moje modyfikacje i ich efekt
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
moje modyfikacje i ich efekt
jak zaczynalem zabawe z dlubaniem przy silniku brakowalo mi wielu konkretnych informacji o tym jakie modyfikacje ile daja, dlatego postanowilem opisac tutaj moje modyfikacje i co one daly.
slinik 1,8 8v GU (gaznik pierburg 2e) przebieg 300tys km
moc poczatkowa: nie wiem, teoretycznie 90KM...
rurowy kolektor wydechowy 4w1 i reszta wydechu przelotowa (pusta puszka na koncu)
"zrobiona" glowica (chojnacki "wersja GT")
odchudzone kolo zamachowe
efekt: 112 KM i 161Nm
po zalozeniu walka 268stopni (Schrick)
119 KM i 159Nm
wykres mam, alena kartce.
slinik 1,8 8v GU (gaznik pierburg 2e) przebieg 300tys km
moc poczatkowa: nie wiem, teoretycznie 90KM...
rurowy kolektor wydechowy 4w1 i reszta wydechu przelotowa (pusta puszka na koncu)
"zrobiona" glowica (chojnacki "wersja GT")
odchudzone kolo zamachowe
efekt: 112 KM i 161Nm
po zalozeniu walka 268stopni (Schrick)
119 KM i 159Nm
wykres mam, alena kartce.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dmitri głowice masz na duzych zaworach ? jak w gti? Jesli tak to jestem pierwszy na nią
[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 14:51 ]
melon, sam wałek i Chojnacki to jest ze 3 tys zł
[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 14:51 ]
melon, sam wałek i Chojnacki to jest ze 3 tys zł
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 14:53 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
GLOWICA prawdopodobnie na zaworach 33/38mm. pisze
prawdopodobnie, bo sam nie mierzylem, a rozne zrodla roznie podaja.
jedne pisza, ze wszystkie 1,8 8v maja 33/40 a inne zrodla podaja ze wszystkie 1,8 8v oprocz tych gaznikowych... wiec nie wiem.
no a na temat oplacalnosci "usprawniania" silnika nie ma co dyskutowac.
to jest jak choroba. nie da sie nad tym zapanowac
a te 120km przeszlo moje oczekiwania, ale moment obrotowy wrecz przeciwnie - roczarowal. wolalbym 110km I 170Nm...
teraz mam podwojne gazniki zalozone. za niedlugo pojade na hamownie iwtedy pewnie dopiero sie zalamie
prawdopodobnie, bo sam nie mierzylem, a rozne zrodla roznie podaja.
jedne pisza, ze wszystkie 1,8 8v maja 33/40 a inne zrodla podaja ze wszystkie 1,8 8v oprocz tych gaznikowych... wiec nie wiem.
no a na temat oplacalnosci "usprawniania" silnika nie ma co dyskutowac.
to jest jak choroba. nie da sie nad tym zapanowac
a te 120km przeszlo moje oczekiwania, ale moment obrotowy wrecz przeciwnie - roczarowal. wolalbym 110km I 170Nm...
teraz mam podwojne gazniki zalozone. za niedlugo pojade na hamownie iwtedy pewnie dopiero sie zalamie
te kolektory 4 (dlugie rury) w 1 sa bardzo rzadkie. moj w dodatku to oryginalny Sebring, wiec... poszukaj na e-bay'u uzywanego (150-200eur)
jednakze wiekszosc dostepnych kolektorow to 4-2-1 i takich jest sporo. nowy ktos sprzedaje na forum juz za 600zl.
glowica w profesjonalnym zakladzie to 1000-2000zl
kolo zamachowe.. 50zl?
jednakze wiekszosc dostepnych kolektorow to 4-2-1 i takich jest sporo. nowy ktos sprzedaje na forum juz za 600zl.
glowica w profesjonalnym zakladzie to 1000-2000zl
kolo zamachowe.. 50zl?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości