waste gate zlikwidować 1.6td podkręcony
: ndz lis 02, 2008 17:50
witam. mam golfa 1 td z silnikiem z 90 roku.
pin z allegro , ciśnienie podwyższone( wkręcona inna sruba na maxa). silniczek na wyższych obrotach dostaje jakby kopa, idzie jak przeciąg i wskaźnik turbo osiaga maximum. ale na wolnych obrotach( nie wiem dokładnie jakich bo mam licznik od benzyny przerobiony na diesla) u mnie do 2200 silnik jest słabszy?
czy można ta turbo dziure jakoś zniwelować ?
jak wcisne na wolnych gaz do dechy to pffff i chmura dymu:P dopiero po chwili jak złapie 2200 zaczyna ciągnąć
turbo ma k14
wczesniej jak mialem intercooler wydawało mi sie że to zjawisko było jakoś mniej odczuwalne?
[ Dodano: Nie Lis 02, 2008 17:12 ]
czyli uz wyczytałem że chyba chodzi mi o mbc. ale u mnie waste gate jest połączony z turbina metalowa rurka? moge te dziure w rurce zaslepic śruba?
pin z allegro , ciśnienie podwyższone( wkręcona inna sruba na maxa). silniczek na wyższych obrotach dostaje jakby kopa, idzie jak przeciąg i wskaźnik turbo osiaga maximum. ale na wolnych obrotach( nie wiem dokładnie jakich bo mam licznik od benzyny przerobiony na diesla) u mnie do 2200 silnik jest słabszy?
czy można ta turbo dziure jakoś zniwelować ?
jak wcisne na wolnych gaz do dechy to pffff i chmura dymu:P dopiero po chwili jak złapie 2200 zaczyna ciągnąć
turbo ma k14
wczesniej jak mialem intercooler wydawało mi sie że to zjawisko było jakoś mniej odczuwalne?
[ Dodano: Nie Lis 02, 2008 17:12 ]
czyli uz wyczytałem że chyba chodzi mi o mbc. ale u mnie waste gate jest połączony z turbina metalowa rurka? moge te dziure w rurce zaslepic śruba?