Strona 1 z 1

Problem z instalacją do 2e.

: czw paź 30, 2008 01:10
autor: scirocco gt2
Witam wszystkich. Wymieniłem silnik z 1,8 na gaźniku-na 2,0 2e. W komplecie z silnikiem dostałem całą instalację elektryczną, niestety z immobiajzerem... Czy jes możliwość wyizolowania z tej instalacji samego sterowania silnikiem pomijając immobilajzer, i podłączenia tego do instalacji w Scirocco GT@???

: czw paź 30, 2008 09:57
autor: bugalon
Sterowanie silnikiem odbywa sie przez sterownik na podszybiu. Żeby silnik zapalił ten właśnie sterownik oczekuje sygnały od immobilizera. Jeśli go nie dostanie, nie odpalisz auta. W jaki sposob zatem chcesz to wyizolowac ?

W 2E immo było w puszce (zewnętrzne). Są specjalne puszeczki załatwiające tą sprawę (podają odpowiedni sygnał do sterownika), ale też swoje kosztują.

: czw paź 30, 2008 23:30
autor: scirocco gt2
Wreszcie trafiłem na kogoś kto wie o czym mówi!!! Chodziło mi o wyizolowanie z kompletnej instalacji tj. światła, wycieraczki, central, i.t.d.{wymontowanej własnoręcznie z passata} sterowania silnikiem- komp, i okablowanie silnika. A następnie podłączenie tej wiązki do instalacji od scirocca. Immobilajzer to osobny temat, zastanawiam się czy dałoby się podłączyć innego kompa np. od audi z takim samym silnikiem? Mam dostęp do sterownika (komputera) od audi, i od passata z 93r bez immo, ale boję się że mogę je uszkodzić przy prubie podłączenia do tak pokąbinowanej instalacji. A tak na marginesie, ile morze kosztować urządzenie o którym pisałeś??? Dzięki za pomoc.