Strona 1 z 2

SWAP w MK2 tylko na co .....????????

: pn lis 17, 2008 10:24
autor: przemekkum
zamiarzem w niedalekiej przyszlosci wykonac SWAP (przez zime) lecz problem z tym ze nie wiem na jakis silnik sie zdecydowac, czy kupowac komplet na SWAP czy jakies cale auto i reszte sprzedac??

doradzcie z doscwiadczenia

aha baza to mk2 z GX na pokladzie i automatem niestety.

PF?? PB?? PL?? KR?? G60?? VR6?? 2E?? ABF??

: pn lis 17, 2008 11:38
autor: *daniel*
niema co kombinować vr6 musi tam zagościć :green_fuck:

: pn lis 17, 2008 14:46
autor: tirsone
1.8T ...

: pn lis 17, 2008 16:05
autor: bugalon
A ile masz kasy na ten cel :) Wg mnie od tego zależy co jest w Twoim zasięgu i co się może w tej kwocie opłacać.

: pn lis 17, 2008 16:14
autor: przemekkum
no biorac po uwage ze nie robie tego juz to bedzie ok 3k no wiadome ze cos mozna dolozyc jesli bedzie roznica :bigok:

: pn lis 17, 2008 16:25
autor: To_mas
no to VR i 1.8T odpada.

chyba Ci pozostaje KR albo 2E albo ABF :D

: pn lis 17, 2008 16:29
autor: przemekkum
a co w przypadku gdy kupie passka B3 i VR6 bo zapomnialem oddac ze przerobke bym wykonal sam :bigok: no moze z wyjatkiem elektryki :jezor:


a takie cosik?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7038367

albo takie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6993576

czy wogole jest sens cale auto i reszte sprzedac??

PS a diesla jakiego moze??

: pn lis 17, 2008 19:23
autor: CSR_GTI
ABF'a pakuj mu :bigok:

: pn lis 17, 2008 21:48
autor: AD6
także polecam ABF-a bardzo fajny silniczek :bigok:

: wt lis 18, 2008 00:07
autor: To_mas
przemekkum pisze:czy wogole jest sens cale auto i reszte sprzedac??
wg mnie najlepsze rozwiązanie !!
wszystkie potrzebne pierdoły masz nie musisz gonić za jakaś drobnostką o której zapomniałeś.

: wt lis 18, 2008 00:44
autor: bugalon
E tam wszyscy sie na tego ABFa uwzięli. Ja bym dawał VRa z dwoch powodów.

1. Dawce w postaci paska b3 mozna kupić do 3k i ma sie komplet (z heblami włącznie) a z reszty częsci będzie można jeszcze sporo kasy urwać.
2. Po zmianie rozrządu taki VR bedzie mial 170+ koni, naprawdę porządny moment i złoi każde seryjne 16v.

Poza tym jesli ktos będzie chciał modzić to droga do 200 koni jest naprawdę prosta. wystarczy obrobić i wyremontować głowicę, dać wałki, wydech i z glowy. Żeby zrobić 200 koni z 16V to trzeba już się zdecydowanie bardziej namęczyć a to i tak będzie moc w piku przy bardzo wysokich obrotach.

: wt lis 18, 2008 18:43
autor: olozwirski
Co czlowiek to inne zdanie, a moje jest takie ze Vr to jest dobry silnik ale pod turbo, wolnossak tylko 16V.

: wt lis 18, 2008 22:11
autor: Rapcio
Miałem kilka KR w budzie mk2 i caddy, miałem VR6 w budzie mk2 i mam teraz ABF wolnossaka w caddy po delikatnych modach w digitun.pl i powiem tak jak dla mnie ten silnik wymiata najbardziej pod kazdym wzgledem :D Osiagi super, z dołu ciagnie jak glupi i gora tez elegancka :D pali naprawde malo w porownaniu do VR6 i czesci sa smiesznie tanie w porownaniu do VR6 i dzwiek u mnie na stozku jest kozacki drze sie jak głupi :jezor:
KR, 9A to stare kondony trzeba remontowac i digi wstawiac nie oplaca sie to kompeltnie lepiej ABFa poszukac :)
Jak mialbym kase to wiadomo pakowal bym 1,8 20VT ale to juz duza rzezba i sporo wiecej $$$

: śr lis 19, 2008 23:35
autor: x86635
dobrze ale kolega napisał ze ma 3k wiec nie bardzo ABFa ze wszystkim na swapa kupi :bajer: