moje modyfikacje i ich efekt

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dmitri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 13, 2008 19:59
Lokalizacja: Trzebnica

moje modyfikacje i ich efekt

Post autor: dmitri » pt sie 15, 2008 22:59

jak zaczynalem zabawe z dlubaniem przy silniku brakowalo mi wielu konkretnych informacji o tym jakie modyfikacje ile daja, dlatego postanowilem opisac tutaj moje modyfikacje i co one daly.

slinik 1,8 8v GU (gaznik pierburg 2e) przebieg 300tys km :)
moc poczatkowa: nie wiem, teoretycznie 90KM...
rurowy kolektor wydechowy 4w1 i reszta wydechu przelotowa (pusta puszka na koncu)
"zrobiona" glowica (chojnacki "wersja GT")
odchudzone kolo zamachowe
efekt: 112 KM i 161Nm
po zalozeniu walka 268stopni (Schrick)
119 KM i 159Nm
wykres mam, alena kartce.



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » sob sie 16, 2008 00:07

No to ładnie ci wyszło ,a mozna wiedziec ile na to $$ poszło? :food:


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

dmitri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 13, 2008 19:59
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: dmitri » sob sie 16, 2008 13:45

BARDZO DUZO, az wstyd sie przyznac. moge tylko powiedziec: NIE ROBCIE TEGO.
kupcie sobie gotowy silnik 16v, a bedziecie mieli lepiej i taniej!

a tak na marginesie: na zime biore golfa do garazu i sciagam glowice. bedzie nasprzedaz. byc moze walek tez. dam znac.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sie 16, 2008 14:50

dmitri głowice masz na duzych zaworach ? jak w gti? Jesli tak to jestem pierwszy na nią :P

[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 14:51 ]
melon, sam wałek i Chojnacki to jest ze 3 tys zł :)
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 14:53 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob sie 16, 2008 17:46

z 90KM wyskoczyć tak daleko to jest bardzo śliczny wynik... ale tak jak mowisz mało opłacalny.


18K4F inside... RWD car :)

dmitri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 13, 2008 19:59
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: dmitri » ndz sie 17, 2008 10:48

GLOWICA prawdopodobnie na zaworach 33/38mm. pisze
prawdopodobnie, bo sam nie mierzylem, a rozne zrodla roznie podaja.
jedne pisza, ze wszystkie 1,8 8v maja 33/40 a inne zrodla podaja ze wszystkie 1,8 8v oprocz tych gaznikowych... wiec nie wiem.

no a na temat oplacalnosci "usprawniania" silnika nie ma co dyskutowac.
to jest jak choroba. nie da sie nad tym zapanowac :)

a te 120km przeszlo moje oczekiwania, ale moment obrotowy wrecz przeciwnie - roczarowal. wolalbym 110km I 170Nm...

teraz mam podwojne gazniki zalozone. za niedlugo pojade na hamownie iwtedy pewnie dopiero sie zalamie :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sie 17, 2008 14:00

dmitri pisze:jedne pisza, ze wszystkie 1,8 8v maja 33/40 a inne zrodla podaja ze wszystkie 1,8 8v oprocz tych gaznikowych...
oprócz GXa jeszcze



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sie 17, 2008 14:33

duze zawory generalnie mają tylko gti, mam rację?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sie 17, 2008 16:46

generalnie wszystkie na wtrysku oprócz GXa



Awatar użytkownika
Pączek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: wt lut 13, 2007 21:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Pączek » wt sie 19, 2008 16:48

toffic, czyli co GX ma duze zawory?


golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sie 19, 2008 16:56

Pączek, odpowiedź jest już wyżej. "Wszystkie poza GXem" a ty pytasz czy GX tez :bajer:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 19, 2008 20:06

Pączek pisze:czyli co GX ma duze zawory?
38mm=> małe



Poncor87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 05, 2008 10:39
Lokalizacja: Slask

Post autor: Poncor87 » śr sie 20, 2008 14:45

dmitri pisze:rurowy kolektor wydechowy 4w1
Ile kosztuje taki kolektor,zrobienie glowicy i kola zamachowego??



dmitri
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 13, 2008 19:59
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: dmitri » czw sie 21, 2008 15:53

te kolektory 4 (dlugie rury) w 1 sa bardzo rzadkie. moj w dodatku to oryginalny Sebring, wiec... poszukaj na e-bay'u uzywanego (150-200eur)
jednakze wiekszosc dostepnych kolektorow to 4-2-1 i takich jest sporo. nowy ktos sprzedaje na forum juz za 600zl.
glowica w profesjonalnym zakladzie to 1000-2000zl
kolo zamachowe.. 50zl?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości