jak zwiekszyc Vmax w mkII

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

aroarus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 20:56
Lokalizacja: Łańcut(Kosina)

jak zwiekszyc Vmax w mkII

Post autor: aroarus » sob gru 27, 2008 22:34

Witam,
na wiosnę sprowadziłem sobie golfika mk II rocznik '88 silnik 1.6 z gaźnikiem 2E2 Pierburg (wersja golfa bodajże PN),od początku jeździ tylko na benzynie więc silnik nie jest chyba za bardzo "zjedzony" a w dodatku właścicielki to dwie panie po 50;), od wiosny dokładam mu co jakiś czas trochę mocy i prędkości bo baaaaardzo się ślimaczy, oto co w nim zrobiłem: ustawienie zapłonu, wymiana filtru powietrza, podstawki gaźnika jakiegoś czujnika przy gaźniku który chyba kierował ssaniem czy coś takiego (rurki od odmy nie wspominam), komplet świec. Przechodząc do sedna sprawy: nie wiem co mam zrobić aby zwiększyć jego prędkość otóż do 90 zbiera się bardzo ładnie, 100 tez dobrze, 110 czasem, 120 tylko z górki(lekkiej) dodam ze jak go rozpędzę np do 120 to później sam już pójdzie te 120 po równym oczywiście, najwięcej nim jechałem 135 też oczywiście z górki a potem rozpędzony szedł po równym jakies pol minuty dopóki nie musiałem wychamować. Może ospisze teraz jak sie sprawuje, obraty nie fajują bardzo równe(zanim sie rozgrzeje trzeba go troche na gazie potrzymac zeby nie zgasł) w każdym bądź razie na 1 biego zbiera sie b dobrze, 2 ma cos takiego dziwnego ze po zmianie biego trzeba puścic i szybko nacisnac gaz i wtedy dostaje jakiegos turbo hehe moze jakies czuniki maja( podobnie jest na 3) ale jeszcze 2-ka max predkośc 70km/h, 3-ka max predkosć 90 km/h o poźniej 4-ka b słabo tylko jakies 105-110 no reszte dociagam na 5 czyli Economy

jeśli macie jakieś podpowiedzi co może być nie tak to bardzo proszę, sami widzicie jak jest ;(
dodam tylko ze jeżdżę na zimówkach to może robic różnice

sam dodam ze podejrzewam przytkany gaźnik-bardzo możliwe
przytkany filtr powietrza- nie weim czy to az tak blokuje
cos z rozrządem nie daj boze;(
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 22:36 przez aroarus, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob gru 27, 2008 23:45

powiedz mi czy chcesz rzezbic 1,6 co na dluzsza mete jest nieoplacalne czy masz zamiar zmienic silnik, co do osiagow to mam dziwne wrazenie ze jest cos nie halo z nastawami, ale gaznika przyphanego to ty nie masz :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

aroarus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 20:56
Lokalizacja: Łańcut(Kosina)

Post autor: aroarus » ndz gru 28, 2008 11:22

silnika zmieniał nie będę na pewno, raczej bym wolał sie zastanowic nad wyeliminowaniem usterek z tego, bo dotychczasową prędkość raczej sie da zwiększyć tym bardziej że mnie zadowoli jakieś plus 20-30 km\h
evolution pisze: mam dziwne wrazenie ze jest cos nie halo z nastawami:helm:
czy to może być wina samych kół czy w grę wchodzi już coś dużo grubszego czego nie da się zmienić prostymi naprawami??
Ostatnio zmieniony ndz gru 28, 2008 11:24 przez aroarus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 28, 2008 11:54

chodzi o nastway silnika, typu zle ustawiony zaplon( wiem pisales ze ustawiles) bo w 1.6 ustawic dobrze jest ciezko


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

aroarus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 20:56
Lokalizacja: Łańcut(Kosina)

Post autor: aroarus » ndz gru 28, 2008 13:29

aha o zapłon ci chodziło no może masz rację, ale ustawiałem nie dawno u znajomego mechanika mówił że jest igła i nawet odczułem poprawę w jeździe ale zanim od niego wyjechałem mówił że nie wchodzi na obroty i przydałoby się gaźnik przedmuchać ale to na pewno nie jest tylko gaźnik



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » ndz gru 28, 2008 21:07

ciekawe jakie masz obroty przy Vmax na poszczególnych biegach,masz skrzynie 4 biegową+E czy jakos tak to sie nazywało ?


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

aroarus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 20:56
Lokalizacja: Łańcut(Kosina)

Post autor: aroarus » ndz gru 28, 2008 21:46

właśnie nie moge stwierdzić jakie mam obroty bo nie mam obrotomierza a skrzynie mam właśnie 4+E



Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » pn gru 29, 2008 15:02

ja swoim wyciagłem 170 na prostej



aroarus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 20:56
Lokalizacja: Łańcut(Kosina)

Post autor: aroarus » pn gru 29, 2008 22:10

Cypis876, jestem z ciebie dumny



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn gru 29, 2008 22:29

Cypis876, wiesz co zrobiles zle??? :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn gru 29, 2008 23:29

jeśli ci jedzie 135 to rzeczywiście coś jest nie halo z silnikiem, inaczej mówiąc do serii dużo mu brakuje, moja PNka spokojnie wyciągała 170, wg mnie albo zapłon źle ustawiony/aparat zepsuty albo 2 gardziel się nie otwiera wcale P.S. 4+E to skrzynia 4S



aroarus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 20:56
Lokalizacja: Łańcut(Kosina)

Post autor: aroarus » wt gru 30, 2008 00:23

może to coś pomoże w ustaleniu przyczyny:
otóż do pewnej prędkości idzie w miare ładnie(80-90) a poźniej jakby tracił ciąg tak od razu, nie wiem może jakby mu paliwa brakowało, podobnie ma na mniejszych prędkościach tylko wręcz odwrotnie idzie słabo i nagle dostaje kopa;)

a jeszcze mam pytanie odnosnie puszczania gazu co juz wcześniej opisywałem czasem to działa a czasem nie, czy mozliwe jest że są zainstalowane jakieś czujniki albo cos w tym stylu, a może coś mi słabo działa i zaczyna sie rozkręcać jak sie tym gazem pobawie,
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 00:24 przez aroarus, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt gru 30, 2008 09:06

na odleglosc to nic nie naprawisz, jedyny sposob ustalania usterki to "macanie" co kolwiek to nie znaczy


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » wt gru 30, 2008 16:11

evolution pisze:Cypis876, wiesz co zrobiles zle??? :bajer:
no powiec co??

[ Dodano: 30 Gru 2008 15:13 ]
Cypis876 pisze:ja swoim wyciagłem 170 na prostej
i jeszcze chyba by troche pociagnał ale pas startowy na OStrowach mi sie skończył



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości