Strona 1 z 1
Prawda i mity o uszczelce ???
: wt sie 23, 2005 23:12
autor: michi
Witam!!!
Wiec tak niedawno wymienilem wtryski w moim silniczku (papa ani wtryski nie sa jeszcze ustawione mam załozony temat na forum i czekam na wasze rady) ale nie w tym rzecz przejechałem juz kilka kilometrow i wymieniam pasek zebaty i przy okazji chciałem wymienic uszczelke pod głowica. Jednak chciałem załozyc grubsza (zeby odprezyc silnik bo chce potem zwiekszyc cisnienie na turbinie poradził mi jeden kolga ze mam załozyc uszczelke (z trzema dzurami). Ide do sklepu i mowie mu ze chce uszczelke z trzema dzurami to on namnie wyjechał ze nie moge dawac grubszej bo uszczelka jest dostosowana do głowicy i takie tam ze moze sie cos z silnikiem stac czy cos.Chciał bym usłyszec co wy otym sadzicie. A jak moge to poradzcie mi jakas dobra uszczelke. Moj silnik to 1,6 GTD (JR)
Pozdrawiam Michi
: śr sie 24, 2005 09:09
autor: ml2210
Rany co za burak z tego sprzedawcy.
Grubsza uszczelka, czy raczej stalowa płyta niędzy uszczelkami to prosty i od dawna praktykowany manewr do odpręzania silnika.
[ Dodano: Sro Sie 24, 2005 09:10 ]
W sumie to nie wiem o co chodzi z tymi trzema dziurami, z jakimi trzema dziurami?
: śr sie 24, 2005 09:43
autor: Golf GTi
Te "dziurki" , tak sie oznacza grubosc uszczelek , sa zawsze wybite na samym kraju uszczelki na srodku , i jak masz naprzyklad *#cenzura#* silnik kupujesz bez dziurek , lub z jedna , i silnik znowu lepij dziala , a stary sorki ze mnie tak dlugo nie bylo, dam ci dzis zdjecie tej pompy co ci obiecalem , ML a jak tam soft do VR6 - ki , u mnie juz sie cosik tez zaczelo robic , ale to narazie tajemnica , w Wa-wie , zobaczysz co to bedzie siie dziac
: czw sie 25, 2005 13:42
autor: ml2210
Golf GTi pisze:Te "dziurki" , tak sie oznacza grubosc uszczelek , sa zawsze wybite na samym kraju uszczelki na srodku , i jak masz naprzyklad ******* silnik kupujesz bez dziurek , lub z jedna , i silnik znowu lepij dziala , a stary sorki ze mnie tak dlugo nie bylo, dam ci dzis zdjecie tej pompy co ci obiecalem , ML a jak tam soft do VR6 - ki , u mnie juz sie cosik tez zaczelo robic , ale to narazie tajemnica , w Wa-wie , zobaczysz co to bedzie siie dziac
Co do kompresora to poszukaj na forum (czytaj LIPA).
: czw sie 25, 2005 20:12
autor: michi
Dzieki był bym bardzo wdzieczny bo mnie to juz denerwuje a nie chce zeby cos sie mi z silnikiem stało. To co dasz mi to na forum czy na maila poslesz.
Pozdrawiam MiChI
: czw sie 25, 2005 20:14
autor: michi
Sorry jeszcze jedno a lepiej dac ta stalowa podkładke czy grubsza uszczelka wystarczy??
: czw sie 25, 2005 20:54
autor: michi
To znowu ja mam dzwoniłem do VW spytac o uszczelke i powiedzieli mi ze maja trzy:
1.53
1.57
1.61
cokolwiek to znaczy (chyba grubosc) i powiedzieli mi ze musze splanowac głowice. Wiec nie wiem czy jak dam uszczelke z tymi 3 dzurkami to wystarczy bo jak splanuje głowice to zas nici z odprezenia silnika
poradzcie cos.
Pozdrawiam MiChI
: pt sie 26, 2005 13:57
autor: Trochim
przecież ty masz DIESLA kupuj uszczelke z tyloma otworami ile było na oryginalnej, planuj głowice, zakładaj i sie niczym nie przejmuj.
: pt sie 26, 2005 15:09
autor: Golf GTi
Heh , ale on chce podniesc cisnienie na Turbo , to musi odprezyc chociaz trosze ,
: ndz sie 28, 2005 18:55
autor: Trochim
jeszcze raz napisze to jest DIESEL i co ty tam chcesz kur.. odpreżać?
: ndz sie 28, 2005 19:14
autor: evolution
chce zmniejszyc stopien sprezania po to by moc wiecej wpompowac i przez to efektywnie podnies moc silnika bez wiekszych szkod dla niego:D:D a co do grubosci wystarczy jak przeskoczysz o jedna grubosc
: ndz sie 28, 2005 23:02
autor: michi
wiesz co Trochim jeden z kolegow z forum powiedział mi ze jesli chce podnies cisnienie na turbie to zebym go troszke odprezył. Ale ja własnie splanowałem głowice bo wymieniałem uszczelke juz kupiłem orginalna taka jak była. Wiec nie wiem poradzcie cos.Jak nie to zostane przy tym doładowaniu chodz słyszałem ze jak dam intercooler to i tak musze dac wieksze bo spadnie wiec bam wieksze i bedzie takies sam na moj rozum. Ale co z tymi wtryskami i papa jak co to prosze o pomoc w tamtym poscie.
Pozdrawiam MiChI
: pn sie 29, 2005 04:57
autor: Krzylu
qrwa co wy gadacie
Trochim ma racje to jest diesel co ty chcesz tam odprezac
ile chcesz zwiekszyc ten stopien sprezania?o 1bara??
przy turbinie ktora daje max 0.6bara w serii wycisniesz 1,2b i odprezenie ci nic nieda bo i tak sie wysra silnik 1.6TD ma to do siebie ze blok peka bo ma za cienkie scianki wiem bo juz załatwilem tak jeden silnik a drugi moj ojciec i niejest to przypadek tylko wada genetyczna a jezdze szybko i to przy fabrycznych parametrach a ty majac wysilony silnik długo nie polatasz
planowanie głowicy jest nie potrzebne masz liniał traserski i szczeliniomierze przykladaz i patrzysz jakie sa szczeliny w roznych miejscach głowicy zdaje mi sie ze do 1,3mm nie trzeba planowac
zakladasz uszczelke o nr grubsza od tej co miales oryginalnie i jazda