Kontrola AFR

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Kontrola AFR

Post autor: melon » wt paź 14, 2008 23:29

Co zakupic ,zeby miec obraz tego co sie dzieje z mieszanką.

Innovate LC-1

AutoGauge AFR :)

Moze jest cos innego sprawdzonego w rozsądnej cenie?.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Kontrola AFR

Post autor: Borys » śr paź 15, 2008 01:04

zdecydowanie LC-1



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr paź 15, 2008 11:52

kupuj z ebay.com
za ta sama kase kupisz moze nowke lm-2

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... 0280911560

1028zl + 108zl wysylka

poza tym tego autogauge nie podlaczysz chyba do szerokopasmowki bez specjalnego kontrolera
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 11:55 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » śr paź 15, 2008 12:56

zaprzal pisze:kupuj z ebay.com
za ta sama kase kupisz moze nowke lm-2

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... 0280911560

1028zl + 108zl wysylka

poza tym tego autogauge nie podlaczysz chyba do szerokopasmowki bez specjalnego kontrolera
ale po co wydawać 1200zł jak można wydać 165zł??
Intencją pytającego zapewne nie były dokładne odczyty, w przeciwnym razie zainteresowany mógłby poszukać/poczytać na jakiej zasadzie działają szerokopasmówki...


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr paź 15, 2008 13:12

to taki przyklad, bo w pierwszym linku podal lc-1 z allegro za 1000zl


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » śr paź 15, 2008 17:24

Sprecyzuje pytanie.Chce miec tylko podgląd na to jaka jest mieszanka w momencie gdy cisne auto.Czy nie jest za uboga lub za bogata.Czy to urzadzenie firmy AutoGauge przy załozeniu ,ze sonda lambda jest sprawna podoła temu.


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szymonrs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw gru 30, 2004 13:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szymonrs » czw paź 16, 2008 15:15

melon pisze:Sprecyzuje pytanie.Chce miec tylko podgląd na to jaka jest mieszanka w momencie gdy cisne auto.Czy nie jest za uboga lub za bogata.Czy to urzadzenie firmy AutoGauge przy załozeniu ,ze sonda lambda jest sprawna podoła temu.
prosty zwykły artykuł działanie sodny lambda
ogólnie jak podłączysz AG do zwykłej sondy to nie uszyskasz nic specjalnego poza ładną dyskoteką na zegarku...
nawet podczas buta jeśli sonda ustabilizuje tak aby AG pokazał ubogo to wogóle nie będzie wiadomo przy jakim AFR juz nam tak pokazuje, czy to bedzie 15 a może 20. Wg mnie szkoda zachodu i lepiej podjechać do kogoś kto oferuje pomiary AFR(rozwiązanie lowbudżetowe) i zapłacić powiedzmy 50-80zł albo iść w szerokopasmówke Boscha LSU i w zależności od kasy albo LC-1 albo LM-1/LM-2 albo coś w stylu DIY czyli JAW JAW
niestety pewne rzeczy musza kosztować ale bezpieczeństwo silnika jest tego warte.

PS. jeśli boisz się o motor to juz lepiej załóż EGT(najlepiej jakiś pewny) ale AG z serii stepmotor(czy jakoś tak) podobno sa już bardziej dokładne niż ich poprzednie wersje. Da Ci to pogląd co się dzieje w silniku


"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » czw paź 16, 2008 17:12

szymonrs pisze:
melon pisze:Sprecyzuje pytanie.Chce miec tylko podgląd na to jaka jest mieszanka w momencie gdy cisne auto.Czy nie jest za uboga lub za bogata.Czy to urzadzenie firmy AutoGauge przy załozeniu ,ze sonda lambda jest sprawna podoła temu.
prosty zwykły artykuł działanie sodny lambda
ogólnie jak podłączysz AG do zwykłej sondy to nie uszyskasz nic specjalnego poza ładną dyskoteką na zegarku...
nawet podczas buta jeśli sonda ustabilizuje tak aby AG pokazał ubogo to wogóle nie będzie wiadomo przy jakim AFR juz nam tak pokazuje, czy to bedzie 15 a może 20. Wg mnie szkoda zachodu i lepiej podjechać do kogoś kto oferuje pomiary AFR(rozwiązanie lowbudżetowe) i zapłacić powiedzmy 50-80zł albo iść w szerokopasmówke Boscha LSU i w zależności od kasy albo LC-1 albo LM-1/LM-2 albo coś w stylu DIY czyli JAW JAW
niestety pewne rzeczy musza kosztować ale bezpieczeństwo silnika jest tego warte.

PS. jeśli boisz się o motor to juz lepiej załóż EGT(najlepiej jakiś pewny) ale AG z serii stepmotor(czy jakoś tak) podobno sa już bardziej dokładne niż ich poprzednie wersje. Da Ci to pogląd co się dzieje w silniku

dziekuje za odpowiedz


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości