Strona 1 z 1

swap z 1.8 na 2.0 115ps w mk3

: pt sie 29, 2008 09:30
autor: GrzesiekMk3
weitam czy duzo roboty jest przy swapie na 2.0 gti 115ps
mam wszystko tzn dwa golfy tylko przelozyc...
czy skrzynie tez trzeba przelozyc od 2.0...?

: pt sie 29, 2008 09:39
autor: olafart
siema!
a oplaca Ci się wogole w cos takiego bawic? :grin:
kolezanka ma mk3 Gt (silnik ABS), ja mam GTi (2E) i diametralnej roznicy w osiagach nie ma (w odczuciach kilku osob)- zaznaczam ze oba auta sa sprawne i na pewno nie zamulone (hamownia).
pozdr :bigok:

: pt sie 29, 2008 09:50
autor: GrzesiekMk3
hmmm no wiesz nie chce mi sie bawic ale.. jhak bedzie okazja... duzo z tym roboty bedzie? jeszce sie zastanowie...co do swapu heh zawsze to pare koni wiecej...

[ Dodano: 29 Sie 2008 10:07 ]
a moze przelozyc sobie tylko zawieszenie od tego gti... tam sa tez 17 wiec moze to dobry pomysl a silnik zostawic w spokoju...?

: pt sie 29, 2008 10:24
autor: olafart
Zawias zajebiście ważny, więc jesli w GTi masz jakis dobry, firmowy zawias (typu Bilstein B6 czy gwinta dobrego) to go wkladaj bezapelacyjnie :grin: juz bedziesz mial na wyjsciu z zakretów +kilkanaście km/h
jesli w GTi masz seryjny, to roznica bedzie zadna (Gt z racji wersji tez jest obnizony w stosunku do CLa/Gla i troche utwardzony)

a co do tych KM- wiadomo ze rozncia bedzie, ale czy to gra warta swieczki? :chytry:
chyba jak juz bawic sie w swap to raz a dobrze, czyli ABFa...

z drugiej strony jesli wszystko masz (drugi golf na placu + wiedza + czas) to mozesz sprobowac, bo bedziesz mial kilka KM wiecej a spalanie praktycznei niezmienione...
ale mowie- jesli po prostu chce Ci sie w to bawić i masz mozliwosci- inaczej ja bym opchcnal oba te silniki i poszukal ABfa :hmm:

: pt sie 29, 2008 10:28
autor: GrzesiekMk3
to chyba najproscierj bedzie przelozyc zawieche czyli tylna belke i przednie zawieszenie... czyz nie..?

: pt sie 29, 2008 10:30
autor: olafart
GrzesiekMk3 pisze:to chyba najproscierj bedzie przelozyc zawieche czyli tylna belke i przednie zawieszenie... czyz nie..?
ale po co?
Masz wersje GT, czyli masz tarcze z tyłu... tak jak napisalem powzyej- jesli w Gti masz seryjny zawias to nei ma sensu nic zminaic, bo zmienisz praktycznei na to samo...

: pt sie 29, 2008 10:32
autor: GrzesiekMk3
u siebie nie mam tarcz z tylu... a w tamtym gti jest sportowy zawias a poza tym chce zalozy 17 ktore w nim sa wiec rozstaw srob sie nie zgadza wiec dlatego mowie o przekladce calego zawieszenie...

: pt sie 29, 2008 10:56
autor: olafart
GrzesiekMk3 pisze:u siebie nie mam tarcz z tylu... a w tamtym gti jest sportowy zawias a poza tym chce zalozy 17 ktore w nim sa wiec rozstaw srob sie nie zgadza wiec dlatego mowie o przekladce calego zawieszenie...
no to chyba jakaś żebą była w Gt, jeśli nie masz tarcz- m.in one były wyznacznikiem wersji GT...
O felgach nic nie pisałes, ale skoro tak sprawa wyglada, no to faktycznie- zaczyna nabierać to sensu- dla sportowego zawiasu i felg warto się pomęczyćz przekładką :grin:

: pt sie 29, 2008 10:59
autor: GrzesiekMk3
masz moze kogos kto by to zrobil w miare tanio... ? z jakiej dzielnicy jestes?

: pt sie 29, 2008 11:14
autor: olafart
jestem z Ursynowa, a swoj zawias wkładałem w Raszynie. Niestety nie polecam juz tego zakładu bo odszedł najlepszy mechanik...
popytam jeszcze u innych
Wiesz do przekładki zawiasu to jakis strasznych umiejętności nie potrzeba- każdy mechanior to ogarnie :grin: tylko póxniej trzeba robić zbieżność- pamiętaj :bajer:

: pt sie 29, 2008 11:19
autor: GrzesiekMk3
ok dzieki to moze podjade do swojego mechaniora... mam nadzieje ze da rade...