szybko, mocno, niepozornie i home made czyli niedrogo
: sob paź 11, 2008 15:03
Hej
jesienne przemyslenia coraz bardziej sie urealniają
mam taką opcję że może wezmę sobie z firmy dupowoza, sprzedam golfika, a na weekendy przydałaby się mocna turbobenzyna na cztery łapy w mysl zasady:
autko ma dawać fun z jazdy, dobrze żeby trzaskało jakieś średnie 13stki, wnętrze wybebeszone tylko kubełek
założenia 300KM, mniej niz 1100kg, 4x4, budżet tak z 15-17 kPLN na początek żeby to jakoś jeździło, potem można bedzie stopniowo inwestować w felgi, opony, malowanie, super zawias, super heble itd
1. BUDA - chyba trzeba kupić bude mk2 synchro - mam nadzieje ze napęd to wytrzyma
z lekkich to jeszcze audi b2 quattro z silnikiem 2.2 - wazy 1200kg
jakies inne propozycje ?
2. SILNIK - tu chyba tez nie ma wyboru 1.8T, temat obcykany na milion sposobów..
można kombinować z uturbieniem ABF-a ale wole przetarte sciezki
moge kupić w USA jakies graty, wiec fajnie byłoby gdyby ktoś podał mi linki do polecanych firm mających dobra renome w tym temacie
podejrzewam że turbo kity to jakaś chińszczyzna
jaki silnik kupować, ten 150 konny ?
może ktoś coś doradzi, co kupić żeby sie nie narobić
czy w mk2 były budy synchro z G60 ? czy da sie kupić taką wersje żeby skrzynia podpasowała z montażem i przełożeniami ?
a może nie iść w 4x4 tylko rozważyć szpere ?
zaznaczam że to są baaardzo odległe plany ale może ktoś coś mądrego dopowie..
proszę darować sobie posty, że 17 kPLN to mało, bo może być wiecej, powoli cisnienia nie ma, ale chciałbym sobie powoli rozpocząć poszukiwania gratów typu turbo, kolektory, FMiC, może silnik itd
jesienne przemyslenia coraz bardziej sie urealniają
mam taką opcję że może wezmę sobie z firmy dupowoza, sprzedam golfika, a na weekendy przydałaby się mocna turbobenzyna na cztery łapy w mysl zasady:
autko ma dawać fun z jazdy, dobrze żeby trzaskało jakieś średnie 13stki, wnętrze wybebeszone tylko kubełek
założenia 300KM, mniej niz 1100kg, 4x4, budżet tak z 15-17 kPLN na początek żeby to jakoś jeździło, potem można bedzie stopniowo inwestować w felgi, opony, malowanie, super zawias, super heble itd
1. BUDA - chyba trzeba kupić bude mk2 synchro - mam nadzieje ze napęd to wytrzyma
z lekkich to jeszcze audi b2 quattro z silnikiem 2.2 - wazy 1200kg
jakies inne propozycje ?
2. SILNIK - tu chyba tez nie ma wyboru 1.8T, temat obcykany na milion sposobów..
można kombinować z uturbieniem ABF-a ale wole przetarte sciezki
moge kupić w USA jakies graty, wiec fajnie byłoby gdyby ktoś podał mi linki do polecanych firm mających dobra renome w tym temacie
podejrzewam że turbo kity to jakaś chińszczyzna
jaki silnik kupować, ten 150 konny ?
może ktoś coś doradzi, co kupić żeby sie nie narobić
czy w mk2 były budy synchro z G60 ? czy da sie kupić taką wersje żeby skrzynia podpasowała z montażem i przełożeniami ?
a może nie iść w 4x4 tylko rozważyć szpere ?
zaznaczam że to są baaardzo odległe plany ale może ktoś coś mądrego dopowie..
proszę darować sobie posty, że 17 kPLN to mało, bo może być wiecej, powoli cisnienia nie ma, ale chciałbym sobie powoli rozpocząć poszukiwania gratów typu turbo, kolektory, FMiC, może silnik itd