Strona 1 z 2

Brak mocy w 1,8 !! Pomocy !!!!

: czw wrz 11, 2008 22:30
autor: vwyj
Witam. Mam taki problem, zmienilem w moim golfiku silnik z 1,3 na 1,8 nigdy wczesniej nie jezdzilem 1,8 ale wydaje mi sie ze sie strasznie slimaczy :/ Sprawdzielm go i od 0-100 km/h wyszlo mi przeszlo 17s przy czym na silniku 1,3 robilem to w 15s... Dodam tylko ze autko ma skrzynie 4T a silnik jest na gaźniku, Pierburg 2E własnie z tego golfa 1,3 i na gazie (gaz benzyna praktycznie nie czuć różnicy), Zastanawialem sie juz czy problem nie lezy w gazniku ale przeciez w gazowni gaz idzie prosto do przepustnicy...

: pt wrz 12, 2008 01:36
autor: zajac
a po co wsadziles 1,8 na gazniku?? trzeba bylo sobie mono wtrysk hociaz zmontowac
a ogolnie to skrzynia 4T do szybkich nie nalezy to jest raczej "oszczedna" skrzynia

: pt wrz 12, 2008 08:58
autor: vwyj
po prostu trafił mi sie okazyjnie caly golf tyle ze bity w dupe... a co do skrzyni to wlasnie ostatnio wyczytałem na forum ze jest to jedna z szybszych skrzyń montowanych w golfie mk II.

: pt wrz 12, 2008 10:33
autor: evolution
cos mi nie pasuje, w 1,3 byly pierburgi 1b w 1,6 byly 2e... powiedz mi czy twoj nowy silnik podszedl na skrzynie ktora miales z silnikiem "1.3" bo sie zaraz okaze ze zamienil stryjek siekierke na kijek :D

: pt wrz 12, 2008 12:23
autor: vwyj
hehe, nie kolego skrzynia nie podchodzi, przełożylem caly uklad napedowy poza tym w skrzyni do 1,3 jest inny wybierak biegow niz w 1,8 no i w ogole nie podchodzi do 1,8 tamta skrzynia. A silnik napewno jest 1,8 bo na bloku z tylu jest taki właśnie nadruk. Na silniku 1,3 jezdzilem na pierburgu 2E i w tym 1,8 tez był 2E tyle ze z tymi kosmicznymi podciśnieniami...

: pt wrz 12, 2008 17:25
autor: zajac
to moze wlozyles 1,6 czesto sie zdarza ze blok ma nabite 1,8 a w srodku litr szescset

: pt wrz 12, 2008 18:31
autor: vwyj
a jak to moge sprawdzic? niestety po numerze silnika nie dojde bo jest zatarty... :/ Występowały w ogole w mk II silniki 1,8 na gaźniku ?? Patrzec na wszystkie numery np na wezach i plastikach samochodzu z ktorego wyjąłem silnik sadze ze byl on z 87 roku.

: pt wrz 12, 2008 19:07
autor: CSR_GTI
vwyj pisze:Występowały w ogole w mk II silniki 1,8 na gaźniku ??
tak...

ciśnienie na cylindrach mierzyłeś jak kupowałes? pewnie nie bo po co :helm:

Zmierz ciśnienie... zobacz zapłon i rozrząd czy dobrze ustawione - są od wszystkiego znaki także sobie pooglądaj.

: pt wrz 12, 2008 20:37
autor: zajac
a pokaz jakies foto tego motoru

: pt wrz 12, 2008 23:12
autor: vwyj
CSR_GTI to nie pierwszy silnik do którego włożyłem paluchy :hmm: silnik ma ciśnienia w granicach 12,5 bar na wszystkich cylindrach wymienialem pasek rozrzadu i wszystko jest ustawione tak jak ma byc co do zaplonu to jeszcze nie mam pewnosci musze podpiac lampe stroboskopowa i go sprawdzic.

[ Dodano: 12 Wrz 2008 23:16 ]
foto wrzuce jutro

[ Dodano: 13 Wrz 2008 10:02 ]
zdjecia troche słabe ale robiene jeszcze gdy silnik byl poza budą Obrazek Obrazek

[ Dodano: 13 Wrz 2008 10:08 ]
wczoraj jeszcze sprawdziłem tą moja maszyne, 5 biegiem praktycznie w ogole nie przyspiesza, musi byc z gorki i udalo mi sie go rozkulac tylko do 140 km/h przy jakichs 3,8 tys obrotów i ani grama więcej :(

: pn wrz 15, 2008 10:43
autor: bugalon
Albo rozrząd masz pochrzaniony albo zapłon zupełnie pokopany. Stawiam na jedno i drugie na raz :)

: pn wrz 15, 2008 10:50
autor: vwyj
czy jest mozliwe zeby na bloku 1,8 był środek z 1,6 ?

: pn wrz 15, 2008 15:39
autor: toffic
czy jest mozliwe zeby na bloku 1,8 był środek z 1,6 ?
tak ale nawet 1.6 powinno jechać wiecej

: pn wrz 15, 2008 21:34
autor: vwyj
przestawiłem dzis rozrząd i sprawdzilem zaplon. rozrzad nie bardzo pokrywa sie ze znakami ale tak spod buta idzie lepiej, w sumie najlepiej bo przestawilem najpierw zabek do przodu i byle zle pozniej wrocilem 2 do tylu i ok i jeszcze 1 cofnalem i znow bylo gorzej. Zaczynam juz swirowac... czy sprawa tego ze jest tam gaźnik 2E (ktory wczesniej chodzil w 1,3) moze miec wplyw na to jak to auto idzie ? i ile powinien smigac na skrzyni 4T ?