Brak mocy w 1,8 !! Pomocy !!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Brak mocy w 1,8 !! Pomocy !!!!

Post autor: vwyj » czw wrz 11, 2008 22:30

Witam. Mam taki problem, zmienilem w moim golfiku silnik z 1,3 na 1,8 nigdy wczesniej nie jezdzilem 1,8 ale wydaje mi sie ze sie strasznie slimaczy :/ Sprawdzielm go i od 0-100 km/h wyszlo mi przeszlo 17s przy czym na silniku 1,3 robilem to w 15s... Dodam tylko ze autko ma skrzynie 4T a silnik jest na gaźniku, Pierburg 2E własnie z tego golfa 1,3 i na gazie (gaz benzyna praktycznie nie czuć różnicy), Zastanawialem sie juz czy problem nie lezy w gazniku ale przeciez w gazowni gaz idzie prosto do przepustnicy...



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt wrz 12, 2008 01:36

a po co wsadziles 1,8 na gazniku?? trzeba bylo sobie mono wtrysk hociaz zmontowac
a ogolnie to skrzynia 4T do szybkich nie nalezy to jest raczej "oszczedna" skrzynia


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pt wrz 12, 2008 08:58

po prostu trafił mi sie okazyjnie caly golf tyle ze bity w dupe... a co do skrzyni to wlasnie ostatnio wyczytałem na forum ze jest to jedna z szybszych skrzyń montowanych w golfie mk II.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 12, 2008 10:33

cos mi nie pasuje, w 1,3 byly pierburgi 1b w 1,6 byly 2e... powiedz mi czy twoj nowy silnik podszedl na skrzynie ktora miales z silnikiem "1.3" bo sie zaraz okaze ze zamienil stryjek siekierke na kijek :D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pt wrz 12, 2008 12:23

hehe, nie kolego skrzynia nie podchodzi, przełożylem caly uklad napedowy poza tym w skrzyni do 1,3 jest inny wybierak biegow niz w 1,8 no i w ogole nie podchodzi do 1,8 tamta skrzynia. A silnik napewno jest 1,8 bo na bloku z tylu jest taki właśnie nadruk. Na silniku 1,3 jezdzilem na pierburgu 2E i w tym 1,8 tez był 2E tyle ze z tymi kosmicznymi podciśnieniami...



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt wrz 12, 2008 17:25

to moze wlozyles 1,6 czesto sie zdarza ze blok ma nabite 1,8 a w srodku litr szescset


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pt wrz 12, 2008 18:31

a jak to moge sprawdzic? niestety po numerze silnika nie dojde bo jest zatarty... :/ Występowały w ogole w mk II silniki 1,8 na gaźniku ?? Patrzec na wszystkie numery np na wezach i plastikach samochodzu z ktorego wyjąłem silnik sadze ze byl on z 87 roku.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt wrz 12, 2008 19:07

vwyj pisze:Występowały w ogole w mk II silniki 1,8 na gaźniku ??
tak...

ciśnienie na cylindrach mierzyłeś jak kupowałes? pewnie nie bo po co :helm:

Zmierz ciśnienie... zobacz zapłon i rozrząd czy dobrze ustawione - są od wszystkiego znaki także sobie pooglądaj.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt wrz 12, 2008 20:37

a pokaz jakies foto tego motoru


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pt wrz 12, 2008 23:12

CSR_GTI to nie pierwszy silnik do którego włożyłem paluchy :hmm: silnik ma ciśnienia w granicach 12,5 bar na wszystkich cylindrach wymienialem pasek rozrzadu i wszystko jest ustawione tak jak ma byc co do zaplonu to jeszcze nie mam pewnosci musze podpiac lampe stroboskopowa i go sprawdzic.

[ Dodano: 12 Wrz 2008 23:16 ]
foto wrzuce jutro

[ Dodano: 13 Wrz 2008 10:02 ]
zdjecia troche słabe ale robiene jeszcze gdy silnik byl poza budą Obrazek Obrazek

[ Dodano: 13 Wrz 2008 10:08 ]
wczoraj jeszcze sprawdziłem tą moja maszyne, 5 biegiem praktycznie w ogole nie przyspiesza, musi byc z gorki i udalo mi sie go rozkulac tylko do 140 km/h przy jakichs 3,8 tys obrotów i ani grama więcej :(



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn wrz 15, 2008 10:43

Albo rozrząd masz pochrzaniony albo zapłon zupełnie pokopany. Stawiam na jedno i drugie na raz :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pn wrz 15, 2008 10:50

czy jest mozliwe zeby na bloku 1,8 był środek z 1,6 ?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn wrz 15, 2008 15:39

czy jest mozliwe zeby na bloku 1,8 był środek z 1,6 ?
tak ale nawet 1.6 powinno jechać wiecej



vwyj
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lut 26, 2007 23:19
Lokalizacja: Śląsk, okol lotniska Pyrzowice
Kontakt:

Post autor: vwyj » pn wrz 15, 2008 21:34

przestawiłem dzis rozrząd i sprawdzilem zaplon. rozrzad nie bardzo pokrywa sie ze znakami ale tak spod buta idzie lepiej, w sumie najlepiej bo przestawilem najpierw zabek do przodu i byle zle pozniej wrocilem 2 do tylu i ok i jeszcze 1 cofnalem i znow bylo gorzej. Zaczynam juz swirowac... czy sprawa tego ze jest tam gaźnik 2E (ktory wczesniej chodzil w 1,3) moze miec wplyw na to jak to auto idzie ? i ile powinien smigac na skrzyni 4T ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości