Strona 1 z 4

jak podkrecic nie grzebany 1,8 ABS 90KM w GOLF 3 kto wie ??

: śr lis 10, 2004 22:54
autor: zeld
Witam moje pytanko sie powtarza,wiem ale ... czy da sie cos wykrecic z tego silnika ??? bez wykrecenia sakiewki na MAX ???

: śr lis 10, 2004 23:05
autor: Ralfii_VR
to zalezy o jakich przyrostach myslisz, silniki te sa nie wyslilone i duza moga zniesc, jednak sam chip czyli absolutne minimum to jak zdrowy silnik do +9km, robienie walkow i glowicy to juz wieksze koszty a nie wspolmierne efekty, ja w tym przypadku zalozybym nitro u b.dobrego tunera(zeby nie narobil ci kaszany), efekt ok i kolesie z 2litrowek sie zdziwia na cwierc mili

: śr lis 10, 2004 23:10
autor: zeld
HEHE to nitro brzmi niezle ale mysle ze klocek to dobry pomysl a ile moze kosztowac ??? dzieki za info !!!

: śr lis 10, 2004 23:23
autor: Ralfii_VR
od 500 uzywany do 1500zl z hamowaniem u tunera

: pt lis 12, 2004 18:01
autor: cobra333
najpierw wydech wsadż pożądny a potem nitro bo ci kata wypluje lub wciągnie do głowicy
A do suchego nitro proponuje dodatkowy wtryskiwacz z pompą nie ma dziury w starcie i lepsze przyrosty koszt oryginal mokrego nsx ok3000 z elektroniką zeby nie zrobiło ci dziury w tłokach ponizej 2000 obrotów

: pt lis 12, 2004 18:11
autor: ygd
zeld pisze:HEHE to nitro brzmi niezle ale mysle ze klocek to dobry pomysl a ile moze kosztowac ??? dzieki za info !!!
Nie ma sensu raczej, ABS to silnik na brazylijskich częściach, rozsypie się zanim do niego wsiądziesz po tych przeróbkach :crazy:

Kolega będzie na dniach robił swap na 2.0 16v...całość się powinna zamknąć w 2000-2500pln, no i swojego odsprzeda za kilka stówek jeszcze. Porobię trochę fotek ze swapa.

Odłóż kasę i pomyśl o swapie, chyba lepiej mieć 45koni za 2500, niż 5-9 za 1500 :crazy:

: pt lis 12, 2004 19:54
autor: zeld
dzieki za rady ale mam pytanko jak to "nowy" co to swap i co to znaczy ze mi kata wypluje??? :blush: :otepienie:

: pt lis 12, 2004 20:44
autor: ygd
swap -> zmiana silnika.

wypluje katalizator, pewno cały jego środek ;)

: pt lis 12, 2004 23:56
autor: zeld
OK wielkie dzieki za info :cool: ,nie zapytac znaczy nie wiedziec a czy wywalic katalizator ? :axe: to cos da ?? teraz ??? czy to tylko niepotrzebna zabawa :crazy:

: sob lis 13, 2004 01:25
autor: ygd
Może komp jakis błędy łapać, ale nie wiem czy akurat w ABSie ma to jakieś znaczenie, raczej nie.

: śr lis 17, 2004 15:58
autor: cobra333
samo wywalenie kata nic ci nie da czasem dochodzło do zwiekszenia spalania i utraty mocy zalezy od kondycji silnika ale bez paniki spróbowac mozna zawsze mozesz wsadzić spowrotem Tu zachoza zjawiska ruchu falowego a katalizator jest 1 puszką rozprężającą i wytwarza 1 fale zwrotną powinno się dostroić cały ukł wydechowy Pewnie masz sąde lambda w katalizatorze i tak musisz ją zainstalować w czymś ala puszka rozprężna lub rezonator czy strumienica proponuje polerowanie układów dolotowych i wylotowych lub mod głowicy

: pn lis 22, 2004 03:00
autor: zeld
a czy ma moze ktos fotki z polerowania kolektorow , a jezeli modyfikacja glowicy to jak i naco ?

: pn lis 22, 2004 18:23
autor: cobra333
szukaj na forum są fotki!

: wt lis 23, 2004 01:46
autor: vwkazik
albo zamontuj do tego motoru turbinkę,jak nie chcesz robić przekładki,bo bawić się w jakieś pierdołki typu chip,wydech itp. wydasz kase a nawet z tego zadowolony nie bedziesz