czy po tych modyfikacjach silnik dostaje ,czy tez wytrzyma?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

czy po tych modyfikacjach silnik dostaje ,czy tez wytrzyma?

Post autor: adrian25wawa » ndz sty 11, 2009 02:20

siemka!od 3 tyg czytam tu na forum rozne wypowiedzi i szczeze mam metlik w głowie!raz ze operujecie skrotami silnikow itd 2 ze roze opine sa na dany temat.a ja mam pytanie kupilem sobie golfa IV 1.9 TDI 110PS ..i mam pytanko mianowicie chce zwiekszyc moc tak do ok 130-maks 140KM.i czy jak wymienie same te koncowki słynne bosch 216 to mozna zrobic takiego sofcika zeby podniesc nie o 30km a tylko np tak ze 125<po koncowkach podobno tyle moze byc> na 140KM i moment koncowki +soft=ok 330Nm????? czy tez normalnie 110KM seria+ koncowki216 OKOłO 15KM=125KM I MOMENT PEWNIE Z 270Nm +soft jakis niezbyt wyrzyłowany ale tez nie optymalny co da po wszystkich modach auta jakies pewnie ze 150 km i ponad 350 Nm?????i najwaniejsze czy silnik sam w sobie wytrzyma taka przerobne czy tez moze sam soft albo same koncowki dla delikatnego tuningu????no i czy same koncowki tez dadza sercu po zywocie czy tez sam soft<sredni> spiłuje serce golfikowi???sory ze tak pogmatwane ale chce wiedzie!aaaaa no i auto nie do szalensstw od swiatel do swiatel <no moze czasem:D>........................................prosze o odpowiedzi.oprucz tego mam w planie wymiany 2masowki na jedno masowe koło!



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz sty 11, 2009 20:34

więc tak...po wtryskach możesz uzyskać te 20KM,a po chipie 20-25KM spokojnie...proponuję Ci zrobić samego softa,bo raz dzięki niemu zmniejszy się spalanie,dwa,moc wzrośnie i najważniejsze moment,a przy tym silnik będzie się normalnie zachowywał i nie będzie mu nic dolegać o ile zrobi to ktoś kto się dobrze na tym zna...długo nim pojeździsz,tylko dobrze dbaj o niego i o turbinkę...dobry olej,nie z dolnej półki,proponuję jak większość motul...



adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » pn sty 12, 2009 11:59

oki dzieki! a ten motul to jakas firma czy rodzaj??tak wiec sofcik bedzie lepszy powiadasz a ja myslalem ze wtryskiwacze!



Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » pn sty 12, 2009 12:40

adrian25wawa pisze:oki dzieki! a ten motul to jakas firma czy rodzaj??tak wiec sofcik bedzie lepszy powiadasz a ja myslalem ze wtryskiwacze!
MOTUL to jest producent zresztą bardzo dobry:)



adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » pn sty 12, 2009 13:11

hmmmm mam pytanko a mianowicie dzis jadac do pracy golfem 4 1.9 tdi 110 km na rozgrzanym silniku wyprzedzajac jakiegos dziadka zredukowalem z 4 na 3 i zamiast jakos szybciej jechac czulem jak bym ciagnol z 3 tony zatrzymalem sie dalej wcisnelem jedynke i tak jak powinna sie turbina zalaczyc gdzies ok 1700 obrotow niec jak by niebylo na 2 to samo na 3 tez!wiec wylaczylem samochod wczesniej odczekalem zeby sie ustawila i ochłodzila.po czym wlaczylem samochod ruszylem i turbina come back:D jak myslicie czemu??? tak sie stalo i co moze dawac znac?



Awatar użytkownika
Młoda
KS KathStyle
KS KathStyle
Posty: 13145
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
Lokalizacja: PO
Auto: Czarna Wdowa <3

Post autor: Młoda » pn sty 12, 2009 15:34

adrian25wawa pisze:hmmmm mam pytanko a mianowicie dzis jadac do pracy golfem 4 1.9 tdi 110 km na rozgrzanym silniku wyprzedzajac jakiegos dziadka zredukowalem z 4 na 3 i zamiast jakos szybciej jechac czulem jak bym ciagnol z 3 tony zatrzymalem sie dalej wcisnelem jedynke i tak jak powinna sie turbina zalaczyc gdzies ok 1700 obrotow niec jak by niebylo na 2 to samo na 3 tez!wiec wylaczylem samochod wczesniej odczekalem zeby sie ustawila i ochłodzila.po czym wlaczylem samochod ruszylem i turbina come back:D jak myslicie czemu??? tak sie stalo i co moze dawac znac?
łapiesz notlauf,odpowiedzialny jest za niego zawór N75,wpisz w szukajce notlauf i mase tematów będziesz miał :bigok:


:satan: Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"

adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » pn sty 12, 2009 16:35

Młoda, ALE TZ ZE MOGE PODJECHAC DO WARSZTATU I TO NAPRAWIC??JAKI KOSZT MNIE WIECEJ?? CZY TEZ TURBINKA NA CZYSZCZENIE SIE SZYKUJE??



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn sty 12, 2009 21:04

Młoda, ALE TZ ZE MOGE PODJECHAC DO WARSZTATU I TO NAPRAWIC??JAKI KOSZT MNIE WIECEJ?? CZY TEZ TURBINKA NA CZYSZCZENIE SIE SZYKUJE??
po primo,nie krzycz kolego;)
po secundo,pisałem to z profilu młodej przez przypadek ;)
tak jak pisałem,jest na forum mase porad jak sobie z tym poradzić,zlokalizuj ten zawór i przeczyść go,choć pewnie lepiej będzie go wymienić na nowy;) co do turbo,to jak jeździsz emerycko to mogły Ci sie zapiec kierownice,na forum też jest porada jak to zrobić,żeby było dobrze...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn sty 12, 2009 21:09

bardzo ładna instrukcja wyciągania turba i czyszczenia - od AHF-a
http://rapidshare.com/files/182530649/c ... M_AHF_.pdf


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn sty 12, 2009 22:26

u mnie też każdy myślał,że turbina przeładowywuje,a okazało się,że przewód podciśnienia,który szedł do kompa był uszkodzony i turbo niedoładowywało,a zaworek zawsze do regeneracji jak ma się chwilkę i jeżeli on winny...
N75 tak na w razie w
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926



adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » wt sty 13, 2009 00:15

a czy jak podjade do znajomka ma servis vw to po podlaczenu pod kompa wykaze co jest nie tak???czy tylko pokaze blad?bo niewiem czy jest sens 100 za podlaczenie pod kompa bulic:D

[ Dodano: 13 Sty 2009 17:00 ]
no wiec bylem dzis na vagczy jakos tak<podlaczenie pod kompa i wyszukanie usterek>no wiec po odpaleni pokazalo blad cisnienie czegos tam powiedzial mi ze to moze byc geometria jaki i wspomniany n71,ale z podlaczonym kompem pojezdzilismy z 30 min a potem znow wyszukalismu usterek badz bledow i nie pokazalo nic:D...wiec niewiem o co biega:D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości