Żadnych konkretów, trochę szkoda. Nie przeczytałem całości bo to ogólniki tylko. Podali tam cenę tych 6km ? Bo z tego co wiem obrobka glowicy u chojnackiego to jakaś potężna kwota jest .....
Ostatnio zmieniony wt lis 25, 2008 11:14 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
No wlasnie nie podali ceny(moze celowo bo to gazeta motoryzacyjna a rozbierznosc moze byc rózna w zaleznosci od regionu polski). Ale moze ktos robil cos podobnego u siebie i podpowie nam jaka moze byc przyblizona kwota takiego zabiegu?
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
Borys obrabia głowice. Za 4 cylindrową z tego co wiem ceni okolo 600-700 zlociszy za powiększanie i polerowanie kanałów. Razem z remontem eksploatacyjnym pewnie kolo 1K wyjdzie. No ale to niech sie Borys jeszcze wypowie
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
z tego co pamiętam za obróbke 8v-1400-2000 zł, za 16v-2600-3600zł, z większymi zaworami coś ok 5 tys, masakryczne kwoty
Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)
Artykul lipa.
A tak przy okazji obrabiania glowic, jakich przyrostow w przeplywie sie mozna spodziewac w glowicy 16V przy wymianie zaworow na wieksze i portingu z powiekszaniem kanalow? 10%, 20%, 50%?
Kolega robił coś takiego sam w zaciszu domu z głowicą i kolektorami od Skody Favorit. Dłubał chyba z 4 miesiące, a efekt był znikomy, nieco żwawiej autko reagowało. Na którymś z for skody był chyba opis i zdjęcia z jego pracy
Podpis uległ awarii spróbuj później :) Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.