Strona 1 z 3

[MK4] Wybór tarcz przód - ATE czy Brembo?

: pt lip 18, 2008 21:36
autor: Lissu
Witam. Zastanawiam sie, ktora firma ma lepszej jakosci taracze Brembo czy ATE. Dosłownie chodzi mi o modele Brembo Max i ATE Power Disc. Obie tarcze sa nacinane i o takie mi chodzi. Prosze o doradzenie!
Pzdr.!

: pt lip 18, 2008 22:43
autor: LCQ
Lissu pisze:Witam. Zastanawiam sie, ktora firma ma lepszej jakosci taracze Brembo czy ATE. Dosłownie chodzi mi o modele Brembo Max i ATE Power Disc. Obie tarcze sa nacinane i o takie mi chodzi. Prosze o doradzenie!
Pzdr.!
Testowałem dwie i lepiej pasuje mi ATE PD, zastosuj do tego dobry klocek, np: Ferodo DS Performance, będziesz zadowolony :bigok:

: sob lip 19, 2008 15:21
autor: Lissu
Dzieki :bigok:
moze ktos jeszcze sie podzieli :grin: ?

: sob lip 19, 2008 17:04
autor: J.B.S.
Ja mam ATE PD klocki też ATE jestem zadowolony :grin:

: pt lip 25, 2008 15:36
autor: Rapix
A ja mam ate i po zjechaniu klockow ate kupilem ferodo no i po przejechaniu 1000km na tych klockach zaczeło mi bic podczas hamowania wyglada na to ze tarcze sie po gieły.... co prawda duzo dobrych opini słyszałem o ate brembo max natomiast raczej nie polecam...
Ps. Zdajesz sobie sprawe ze przy nacinanych tarczach szybciej klocki sie koncza?

: pt lip 25, 2008 18:12
autor: evolution
Rapix pisze:A ja mam ate i po zjechaniu klockow ate kupilem ferodo no i po przejechaniu 1000km na tych klockach zaczeło mi bic podczas hamowania wyglada na to ze tarcze sie po gieły.... co prawda duzo dobrych opini słyszałem o ate brembo max natomiast raczej nie polecam...
Ps. Zdajesz sobie sprawe ze przy nacinanych tarczach szybciej klocki sie koncza?
nie ma t jak polecac tarcze ktore sie krzywia..... co robi kazda ate mocniej przekatowana... nawet jak nie wytrzesz tej mazi z powerdisc co ma sie jej nie wycierac to i tak po jakims czasie sie zegnie

: pt lip 25, 2008 19:24
autor: Kulon
ja jeżdże na tarczach brembo max i klockach ferrodo, fakt na początku było słabo zanim się nie ułożyło wszystko a zrobiłem na nich już ponad 30 tyś i narazie się nie dotykam, kierownica nie bije a auto jedzie jak po szynach

: sob lip 26, 2008 16:37
autor: Rapix
evolution ja nie polecam ate, a napisałem że słyszałem sporo dobrych opini...
2 ja nawet swoich ate nie przekatowałem za mocno... ech... :(
Pytanie tylko co teraz kupic co znowu sie nie pognie po 10 tys km...

: sob lip 26, 2008 23:44
autor: Kulon
Rapix pisze:co teraz kupic co znowu sie nie pognie po 10 tys km..
EBC

słyszałem też dobre opinie o takiej firmie jak: TEXTAR

: ndz lip 27, 2008 01:35
autor: LCQ
kulon-x pisze:EBC
który model polecisz?bo są spore różnice
Rapix pisze:Pytanie tylko co teraz kupic co znowu sie nie pognie po 10 tys km...
jak Cie stać, weź Brembo ORO, wyśmienite tarcze,

: ndz lip 27, 2008 02:21
autor: Rapix
Niestety brembo oro troszke cena za wysoka... Zobaczymy bede cos kombinował... bo nie mam zamiaru co 10 tys km zmieniac tarcz...

: ndz lip 27, 2008 11:21
autor: Kulon
LCQ pisze:który model polecisz?bo są spore różnice
tarcze: EBC TURBO GROOVE
klocki: EBC GREEN STUFF

: ndz lip 27, 2008 11:56
autor: Rapix
kulon-x pisze:
LCQ pisze:który model polecisz?bo są spore różnice
tarcze: EBC TURBO GROOVE
klocki: EBC GREEN STUFF
I chyba to zakupie ciekawe jak bedzie sie spisywac po ostrzejszym z katowaniu...

: ndz lip 27, 2008 14:12
autor: LCQ
tarcze: EBC TURBO GROOVE
klocki: EBC GREEN STUFF
Proponujesz mu klocki Green do auta które sporo waży??? chyba nie znasz przeznaczenia Greenów, są to klocki do bardzo lekkich aut, np: przy Ferodo DS zjaraja się mega szybko w mk4, jak coś to Redstuffy, po drugie tarcze Turbo Groove nie są takie dobre na jakie wyglądają, co innego wersja EBC Ultimax :green_fuck: