Strona 1 z 2

Mój silniczek w trakcie remontu

: czw lip 21, 2005 00:57
autor: evolution
moze co niektorzy wiedza ze zmuszony bylem rozebrac swoj silnik i poddac go naprawie głównej. od razu poprawilem troszku głowice. moze nie jest to szczyt marzen ale zawsze lepiej niz glowica zrobiona przez pewna "profesjonalna" firme z wrocławia ........ H..... wtajemniczeni wiedza o co chodzi ;) przydalyby sie oceny sugestie tez mile widziane... pozdrawiam EVO
po chwili ... te zdjecia maja po kilka mega a ja zmiejszyc ich w rozszerzeniu jpg nie mam mozliwosci.... pomocy :( przesle na maila....... chetnym w zamian za umieszcenie ich tutaj plisssssssss:)

: czw lip 21, 2005 04:43
autor: Snap
evolution Jak chcesz to dawaj je do mnie na E-mail ja je zmniejsze i zamieszcze na forum :grin:

Re: Mój silniczek w trakcie remontu

: czw lip 21, 2005 08:48
autor: Borys
evolution pisze:moze co niektorzy wiedza ze zmuszony bylem rozebrac swoj silnik i poddac go naprawie głównej. od razu poprawilem troszku głowice. moze nie jest to szczyt marzen ale zawsze lepiej niz glowica zrobiona przez pewna "profesjonalna" firme z wrocławia ........ H..... wtajemniczeni wiedza o co chodzi ;) przydalyby sie oceny sugestie tez mile widziane... pozdrawiam EVO
po chwili ... te zdjecia maja po kilka mega a ja zmiejszyc ich w rozszerzeniu jpg nie mam mozliwosci.... pomocy :( przesle na maila....... chetnym w zamian za umieszcenie ich tutaj plisssssssss:)
dawaj do mnie wrzuce na www odrazu i podlinkuje ci do posta borys@biaman.pl

: czw lip 21, 2005 09:59
autor: shade_
To moze ja zamieszcze fotki

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

P.S. Evolution z reklamacjami jakby co wal na maila ;)

: czw lip 21, 2005 16:37
autor: evolution
dzięki wielkie Leszek zdjecia bomba wyszly :)

: czw lip 21, 2005 17:04
autor: shade_
evolution pisze:dzięki wielkie Leszek zdjecia bomba wyszly
Spoko Evo, jakby co to znasz moj numer telefonu, wiesz, ze zawsze Ci chetnie pomoge.

Mam jeszcze pare fotek o ktorych pewnie nie wiesz ;) Po Twojej konsultacji, tez mozna je wrzucic na forum :)

: czw lip 21, 2005 20:02
autor: evolution
oglądnąłem wyniki ankiety... dzieki za wszystkie głosy, nawet negatywne. jak macie sugestie co zrobic lepiej piszcie. chetnie uslysze sugestie od uzytkowników okreslajacych na mniej niz nie mam zdania pozdrawiam EVO

: czw lip 21, 2005 21:19
autor: shade_
to moze ja dorzuce sie z pewna uwaga :)

Wszystko pieknie ladnie, ale mnie troche raza te ciemne miejsca na srodku zaworow. Pewnie w uzytkowaniu nie ma to wiekszego znaczenia, ale na zdjeciach by ladniej wygladaly cale blyszczace, a nie srodek ciemny, czyli nie "zebrane" :) :)
Wiem, ze moze to nie jest latwe, ale ladniej by wygladalo. :hmm: :hmm:

a tak poza tym to :food: i czekam na auto w akcji :)

: czw lip 21, 2005 22:45
autor: melon
a po co i tak zaraz bedą czarne..:D
Evo lepiej powiedz jak sie scina te prowadnice zaworów(tylko dokładnie) i czy w 8v tez sie scina wydechowe i ssace.. i czym to grozi...

: pt lip 22, 2005 06:15
autor: evolution
melon pisze:a po co i tak zaraz bedą czarne..:D
Evo lepiej powiedz jak sie scina te prowadnice zaworów(tylko dokładnie) i czy w 8v tez sie scina wydechowe i ssace.. i czym to grozi...
własnie chodzi o to zeby do tłoków i zaworów nie imał się nagar, bo przy katowaniu on najbardziej szkodzi żarzy sie powodujac samozapłon mieszanki..... a tak go po prostu nie bedzie :) a co do prowadnic zcięcie powoduje szybsze zuzycie sie prowadnic i zaworów, czyli glowica dlugo nie posluzy( ta z calymi posluzyla45tys km wiec podejrzewam ze po 30 tys km trza bedzie druga wkladac ;)

: pt lip 22, 2005 06:22
autor: GTO
co to za rzeźba ??
blok 8v+ tloki 8v z nacieciami + glowa 16v ???

ile to w serii mialo C/R na glowicy 8v , bo na 16 bedzie miało stopień mniej.

: pt lip 22, 2005 08:28
autor: Borys
GTO pisze:co to za rzeźba ??
blok 8v+ tloki 8v z nacieciami + glowa 16v ???

ile to w serii mialo C/R na glowicy 8v , bo na 16 bedzie miało stopień mniej.
tłoki nominał :))
80,985mm,

nono, juz jeden taki patent widziałem, i nawet jeździ :food:

: pt lip 22, 2005 10:10
autor: shade_
Kolejna porcja fotek z sesji u evo :)

Tu Evo we wlasnej osobie, ledwo co sie dalo go do zdjecia wyrwac, taki chlop ma nawal roboty
Obrazek

To jest syncro :okej:
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

"Prysznic" :)
Obrazek
Obrazek

Po co sie denerwowac predkoscia :]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Narazie to wsio, pewnie z czasem pojawia sie i kolejne fotki

: sob lip 23, 2005 01:58
autor: evolution
jeszcze raz dzieki Leszek za wrzucenie fotek. pozdrawiam
P.s. wlasnie kaszalotem z poznania wrocilem... daje rade.. koles sie cieszy:P

[ Dodano: Sob Lip 23, 2005 15:24 ]
GTO pisze:co to za rzeźba ??
blok 8v+ tloki 8v z nacieciami + glowa 16v ???

ile to w serii mialo C/R na glowicy 8v , bo na 16 bedzie miało stopień mniej.
jesli chodzi Tobie o aparat w bloku to szybciutko wyjasniam.... pompa olejowa od pewnego 8V o wysokosci zebatek w środku 39 mm bodajze musi byc czyms napedzana.. w każdeym moim 16V jest taka pompa w bloku i taki aparat zapłonowy. nie ma problemu z cisnieniem oleju (2...2,5 bar przy 1000..1100 rpm,, 7... 7,5 przy 3000 rpm i tak zostaje do konca)