1.5 JB czy da sie cos z tego wyciagnąc wiecej??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

swiderek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 22, 2006 00:36
Lokalizacja: szczawnica
Kontakt:

1.5 JB czy da sie cos z tego wyciagnąc wiecej??

Post autor: swiderek » śr paź 08, 2008 22:16

tak jak w temacie?? słyszal ktos o jakims tuningu tych silnikow?? wszystkie informacje beda mile widziane. nie chodzi mi o jakies mega przyrosty mocy, nawet kilka koni wystarczy :pub: pozdrawiam i licze na odzew


swiderek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 09, 2008 11:16

załóż głowicę i mechaniczny wtrysk od silnika EG i powinno być trochę lepiej. Jak dasz też wydech z EG to może być juz całkiem niezle, może z 90 koni osiagniesz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

swiderek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 22, 2006 00:36
Lokalizacja: szczawnica
Kontakt:

Post autor: swiderek » czw paź 09, 2008 12:53

duzo rzeżbienia przy tym?? czy raczej kazdy w miare ogarniety mechanik powinnien sobie dac z tym rady?? byl moze juz gdzies taki projekt??


swiderek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 09, 2008 13:21

Nie wiem czy był, posadzic głowicę na blok da radę każdy mechanik, zmienić wydech wraz z kolektorem wydechowym też, przerobić układ paliwowy tak żeby pompa paliwowa zasilila k-jetronik wymaga pomyslunku. Podłącznie k-jetronica to czysta robota elektryczna i ze schematem każdy elektromechanik sobie spokojnie poradzi.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

swiderek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr lut 22, 2006 00:36
Lokalizacja: szczawnica
Kontakt:

Post autor: swiderek » czw paź 09, 2008 14:48

dzieki.. lecz teraz mam troszke inny problem: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2257381#2257381 moze dasz rade troche pomoc . pozdrawiam


swiderek

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » czw paź 09, 2008 19:03

bugalon pisze:załóż głowicę i mechaniczny wtrysk od silnika EG i powinno być trochę lepiej. Jak dasz też wydech z EG to może być juz całkiem niezle, może z 90 koni osiagniesz.
Tak na marginesie w eg glowica od dolu jest plaska jak w dieslu czyli komora spalania jest w tlokach a w jb glowica jest wklesla czyli komore spalania masz w glowicy chyba nie musze ci mowic co sie stanie jak posadzisz glowice od eg na dol jb bez wymiany tlokow z korbami :bigok:

Zeby za duzo nie kombinowac to zaloz walek rozrzadu od eg z ukladem wydechowym duzy gaznik z jakiegos motoru 1.8. i powinno byc lepiej.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt paź 10, 2008 08:28

gtx pisze:
bugalon pisze:załóż głowicę i mechaniczny wtrysk od silnika EG i powinno być trochę lepiej. Jak dasz też wydech z EG to może być juz całkiem niezle, może z 90 koni osiagniesz.
Tak na marginesie w eg glowica od dolu jest plaska jak w dieslu czyli komora spalania jest w tlokach a w jb glowica jest wklesla czyli komore spalania masz w glowicy chyba nie musze ci mowic co sie stanie jak posadzisz glowice od eg na dol jb bez wymiany tlokow z korbami :bigok:

Zeby za duzo nie kombinowac to zaloz walek rozrzadu od eg z ukladem wydechowym duzy gaznik z jakiegos motoru 1.8. i powinno byc lepiej.
Nic sie nie stanie, sprawdzone.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt paź 10, 2008 09:22

Przecież stopień sprężania zwiększy się do ponad 11:1. Chyba zostanie tylko paliwo wysoko oktanowe albo LPG.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt paź 10, 2008 10:23

TAZ pisze:Przecież stopień sprężania zwiększy się do ponad 11:1. Chyba zostanie tylko paliwo wysoko oktanowe albo LPG.
Nic sie nie stanie, 9A ma seryjnie 10,8 do 1 i daje spokojnie radę nawet na polskiej benzynie 95 (faktycznie pewnie z 90 oktanów). Poza tym oryginalny dół w mk1 ma juz zapewne spory przebieg więc i tak kompresji nie będzie trzymał. Nie mam w tej chwili danych odnośnie podebrań w tłokach (ile cm3 komory ma w sobie tłok z jednej i drugiej wersji). Jak mi to ktoś poda to policzę dokładnie stopień sprężania dla takiego setupu.

Tłok od silnika EG jest dziwnie wybrany (cos jak odwrocona piramida w denku tłoka jest zrobiona). Ciężko oszacować ile tam jest pojemności.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości