Strona 1 z 1

Kontrola AFR

: wt paź 14, 2008 23:29
autor: melon
Co zakupic ,zeby miec obraz tego co sie dzieje z mieszanką.

Innovate LC-1

AutoGauge AFR :)

Moze jest cos innego sprawdzonego w rozsądnej cenie?.

Re: Kontrola AFR

: śr paź 15, 2008 01:04
autor: Borys
zdecydowanie LC-1

: śr paź 15, 2008 11:52
autor: zaprzal
kupuj z ebay.com
za ta sama kase kupisz moze nowke lm-2

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... 0280911560

1028zl + 108zl wysylka

poza tym tego autogauge nie podlaczysz chyba do szerokopasmowki bez specjalnego kontrolera

: śr paź 15, 2008 12:56
autor: szymonrs
zaprzal pisze:kupuj z ebay.com
za ta sama kase kupisz moze nowke lm-2

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... 0280911560

1028zl + 108zl wysylka

poza tym tego autogauge nie podlaczysz chyba do szerokopasmowki bez specjalnego kontrolera
ale po co wydawać 1200zł jak można wydać 165zł??
Intencją pytającego zapewne nie były dokładne odczyty, w przeciwnym razie zainteresowany mógłby poszukać/poczytać na jakiej zasadzie działają szerokopasmówki...

: śr paź 15, 2008 13:12
autor: zaprzal
to taki przyklad, bo w pierwszym linku podal lc-1 z allegro za 1000zl

: śr paź 15, 2008 17:24
autor: melon
Sprecyzuje pytanie.Chce miec tylko podgląd na to jaka jest mieszanka w momencie gdy cisne auto.Czy nie jest za uboga lub za bogata.Czy to urzadzenie firmy AutoGauge przy załozeniu ,ze sonda lambda jest sprawna podoła temu.

: czw paź 16, 2008 15:15
autor: szymonrs
melon pisze:Sprecyzuje pytanie.Chce miec tylko podgląd na to jaka jest mieszanka w momencie gdy cisne auto.Czy nie jest za uboga lub za bogata.Czy to urzadzenie firmy AutoGauge przy załozeniu ,ze sonda lambda jest sprawna podoła temu.
prosty zwykły artykuł działanie sodny lambda
ogólnie jak podłączysz AG do zwykłej sondy to nie uszyskasz nic specjalnego poza ładną dyskoteką na zegarku...
nawet podczas buta jeśli sonda ustabilizuje tak aby AG pokazał ubogo to wogóle nie będzie wiadomo przy jakim AFR juz nam tak pokazuje, czy to bedzie 15 a może 20. Wg mnie szkoda zachodu i lepiej podjechać do kogoś kto oferuje pomiary AFR(rozwiązanie lowbudżetowe) i zapłacić powiedzmy 50-80zł albo iść w szerokopasmówke Boscha LSU i w zależności od kasy albo LC-1 albo LM-1/LM-2 albo coś w stylu DIY czyli JAW JAW
niestety pewne rzeczy musza kosztować ale bezpieczeństwo silnika jest tego warte.

PS. jeśli boisz się o motor to juz lepiej załóż EGT(najlepiej jakiś pewny) ale AG z serii stepmotor(czy jakoś tak) podobno sa już bardziej dokładne niż ich poprzednie wersje. Da Ci to pogląd co się dzieje w silniku

: czw paź 16, 2008 17:12
autor: melon
szymonrs pisze:
melon pisze:Sprecyzuje pytanie.Chce miec tylko podgląd na to jaka jest mieszanka w momencie gdy cisne auto.Czy nie jest za uboga lub za bogata.Czy to urzadzenie firmy AutoGauge przy załozeniu ,ze sonda lambda jest sprawna podoła temu.
prosty zwykły artykuł działanie sodny lambda
ogólnie jak podłączysz AG do zwykłej sondy to nie uszyskasz nic specjalnego poza ładną dyskoteką na zegarku...
nawet podczas buta jeśli sonda ustabilizuje tak aby AG pokazał ubogo to wogóle nie będzie wiadomo przy jakim AFR juz nam tak pokazuje, czy to bedzie 15 a może 20. Wg mnie szkoda zachodu i lepiej podjechać do kogoś kto oferuje pomiary AFR(rozwiązanie lowbudżetowe) i zapłacić powiedzmy 50-80zł albo iść w szerokopasmówke Boscha LSU i w zależności od kasy albo LC-1 albo LM-1/LM-2 albo coś w stylu DIY czyli JAW JAW
niestety pewne rzeczy musza kosztować ale bezpieczeństwo silnika jest tego warte.

PS. jeśli boisz się o motor to juz lepiej załóż EGT(najlepiej jakiś pewny) ale AG z serii stepmotor(czy jakoś tak) podobno sa już bardziej dokładne niż ich poprzednie wersje. Da Ci to pogląd co się dzieje w silniku

dziekuje za odpowiedz