Strona 1 z 2

[mk2] PB brakuje paliwa w okolicach 4 tys obr

: pn sie 11, 2008 20:51
autor: zajac
moze ktos bedzie wtajemniczony i bedzie wiedzial o co moze chodzic


otoz zmienilem silnik na z RP na PB (ktory prawodopodobnie ma wtryski od innego auta)
zalozylem pompe 3 barowa i nowke do baku (ta podawcza) i auto po delikatnym dodawaniu gazu wkreca sie do konca ale jak nacisne gwaltownie gaz to dochodzi do 4 tys i nie dostaje paliwa i nie wiem co z tym zrobic

pomoze ktoś??

: pn sie 11, 2008 22:23
autor: melon
manometr na przewody paliwowe i zmierzyc cisnienie w listwie
Podcisnienie z kolektora do regulatora paliwa podpiete?

: pn sie 11, 2008 22:35
autor: zajac
podcisnienie podpiete

cisnienie moze uda mi sie zmierzyc jutro

: wt sie 12, 2008 00:46
autor: PiCiA88
czyli jezeli dobrze zrozumialem to jak na luzie masz gaz np w polowie to obroty sie wkręcają na maxa a jak depniesz do dechy to tylko 4ooo obr?? jezeli tak to na kolektorze dolotowym masz przepustnice przy której jest czujnik jak depniesz na max to on zmienia wartość paliwa czy jakos takos...
Obrazek

zaznaczylem Ci ten przełącznik... wez go wykręć i sprawdz czy dalej bedzie tak samo... powinien się wkręcać normalnie do odciecia
potem musisz zamontować do spowrotem ale musisz go ustawić w dobrej pozycji zeby się zalanczal dopiero kiedy bedzie gaz do dechy a nie jak bedzie gaz np 4/5

: wt sie 12, 2008 10:12
autor: toffic
daj nr wtrysków

: wt sie 12, 2008 19:58
autor: zajac
picia88

dobrze rozumiesz powoli jak wciskam na luzie to idzie jak depne mocniej to do 3,5 idzie a potem zmula
jutro bede sprawdzal ten pstryczek

toffic jutro moze uda mi sie wyjac listwe i jak beda to numery to napisze

: wt sie 12, 2008 21:30
autor: PiCiA88
no ja tez mialem taki problem i pomoglo to :]

: śr sie 13, 2008 00:07
autor: zajac
mam nadzieje, jutro sie okaze podmienie listwe z wtryskami z innego auta bo nie wiem czy te nie sa jakies kombinowane i sprawdze ten pstryczek

a czy to moze byc spowodowane filtrem weglowym, bo u mnie jest to nie podlaczone bo nie mam wtyczki do zaworka

i do czego na fotce od picia88 jest wezyk bialo czarno w prawym dolnym rogu

: śr sie 13, 2008 07:47
autor: PiCiA88
zajac pisze:i do czego na fotce od picia88 jest wezyk bialo czarno w prawym dolnym rogu
jest to wąż podcisnienia do MFA idzie on do kabiny w aucie do licznika a dokladniej od funkcji spalania :P :bigok: nie musi byc on podlaczony ale lepiej go zatkac czyms zeby lewego powietrza nie ciągnol

: śr sie 13, 2008 08:59
autor: evolution
siedzi pompa paliwa albo sa za malo wydajne wtryskiwacze innych klopotow nie przewiduje

: śr sie 13, 2008 20:08
autor: zajac
evolution pompe podlaczalem nawet 4barowa z poczciwego poloneza (dziala napewno bo 3 litrowy chrysler voyager na niej chodzil) i sytuacja była taka sama 4 tys po gwaltownym wcisnieciu gazu i mul

a jeszcze 2 pytania na jakiej zasadzie dziala i co robi ten pstryczek od przepustnicy(jak to sie wogole fachowo nazywa)

czy jeśli ta sytacja z mulem pojawia sie po gwaltownym wcisnieciu gazu (powoli jak naciskam to ida obroty do konca) to moze wtryski sa "za duze" i nie dostaja odpowiedniej ilosci paliwa do swojej przepustowosci

: czw sie 14, 2008 00:19
autor: PiCiA88
ten pstryczek daje sygnal do ECU ze przepustnica jest otwarta na maxa ze ciągnie bardzo duzo powietrza i w tym momencie daje mu większą dawke paliwa... u Ciebie cos nie gra... albo ten pstryczek sie wlancza za szybko i auto dostaje za duzo paliwa i za malo powietrza albo zle wtryski masz.... innego wyjscia nie widze.... starales sie wykrecic ten pstryczek??

: wt sie 19, 2008 19:20
autor: zajac
no to wiesci z pola walki wyeliminowalem regulator cisnienia paliwa, oraz czujnik otwarcia przepustnicy, wtryski mam czarne (wie ktos jakie orginalnie byly w PB??)
podlaczylem inny komputer i dalej sie tnie przy 4 tys po gwaltownym wcisnieciu gazu

jutro zmierze jeszcze cisnienie paliwa

: wt sie 19, 2008 20:11
autor: toffic
zajac pisze:wtryski mam czarne (wie ktos jakie orginalnie byly w PB??)
Jak pamiętam to jasno-zielone lub niebieskie. Daj nr bo tak to można....