Strona 1 z 3

Swap silnika 2.0 8v z GTI do MKII ?

: wt gru 30, 2008 14:51
autor: Gashkas
Witam! :bajer:

Na poczatek mam dwa pytania.

Czy podejda lapy ze starego silnika (RF)?
Czy skrzynia 4T podejdzie do 2.0 8v czy trzeba w inna sie zaopatrzyc?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich 'fajwejowcow' :okej:

: wt gru 30, 2008 17:13
autor: TAZ
Łapy podejdą, a co do skrzyni to jak będziesz miał sprzęgło 210mm to zakładaj.

: wt gru 30, 2008 17:18
autor: Gashkas
TAZ pisze:jak będziesz miał sprzęgło 210mm to zakładaj.
Gdzie moge sprawdzic jakie mam, ETKA?

Jesli nie to wystarczy sprzeglo przelozyc i podpasi? Czy jakies wieksze dlubanie?

: czw sty 01, 2009 12:24
autor: dan_25
Do skrzyni 4T musisz mieć tarczę na cieńki wałek [24 zęby] o średnicy 210mm ja przy swapie kupiłem taką od caddy :grin: tylko nie wiem dokładnie jakie były sprzęgła w 2,0 GTI może ci podejdzie bez problemu :D [tego nie wiem]jeszcze :hmm:

pozdro

: czw sty 01, 2009 22:13
autor: evolution
wszystko pasuje plug & play jedyne co bedziesz musial zalozyc inne to tarcza sprzegla np sachs 1861 846 137 sprzeglo i kolo zamachowe zostaw z 2.0.

: pt sty 02, 2009 09:50
autor: Gashkas
evolution dzieki! Czyli z RP np albo 1.6 TD tarcza podpasuje? Lub innego 1.8 8v? Wtedy poszukalbym uzywki.
Mam do Ciebie jeszcze pytanie o reszte SWAP'a, co bede potrzebowal, oprocz wziazki z komory, osprzetu? Jakiej pompy paliwa szukac tej przed bakiem ( i w baku ) ?

: pt sty 02, 2009 19:24
autor: zajac
Gashkas pisze:Lub innego 1.8 8v? Wtedy poszukalbym uzywki.
wzialbys sie nie wyglupial ze sprzeglem w uzywce,tarcza 210 kosztuje ok 300pln kpl

: pt sty 02, 2009 19:39
autor: dan_25
zajac pisze:
wzialbys sie nie wyglupial ze sprzeglem w uzywce,tarcza 210 kosztuje ok 300pln kpl
tyle to chyba kosztuje orginał sachs-a :grin: ja do mkI kupiłem na allegro nówkę za 130pln i wytrzymała rok mojego butowania i nadal jeździ tylko że u nowego właściciela [tyle że nie pamiętam co to była za firma :crazy: ]

pozdro :okej:

: pt sty 02, 2009 19:54
autor: Gashkas
No oryginal kolo 300 pln chodzi na aukcjach :crazy: czyli do jakiego konkretnie modelu mialbym szukac? Bo to co napisal evo to znalazlem w zestawie tylko.

: pt sty 02, 2009 20:17
autor: evolution
luka zamienniki 321 0022 10 lub mocniejsza 321 0025 11

: pn sty 05, 2009 11:48
autor: Gashkas
evolution, moglbym Cie prosic, zebys napisal mi ile rzezby mnie czeka i co wszystko potrzebuje z 'dawcy' albo z innych aut, zeby AGG jezdzil w moim Golfie (88' 1.6 2e2 - RF)? Napisz najprosciej jak mozna, bo mam tylko jakies male pojecie o tym, a chcialbym wiedziec np ilu barowa pompe musze miec przed bakiem, jak jest z pompa w baku, czy np stary kolektor wydechowy podejdzie (wiem, ze srednica mala, ale czy po prostu da sie na takim tymczasowo jezdzic). Bylbym wdzieczny za wyjasnienie wszystkiego, bo nie wiem czy sie w tego SWAPA pakowac bo musial by w miare szybko zrobic.

Pozdro :pub:

[ Dodano: 05 Sty 2009 11:43 ]
Jeszcze jak tam wyglada sprawa z licznikiem? Da rady to normalnie podlaczyc?

: pn sty 05, 2009 20:12
autor: AD6
Gashkas pisze:ilu barowa pompe musze miec przed bakiem, jak jest z pompa w baku,
wystarczy jedna pompa w baku 3 barowa

: pn sty 05, 2009 22:20
autor: toffic
AD6 pisze:wystarczy jedna pompa w baku 3 barowa
jak przełoży zbiornik

: wt sty 06, 2009 09:27
autor: Gashkas
AD6, toffic czyli co musialbym zmienic? Przewody moga zostac paliwowe te co byly do gaznika czy potrzeba jakies 'wytrzymalsze'?