Strona 1 z 1

Mk III - ZAWIESZENIE - CZY TAK WYPADA??????

: pn lip 04, 2005 23:38
autor: h2o
Witam

Mam pytanie odnośnie zawiasów w mk III. Obecnie jeżdżę na sportowej zawiesinie, ale chce ją podnieść. Raz, że za mocno siedzi na glebie i czasami obciera opona o podgiety rant (felgi 7J ET 25 opony 195/50 R15), a po drugie juz wystarczająco odbiłem sobie nerki i szanowne cztery litery :helm: Chce założytc seryjny olejowy amortyzator a do niego sportyowe springi. Nie wiem czy tak wypada i czy bedzie to dobrze jeździło i najważniejsze czy taki zabieg podniesie samochów tak aby opona już nie tarła o nadkole (jak tak to o ile) i czy komfort jazdy ulegnie poprawie.

Pozdrawiam i z góry dzieki za porady

: pn lip 04, 2005 23:45
autor: ygd
jeśli masz obniżenie do -40mm to możesz na standardowe amorki zakładać te spręzyny, poniżej 40mm, lepiej zostawić sportowe, lub po prostu kupić całe seryjne zawieszenie.

: pn lip 04, 2005 23:53
autor: h2o
Kurcze tylko patent jest taki, ze nie wiem ile mam niższe te springi na których jeżdżę. Już był na takich zawiasach jak go kupowałem, a sam nie wiem ja się sprawdza ile sa niższe od standardu. Z tego co zagladałem to wiem jedynie, że są niebieskie, ale jak czytałem an forum to generalnie chyba o niczym, nie świadczy. A może?

pozdrawiam

: wt lip 05, 2005 00:01
autor: briano
Postaw przy jakimś seryjnym pomierz i będziesz wiedział ile masz niżej

: wt lip 05, 2005 18:11
autor: Krzylu
wklej fotke
to napewno ktos ci na oko przynajmniej powie ile siedzi
ale skoro piszesz ze kola o rant ocieraja tzn ze jest nisko

: wt lip 05, 2005 18:45
autor: 1 6 D
W Octavii w GT testowali springi Weiteca na seryjnych amorach (-35 mm) i pisali, że one pasują do charakterystyki seryjnych amorów. Nie wiem jak jest w mk3