MOC W RP 1,8

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kanclerz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
Lokalizacja: Poniatowa
Kontakt:

MOC W RP 1,8

Post autor: Kanclerz » czw sty 08, 2009 20:16

proste pytanie,czy można podnieść moc w 1,8RP z 90km na wiecej...proszę o podpowiedź
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 20:16 przez Kanclerz, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=368812

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw sty 08, 2009 21:02

Oczywiście że się da każdy silnik można poprawić po fabryce tylko że nie jest to tania zabawa powiedz najpierw ile chcesz na to przeznaczyć drobnych


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw sty 08, 2009 22:13

RP to całkowicie toporny silnik na wszelkie przeróbki. :bajer:



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » czw sty 08, 2009 23:40

jedyna szansa na ozywienie silnika to kapitalny remont brak LPG. I tyle co mozna zrobic malymi nakladami kasy.

Jedyne co ratuje ten silnik to wytrzymalosc i dosc niska awaryjnosc


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Kanclerz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
Lokalizacja: Poniatowa
Kontakt:

Post autor: Kanclerz » pt sty 09, 2009 11:30

no LPG to on nie widział od czasów fabryki myslalem ze moze jakaś turbinka z diesla cos by pomogła??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=368812

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt sty 09, 2009 14:55

Kanclerz pisze:no LPG to on nie widział od czasów fabryki myslalem ze moze jakaś turbinka z diesla cos by pomogła??
Odpuść, porządne zrobienie czegoś takiego to za droga opcja. Lepiej swapować.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Kanclerz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
Lokalizacja: Poniatowa
Kontakt:

Post autor: Kanclerz » sob sty 10, 2009 14:10

aha dzieki serdeczne za wiadomosci...jak cos to temat uwazam za zamkniety


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=368812

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » ndz sty 11, 2009 12:16

moim zdaniem w silniku RP dużą przeszkodą jest mała przepustnica ...... a silnik z teorii mocniejszy potrzebuje więcej powietrza , co trudno zrealizować w przypadku tej przepustnicy.

[ Dodano: 11 Sty 2009 11:18 ]
Kanclerz pisze:myslalem ze moze jakaś turbinka z diesla cos by pomogła
1. turbina z diesla kompletnie się nie nadaje
2. nawet chyba sobie nie wyobrażasz kosztów założenia Turbo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości