Strona 1 z 9

1.8 ADZ 66kw warto tuningowac?

: pn gru 22, 2008 22:19
autor: elou11
witam jak w temacie warto kombinowac (tuningowac :P) z tym silnikiem czy dac mu spokoj :]
wiem wiem temat byl juz napewno poruszany ale szukalem i nie znalazem odpowiedzi ktora by mnie w 100% satysfakcjonowala licze na szczere odpowiedzi a nie typu "wez poszukaj" bo szukalem i nie znalazlem
silnik jest w dobrym stanie
a czy jest to mozliwe/normalne ze ten golf jedzie 210 bo jechalem tyle na A4 i jeszcze mogl :D
pozdrawiam

: wt gru 23, 2008 09:21
autor: Gashkas
elou11 pisze:a czy jest to mozliwe/normalne ze ten golf jedzie 210
hmm...
elou11 pisze:bo jechalem tyle na A4 i jeszcze mogl
no to chyba mozliwe albo?

: wt gru 23, 2008 10:39
autor: Dawca_Nerek
elou11 pisze:a czy jest to mozliwe/normalne ze ten golf jedzie 210 bo jechalem tyle na A4 i jeszcze mogl
Przekłamanie licznika :)
Nie ma szans, jeżdziłem takim !!!

: wt gru 23, 2008 17:21
autor: gawin82
a ile obrotów miałeś przy tych 210km ?????

: wt gru 23, 2008 17:53
autor: lipass
elou11 pisze:czy jest to mozliwe/normalne ze ten golf jedzie 210 bo jechalem tyle na A4 i jeszcze mogl
niemozliwe raczej...

: wt gru 23, 2008 18:07
autor: chosen
raczej ??? to wiecej jak 180 leciec nie moze..przy 210 to bys chyba obrotek zamykał :X Licznik przekłamuje, albo ty kłamiesz, albo nie wiesz co masz za silnik. Zeby polecial 210 musial by miec conajmniej 120km.

: wt gru 23, 2008 21:00
autor: piotrzee
chosen pisze:Zeby polecial 210 musial by miec conajmniej 120km.
Bardzo wyszukana teoria. Czy jest jakiś przelicznik do tego ?
Moja Cordoba jak jeszcze nie była moja w drodze na majóvwke 2007 na obwodnicy białobrzeskiej przy 200km/h dawała mi długimi z tyłu i pocisnęła wtedy 220, czyli mówiąc wprost zamknęła budzik. Silnik 1,6 AFT, olej Mobil1 5w50. Opony 195/50 czyli SERIA.

: wt gru 23, 2008 21:42
autor: AD6
piotrzee pisze:
chosen pisze:Zeby polecial 210 musial by miec conajmniej 120km.
Bardzo wyszukana teoria. Czy jest jakiś przelicznik do tego ?
Moja Cordoba jak jeszcze nie była moja w drodze na majóvwke 2007 na obwodnicy białobrzeskiej przy 200km/h dawała mi długimi z tyłu i pocisnęła wtedy 220, czyli mówiąc wprost zamknęła budzik. Silnik 1,6 AFT, olej Mobil1 5w50. Opony 195/50 czyli SERIA.
Kolego przejedz się z GPS-em i sprawdź ile ci licznik przekłamuje fizyki sie nie da oszukać

Niedługo pewnie ktoś wyskoczy że fiatem 126p zamknął licznik pod górkę :panna:

: wt gru 23, 2008 23:13
autor: chosen
AD6, Widze ze ostatnio mamy wspolnych ściemniaczy :X albo te niektore wasze liczniki zawyzają pomiedzy 20 a 50km/h :X

: wt gru 23, 2008 23:28
autor: bugalon
Mam prośbę mozemy wrocic do tematu?

Zaraz mozemy rozpętać wojnę na temat "kto ile widzial na liczniku". Takie kwestie mozna poruszać na gieldzie samochodowej przy tlumie gapiow i mniej okrzesanych mlokosow. Szkoda na to czasu, bo nic to nie wnosi konstruktywnego do dyskusji.

A z silnikiem ADZ lepiej dać sobie spokoj. Tuning jest nieoplacalny. Swap wychodzi taniej i lepiej.

: śr gru 24, 2008 02:05
autor: sas_gti
a czy jest to mozliwe/normalne ze ten golf jedzie 210 bo jechalem tyle na A4 i jeszcze mogl
to jest jakaś prowokacja ? :chytry:
Niechaj kolega najpierw powie ile miał obrotów przy tych 210 :)

Re: 1.8 ADZ 66kw warto tuningowac?

: pt gru 26, 2008 16:52
autor: blazejm
elou11 pisze: a czy jest to mozliwe/normalne ze ten golf jedzie 210 bo jechalem tyle na A4 i jeszcze mogl :D
jaaaasne:P:P mam 1,8 ABS (praktycznie identyczny silnik jak ADZ) w MK2 i leciałem już 170, natomiast maxa nie sprawdzałem (nie ma za bardzo gdzie, tym bardziej że szkoda punkcikami ryzykować:P) i śmiem twierdzić że 180-190 to jest absolutny max dla tego silnika w MK2, w MK3 w takim razie na pewno nie pójdzie więcej jak 180-185.

: pt gru 26, 2008 17:06
autor: sas_gti
nie no o tym to nawet nie ma co gadac. Wynik z licznika juz jest obarczony błędem (zawyzanie wskazan), według roznych danych około 7%. wiec przy 200 to juz jest 14kmh a wynik zafałszowuje sporo innych rzeczy...

: sob gru 27, 2008 10:08
autor: Direct
210 to trochę dużo jak na ADZ w mk3 , zwłaszcza że samo mk3 jest cięższe od mk2....według mnie nie dało by rady....a przy prędkościach powyżej 120km\h nie ufaj licznikowi....bo pewnie i tak koła masz inne niż fabryka zamontowała, a to jest jeden z powodów okłamywania licznika

A jeśli chodzi o podnoszenie mocy to zawsze dla własnej wiedzy warto się pobawić....tylko zaznaczam że zabawa nie jest tania. SWAP jednak taniej wychodzi