Strona 1 z 3

9A czy czegos tu casem nie brak ?? :-/

: śr sie 06, 2008 08:08
autor: PiCiA88
Witam kupilem alto po wypadku z silnikiem 9A silnik na swapa i próbuje go odpalić a on tylko kreci i nie chce zapalic i znalazlem taki schemat

Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fa ... b4c40.html

na czerwono zaznaczylem czego u mnie brak!! chcialem sie spytac co to jest??

a tak to wyglada w real

Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c9 ... 76a7b.html
tu na czerwono zaznaczona jest jakas uszczelka z ktorej cos powinno wychodzic według schematu

Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbc ... ccb6a.html
a tu przy dolocie znalazlem obcietą rureczke :D

wie moze ktos czy czegos tam brakuje <zapewne tak> i czego?? DZIEKI!! :smoke:

: śr sie 06, 2008 11:27
autor: bugalon
To jest tylko do termostatu cieple/zimne powietrze zasysane. Można to olać, tylko zaślep kolektor ssacy zeby Ci lewego powietrza nie ssało.

Pompe paliwa masz właściwą? (ta 6+ barowa?)
Iskra jest ?
Dolot szczelny? (juz widze, że nieszczelny jak wezyki nie są zaślepione od podciśnienia)

Od tego zacznij sprawdzanie.

: śr sie 06, 2008 13:13
autor: PiCiA88
zatkalem wszystko! zrobilem tak jak mowiles i niechcenadal zapalic kreci kreci i kapa! :/ nie chce zaskoczyc

: śr sie 06, 2008 19:40
autor: evolution
hehe.. nie potrzeba tego... mysle ze sobie co bys nie robil nie poradzisz... czytajac Twoje posty na forum tylko tego jestem pewien...
popros Rudz'a zeby cie wsadzil ww auto i przywiozl do mnie :)

: czw sie 07, 2008 00:18
autor: PiCiA88
oj no nie wiem ;D juz kreci powoli :D dam rade jestem dobrej mysli! pozatym wspieraja mnie kumple którzy mi pomagają jeden nawet pracuje w serwisie VW w koźlu <u lelka jak sie EVO orjentujesz> dzis doszlimy do tego że paliwo nie dochodzi do silnika elektro zawor sie nie otwiera paliwo idzie do silnika i nadmiarem wraca do baku!!! :-/ hmmm tylko teraz nie wiem czy elektrozawór czy cos w instalacji! bo napiecie które dochodzi do elektrozaworu ma 5V i wydaje mi sie ze to za malo... ide EVO uzyć opcji SZUKAJ aby znalesc schemat i sprawdzić jakie tam napiecie ma byc :P POZDRO :bajer:

Juz znalazlem jak by sie komuś przydalo w przyszlosci to proszę bardzo :D:D
http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=302959

Ps: Evo jak tam mietek mojego szwagra Tomka?? gaz mu juz zrobiles??

: czw sie 07, 2008 12:51
autor: evolution
gaz dawno... ale powiem ci szczerze jesli pomaga ci jakis kolega z serwisu lelka ktory nie ma pojecia o napieciach sterowania aktuatora motronic'a, to opcje sa dwie
1. sciemniasz
2. bede stanowczo odradzal lelka
po nastepne... mysle ze twoje dobre mysli to tylko iluzja:)

: czw sie 07, 2008 15:25
autor: PiCiA88
on pracuje jako elektro mechanik! watpie zeby normalny czlowiek pamietal wszystkie wartosci napiec! dajemy se rade! etka i ksiazka o b3 i do przodu z kazdym dniem!

: czw sie 07, 2008 21:07
autor: evolution
ja pamietam a jestem zupelnie normalny :helm:

: czw sie 07, 2008 23:07
autor: PiCiA88
ta?? to są dwie opcje...
1. przeliczasz sie
2. nie jestes normalny

no ale mozliwe ze znasz wszystkie wartosci napięć to powiedz mi jakie jest napięcie przy elektrozaworze z silnika 9A o oznaczeniu 2437020009 bosch przy wyłączonej stacyjce, przy włączonej stacyjce i podczas zapalonego silnika?? wkońcu jestś normalny i znasz owe wartości :bigok:

: pt sie 08, 2008 09:50
autor: evolution
przyjedz do mnie to powiem czy jest dobre, uruchomie i skasuje:) i nie jest to elektrozawor... ps.. na wylaczonej stacyjce to niespelna rozumu ktos moze oczekiwac napiecia w tym miejscu... :helm:
p.s.2 szkolenie z zakresu diagnostyki to koszta okolo 2500 za 2 dniowy kurs... polecam

: pt sie 08, 2008 10:12
autor: bugalon
Panowie - żenua. Może wznieście się ponad podziały i zacznijcie jakąś konstruktywną dyskusję zamiast wycieczek osobistych ...

: pt sie 08, 2008 14:34
autor: evolution
ty sie nie wtracaj :green_fuck: ... jak sie zauwazyles jest otwarta dyskusja chyba ze chcesz sie sam wzniesc i podac koledze na tacy rozwiazanie ktore nie umozliwi mu i tak odpalenia auta :helm:

: pt sie 08, 2008 14:40
autor: djtom
dymmmmmmmmmmmmmmm :food:

: pt sie 08, 2008 14:48
autor: PiCiA88
.l&llBugalon my tak od zawsze sie droczymy! ale i tak jestem pelen podziwu i uznania dla niego co osiagnol i za jego wiedze! evo a to na wylaczonym zaplonie to tylko taka plapka byla bo myslalem ze z jakimis wartosciami wyskoczysz! ta czesc to regulator cisnienia paliwa ktory jest elektro zaworem tak czy siak! tylko powiem wam ze doszedlem do tego ze paliwo mi dochodzi do tego regulatora i tam stop! nie otwiera sie on! i w kropce jestem! bo albo owy regulator padl albo z tego co wyczytalem to jezeli jakis czujnik widzi blad to ten regulator jest zamkniety!
powierzylem napiecie na kablach przy regulatorze i wyszlo mi to

na wylaczonej stacyjce tak jak evo wiesz to Ov :) joke!

na wlaczonej stacyjce 4.9v a na rozruszniku jak kreci to ma 5v i nie wiem czy te wartosci sa dobre czy zle! wiec jak by ktos z was mogl to sprawdzic to wdzieczny bede! ale tak se mysle iz jezeli dochodzi tam napiecie to musi to byc ten regulator! bo gdyby go mialy czujniki blokowac to by tam nie bylo napiecia zadnego!!! co sodzicie o tym!