Strona 1 z 2

IC

: śr sie 03, 2005 14:24
autor: ml2210
Co myślicie o tym IC???
Czy tak może być???

: śr sie 03, 2005 20:04
autor: Rapix
Pewnie ze moze byc :) Nawet ładnie sie wpasowal w zderzak golfa :)

Re: IC

: śr sie 03, 2005 21:42
autor: Borys
ml2210 pisze:Co myślicie o tym IC???
Czy tak może być???

wiela taki IC wyszedł,

ostatnio do octavi TDI cos takiego zmontowalismy
Obrazek
Obrazek

Re: IC

: śr sie 03, 2005 22:07
autor: briano
ml2210 pisze:Co myślicie o tym IC???
Czy tak może być???
Myśle że daje rade :food:

[ Dodano: Sro Sie 03, 2005 22:10 ]
Borys pisze:
ml2210 pisze:Co myślicie o tym IC???
Czy tak może być???

wiela taki IC wyszedł,

ostatnio do octavi TDI cos takiego zmontowalismy
Jakiś znajomy garaż :grin: Z tego garażu to same grube fury wyjeżdżają :hmm:

Re: IC

: śr sie 03, 2005 22:54
autor: Borys
[/quote]

Jakiś znajomy garaż :grin: Z tego garażu to same grube fury wyjeżdżają :hmm:[/quote]

a juz tam, :helm:

Re: IC

: śr sie 03, 2005 23:23
autor: briano
Borys pisze:
Jakiś znajomy garaż :grin: Z tego garażu to same grube fury wyjeżdżają :hmm:[/quote]

a juz tam, :helm:[/quote]
Jak mnie będzie stać to kiedyś do niego przyjade na mody :hmm: Pozdro

Re: IC

: śr sie 03, 2005 23:26
autor: Borys
quote]
Jak mnie będzie stać to kiedyś do niego przyjade na mody :hmm: Pozdro[/quote]

no, dobrzee powiedzane, mnie tez nie stac tam samochód robic :grin:

: pt sie 05, 2005 09:06
autor: ml2210
Czy wielkość IC który wstawialiście braliście z wzorów i obliczeń. Czy tak sobie, aby duży.
Mój został wyliczony do chłodenia pow. o ok. 5 stopni wiecej niż atmosferyczne przy ciśnieniu do 1 bara.
Pan Otto wybił mi też z głowy przesąd że im większy IC tym lepiej, bo pow. i tak daje się schłodzić tyulko do temperatury otoczenia i nie mniej.
A do tego nie trzeba monstrualnych rozmiarów IC.
A im większy IC, tym większa objętość systemu dolotowego, przez co potrzeba więcej czasu na "nadmuchanie ciśnienia" przez Komr. czy Turbo.
Powstaje duże opóżnienie na pedale gazu, przez co znacznie spada przyjemność z jazdy.

[ Dodano: Pią Sie 05, 2005 09:18 ]
Czemu nie mogę napisać "ped..le" ??? :hmm:

: pt sie 05, 2005 10:34
autor: yellow
ml2210 pisze:Czemu nie mogę napisać "ped..le" ??? :hmm:
Tez się nad tym zastanawialem, pisz parówa gazu, ciota gazu, lub pedał gazu (z polską literką na końcu)

: pt sie 05, 2005 11:12
autor: ml2210
:panna: :panna: :panna:

: pt sie 05, 2005 13:57
autor: Borys
ml2210 pisze::panna: :panna: :panna:
IC jaki był taki załozylismy, ciezko dostac cos w dobrych cenach, w dieslu troche chyba inaczej jest, nie ma przpustnicy w tej chwili sprezara pompuje 1.7 Bar, pewnie niedługo bedzie wiecej,

tak sprezone powietrze seryjny IC rozgrzewało do 80 st max, teraz jest 40 st. wiec róznica ogromna,

mniej wiecej wymiary podobne tego IC, co u ciebie,

jaka cena za ten IC cie wyszła, tak orientacyjnie?

: pt sie 05, 2005 14:18
autor: ml2210
Fakt, w Dieslu nie ma przepustnicy i blow-a któryby wypuszczał ciśnienie do atmosfery.
Rozmiar mojego IC, to ok 20x75cm.
koszt ok. 700 zł

: pt sie 05, 2005 14:25
autor: zuko
Jezdziles juz z tym IC? Jak wrazenia?

: pt sie 05, 2005 16:00
autor: Krzyś 16v
Ja sadze ze mozna odpuscic sobie takie drogie ic i zamontowac nie za duzy bo beda spadki cisnien i efektywnosc spada jeszcze wazne w jakim miejscu i ile laczen gumowych by za duzo rozprezen nie bylo jeszcze liczy sie srednica wlotu i wylotuja do mk2 kupilem IC od 1,9 tdi fiata scudo(150zl) zdaje mi sie ze to najwiekszy jakii moglem wsadzic przed chlodnice 68x32,5x3,5 wlot i wylot 6cm polecam jeszcze od sprintera koszta ok 150-200zl