Strona 1 z 1

[MK1] Wymiana chłodnicy na tę z korkiem

: pt gru 12, 2008 14:08
autor: M@rtin
Chcę w swoim cabrio zmienić oryginalną chłodnicę (ze zbiorniczkiem) na tę z korkiem.
Napiszcie mi jak to rozwiązać - czy kostka do wentylatora podejdzie, czy kostak na dole chłodnicy podpasuje?

Jak to jest z zaślepieniem przewody co szedł od zbiorniczka do pompy??

Pozdro
M@rtin

: pt gru 12, 2008 23:47
autor: stonebridge69
To ja ci kolego zabije klina.Ja mam u siebie chlodnice z korkiem i zbiorniczek i o co tam chodzi to sam nie wiem ale wszystko dziala. :helm:

: pn gru 15, 2008 20:48
autor: TAZ
Przewód wymontowujesz i zaspawujesz, ewentualnie w serwisie są jeszcze do dokupienia zaślepki takie gumowe co nakładasz i skręcasz opaska. Zbiornika już nie masz. Teraz kolejny ruch to zmiana chłodnicy. Są chłodnice lewe i prawe. Kup taką co ma węże po tej stronie co cię interesują. Czujnik pasuje w chłodnicę idealnie, osłona wiatraka też więc rzeźby nie powinno być żadnej. Kostka na wiatrak podchodzi lub nie, jak nie podejdzie to tylko zamieniasz piny i już działać będzie jak należy. :helm:

: pn gru 15, 2008 20:53
autor: twromek
dobra dobra ale jak ten problem ma się do działu SPEED? :crazy:

: pn gru 15, 2008 20:57
autor: TAZ
Może ta z korkiem jest większa i już mamy mniejszą temp silnika w czasie jazdy, lepsze chłodzenie i w ogóle. I już mamy temat na temat. Koniec OT.

: wt gru 16, 2008 15:58
autor: M@rtin
TAZ wielkie dzięki za pomoc. Poszedl pkt.

Pozdro
M@rtin

: wt gru 16, 2008 16:29
autor: TAZ
W razie czego służę pomocą bo starych MK1 miałem kilka. :grin: :grin:

: wt gru 16, 2008 16:33
autor: M@rtin
Dzięki. Napewno się coś odezwę :)