MK2 1.8 16V KR 139KM CO POTRAFI TO CUDKO :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jordan233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 14:31
Lokalizacja: POMORZE
Kontakt:

MK2 1.8 16V KR 139KM CO POTRAFI TO CUDKO :)

Post autor: jordan233 » śr lip 20, 2005 21:08

Witajcie!!!!
Panowie od 16V w mk2 ,napiszczie jak tam wasz samochodzik sie sprawoje i z jakimi samochodami się ścigaliście,ktoś próbował z VR6 lub innymi autkami?? Panowie pochwalcie sie doświadczeniami z ulicy :) Mam KR od niedawna i ciekawi mnie jak ta maszyna sie sprawóje! Panowie piszcze tyko prawde??? :) Bez ściem!!



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr lip 20, 2005 21:54

autko sie fajnie buja... z vr6 nie ma szans to logiczne, chcoiarz na majówce 16V wygrało z passaten vr6, tyle ze 16V miało NOSa :)
a takto za sobą na skrzyzowaniu zostawisz wiekszosć przecietnych samochodów takich jak np. vectra 2,0 czy inne :)


Obrazek

Tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr paź 13, 2004 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz » śr lip 20, 2005 23:14

Ja mam co prawda PL 129KM ale tez sie ladnie zbiera ostatnio scigalem sie z BMW E30 318is 16v 136hp 172Nm i bez problemu go wciagnolem :))



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 21, 2005 08:49

Tomasz pisze:Ja mam co prawda PL 129KM ale tez sie ladnie zbiera ostatnio scigalem sie z BMW E30 318is 16v 136hp 172Nm i bez problemu go wciagnolem :))
ISa swoim PFem tez bez problemu "wciągłem" :grin:

[ Dodano: Czw Lip 21, 2005 8:50 am ]
Quatro7 pisze:autko sie fajnie buja... z vr6 nie ma szans to logiczne, chcoiarz na majówce 16V wygrało z passaten vr6, tyle ze 16V miało NOSa :)
a takto za sobą na skrzyzowaniu zostawisz wiekszosć przecietnych samochodów takich jak np. vectra 2,0 czy inne :)
nie NOS-a tylko NXa :)

ale seryjne 1.8 16V to ma problem z Vr6
moze jakos dłubniete cos by zawojowało

Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw lip 21, 2005 09:23

jeny... tylko co do firmy sie pomyliłem... ale wiadomo o co chodzi :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
jordan233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 14:31
Lokalizacja: POMORZE
Kontakt:

Post autor: jordan233 » czw lip 21, 2005 10:38

panowie piszcie dalej :), fajnie się czyta !!! ,ja mam mk2 1.8 16V 139KM KR, mam włożone wałeczki SCHRICKA, ale będe głowice jeszcze planować i coć z zaworkami zrobie :), ale teraz stane z MK3 2.8L VR6 ,i nie wiem czy MOJA 16V jest stracona z góry :) ale zobaczymy i wtedy bede pisać,panowie piszcie!!!!!!



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » czw lip 21, 2005 18:16

jordan233 pisze:panowie piszcie dalej :), fajnie się czyta !!! ,ja mam mk2 1.8 16V 139KM KR, mam włożone wałeczki SCHRICKA, ale będe głowice jeszcze planować i coć z zaworkami zrobie :), ale teraz stane z MK3 2.8L VR6 ,i nie wiem czy MOJA 16V jest stracona z góry :) ale zobaczymy i wtedy bede pisać,panowie piszcie!!!!!!
Na walkach schrika zjesz vr-e bez problemu :bigok:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 21, 2005 21:24

gtx pisze:
jordan233 pisze:panowie piszcie dalej :), fajnie się czyta !!! ,ja mam mk2 1.8 16V 139KM KR, mam włożone wałeczki SCHRICKA, ale będe głowice jeszcze planować i coć z zaworkami zrobie :), ale teraz stane z MK3 2.8L VR6 ,i nie wiem czy MOJA 16V jest stracona z góry :) ale zobaczymy i wtedy bede pisać,panowie piszcie!!!!!!
Na walkach schrika zjesz vr-e bez problemu :bigok:
no jak stanie to sie przekona, chyba ze trafi na jakies dłubniete vr6 to tez moze sie zdziwic

zapraszam do białegostoku te 16V, zrobimy ustawke bez zobowiązań i wymądrzania sie czyje lepsze, ok 250m prostej kilka aut, by sie ustawiło z checią dla porówniania


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt lip 22, 2005 06:19

jordan233 pisze:panowie piszcie dalej :), fajnie się czyta !!! ,ja mam mk2 1.8 16V 139KM KR, mam włożone wałeczki SCHRICKA, ale będe głowice jeszcze planować i coć z zaworkami zrobie :), ale teraz stane z MK3 2.8L VR6 ,i nie wiem czy MOJA 16V jest stracona z góry :) ale zobaczymy i wtedy bede pisać,panowie piszcie!!!!!!
dużo planować głowicy to tam sie nie da, bo gniazda od ssących powychodą na wierzch, lepiej jakies standalone załóż do sterowania zapłonem lub DIGI 1 +map 100KPa +strojenie.


jakie to dokladnie sa wałki, daj oznaczenia.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
jordan233
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 14:31
Lokalizacja: POMORZE
Kontakt:

Post autor: jordan233 » pt lip 22, 2005 11:28

sprawdzałem na wałkach ,to zobaczylem tylko wygrawerowane SCHRICK i wygrawerowane 320 NA JEDYNM A NA DRUGIM 319, tylko na to spojrzałem ,dopiero po czasie GTO napisał żebym sprawdzil przy łańcuszku :( ,ale to następnym razem,ale biorąc od gościa z niemiec to mowil że to są 300 stopni, no ale zobaczymy jak będe ściągać przy okazji,teraz mi rwie jak wściekły,przestawiłem troszke zaplon i odrazu zaczol inaczej na obroty wchodzić :),miałem przedtem PF i bylem w szoku do potrafi 107 KM,obciągałem nią CORDOBE 1.9TDI 115KM, audi A3 115KM,bez problemu!!! PROBLEM MIAŁEM z zachipowanym MK4 seryjnie 101KM 1.9 TDI(CZERWONE DI ) ,ZACHIPOWANE NA 130KONI,ale szłem z nią bardzo ładnie!! NA TRÓJCE MI ODJCEHAŁA O pół samochodu ,ale jak wrzucilem 4 to ją doszłem i wyprzedzałem o jakieś 20cm, o zdeżak :) , i koniec prostej :), no ale MK2 1.8 16V robi dużo wiecej!!!! niż PF,pzrekonałem się o tym :),i nawet teraz nie przeszkadzaq mi brak wspomagania,bo tak rwie że przynajmniej jakoś jeszcze moge utrzymać :),no panowie ktoś ścigał sie swoim MK2 16V z MK1 112KM GTI???,CIEKAWI MNIE TA RYWALIZACJA NA 400M,chętnie bym się pościgał,bede w trójmieście to zobaczymy jak idzie,ale myśle że w BIAŁYMSTOKU też siękiedyś zobaczymy :),narazie bark czasu i kasyu,cały czas trzeba inwestować :) Piszcie dalej o wyczynach swoimi maszynkami:)

GTO a ile taka modyfikacja kosztóje :)

[ Dodano: Pią Lip 22, 2005 11:35 ]
BORYS a czym się ścigasz??????( to znaczy jeżdzisz), swoim PF??Jeżeli piszesz o ściganiu to muszisz miećcoś nieżle dubniete :), wszyscy mówią ze 16V jest mółowata na przyśpiech,może i tak jest ??,pochwalcie się doświadczeniami!



Awatar użytkownika
VWitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 13:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: VWitek » pt lip 22, 2005 17:21

ja swoja KR 137 koni sprawdzonych na hamowni bralem takie auta jak ..
Honda Acord 2.0, Honda Prelude 2.0, Honda Civic 1.6i , Skoda Superb 1.9 TDi, BMW 150 koni modelu nie pamietam i pare innych :)

[ Dodano: Sob Lip 23, 2005 12:26 ]
dzisiaj jeszce doszedl seat ibiza 1.9 Tdi 136 koni byl rownie slaby jak ta skoda superb



mally

Post autor: mally » pn lip 25, 2005 16:46

ja mam PF-a moze to nie 16 ale objechalem.vectra 115 ps ,calibra 130 ps, golfa 5 tdi 105ps,new beetle 2.0 115.......golf 4 gti 1.8t 150 ps.....dostal baty o pol dlugosci:)........opel kadet gsi 140 ps moc mierzona na hamowni..........



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt lip 26, 2005 14:05

Kuwa!!! a taka miałem nadzieję, że stanę z jakimiś dobrymi Dwójkami na VWManii. :grrr:


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

smoky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smoky » wt lip 26, 2005 16:21

Panaowie ja coprawda niebyłem ale słyszałem że na VW Mani to jest 150 m na wyścigi ?
Osobiście mocno się zastanawiam czy w sobote z rana niepojechac tych kilku km na 1/4 SSS do Pruszcza i po przejeżdzie wrócić do Rusocina na VW manie :smoke:
Mój kolega Budzak (ABF-seat cupra) też sie zastanawia jedyne co to koszta bo trzeba liczyć 55zl za start ... ja jednak uważam że pomiar (profesjonalny) na 1/4 mowi więcej niż dane z hamowni :grin:
Pozdawiam i do zobaczenia na VW MANI :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości