przeróbkami
mechanizm wybierania biegów na linki
wiązka silnika + ECU
licznik
pedał gazu z potencjometrem (bo w 1.9D jest na linke ? nie wiem)
i teraz albo dopasujesz sam pedał albo wszystkie pedały przełożysz
np 90% będą inne przeguby wewnętrzne
puszka filtra powietrza z przepływomierzem
nawet jeśli ma na linke to i tak to jest 02A więc nie ma po co ruszać, no chyba że chce dłuższe biegi to wtedy z TDikabugalon pisze:Skrzynie biegów trzeba wymienić też jeśli ta którą masz nie jest na hydrauliczne sprzęgło
to samo co wyżej + przeguby zostają, reszte co napisałeś OKinna skrzynia bo w TDI jest dłuższa ma hydraulike sprzęgła co sie wiąże z przeróbkami
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pewny jestes ze kazdy pasek b3 mial 02A? (swoją drogą mówiąc o hydraulicznym sprzęgle miałem na myśli 02A). Ja widziałem raz paska b3 ze zwyklym sprzęgłem na drąga, tylko nie dam sobie reki uciąć, że nie był kombinowany.nawet jeśli ma na linke to i tak to jest 02A więc nie ma po co ruszać, no chyba że chce dłuższe biegi to wtedy z TDika
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości