Strona 1 z 1
Corrado vs Golf MKIII
: sob cze 14, 2008 00:05
autor: Zoltecek
Witam!
Szukam 'nowego' auta, chcę przeznaczyć na to max 12000. Celuje w auto, które będzie opcjonalnie najlepsze. Chcę aby miało przede wszystkim klimatyzację i napęd syncro dodatkami mogą być komputer, skórzane,podgrzewane fotele, jak największe tarcze hamulcowe i dalej nie pamiętam

.
Mam 3 typy:
Corrado z żalu,że nie ma silnika wysokoprężnego chciałbym w VR6 bo jest najmocniejszy, samochody z tym silnikiem posiadają najbogatsze wyposażenie i są bezawaryjne Opcjonalnalnie wzglednie ekonomiczne? G chyba odpada, bo słyszałem ze te silniki są awaryjne. Czy to prawda?
Golf III zastanawiam sie nad 2 silnikami VR6 i TDI(110), widziałem, że i jeden i drugi występuje w syncro, ale ciężko tu o najbogatsze wersje - zwłaszcza w TDI.Moc w TDI zapewne bedzie podniesiona.
Chciałbym się dowiedzieć które z aut sie lepiej prowadzi? Corrado-Golf?Syncro- nieSyncro? Które auto ma lepsze gadżety?
: sob cze 14, 2008 10:08
autor: evolution
jedno slowo syncro... nie bylo tego w corrado wiec sam sobie odpowiedziales... co do awaryjnosci... kazde auto sie psuje a czestotliwosc awari jest odwrotnie proporcjonalna do IQ kierowcy, co do syncro i ekonomicznosci, te dwie rzeczy nie ida w parze, a wrecz syncro pje 20 procent wiec ej, z powodu krotszej skrzyni i strat w napedach..
: sob cze 14, 2008 12:17
autor: maroTdi
w mk3 w tdi syncro masz 90KM i spala ok 1l wiecej..
: sob cze 14, 2008 23:15
autor: bvw08
Ale 12000 to trochę zamało nawet na porządnego AFN tak samo nie kupisz vr6 z syncro za tą kasę chyba że zajechanego. Co do awaryjności corrado wiem że lubią grubszy porfel

: ndz cze 15, 2008 00:46
autor: Zoltecek
bvw08 pisze:Ale 12000 to trochę zamało nawet na porządnego AFN tak samo nie kupisz vr6 z syncro za tą kasę chyba że zajechanego. Co do awaryjności corrado wiem że lubią grubszy porfel

Moja kwota wynika z godzin przeszukiwania ogłoszeń wiec może i ty to zrób?:)
Które auto sie lepiej prowadzi? Czy syncro przy VR6 jest potrzebne? Czy znacznie poprawia się prowadzenie? Czy syncro jest awaryjne?
: ndz cze 15, 2008 11:08
autor: maroTdi
na sliskim i zima napewno na syncro lepiej sie jezdzi.. wprawdzie nie jest to prawdziwe 4x4 ale zawsze cos..
a czy awaryjne.. hmm nie slyszalem jeszcze zeby ktos mial z tym jakis problem..
: ndz cze 15, 2008 15:14
autor: bvw08
Jeśli myślisz że oglądając ogłoszenia kupisz dobre auto to gratuluję krótkiej wyobraźni, radzę jak kolega z forum ci pojeździc i poodlądać na żywo auta a niemiłol się zdziwisz. Ogłoszeń jest tysiące a 95% są to handlarze którzy kupują takiego np vr'ka za odrą za 1000-1500euro i myslisz że auto jest w dobrym stanie

oczywiście cena w pl już jest ponad raz wyższa od wartości za granicą wiem coś o tym bo dla siebie sprowadziłem 2 dobre auta i mam kolegów handlarzy i wiem na czym się opiera ten rynek więc uważaj zanim kupisz i oglądaj auto ze znajomym mechanikiem i blachachem jak niechcesz wtopic kasy w bagno
: ndz cze 15, 2008 16:15
autor: maroTdi
co do kupna to napisze tak.. ze szukalem auta z klima i abs i wcale nie za mala kase.. szukalem szukalem i tak minelo 6mscy(chyba z 25aut) po czym kupilem prawie golasa.. w automacie.. ale w idealnym stanie.. no niestety tak jak pisze bvw08, ciezko znalesc w dobrym stanie.. a tym bardziej VR.. tutaj proponuje wizyte na hamowni..
aha nie kupowalem z ogloszenia tylko u siebie na miejscu
: pn cze 16, 2008 11:01
autor: bugalon
Konkretnie:
1. Za kasę którą masz, władujesz się co najwyżej w bagno a nie w auto ktore da Ci frajde (chyba ze zmienisz kryteria lub kwote którą dysponujesz)
2. I syncro i ośka prowadzą się podobnie. Syncro jest nieco lepsze przy jezdzie w zakrętach bo ma korzystniejszy rozkład mas, niestety okupuje to gorszymi przyspieszeniami i wyższym spalaniem
3. Jesli chcesz VR6 i nie zamierzasz go dłubać do mocy 200+ to moim zdaniem syncro jest niepotrzebne
4. Syncro jest bezawaryjne, pod warunkiem, ze obusługujesz auto zgodnie z instrukcją. W moim mk2 po zmianie silnika z 98 koni na 160 koni (napędy zostały z 98 koni) absolutnie nic sie nie psulo.
: wt cze 17, 2008 21:55
autor: Zoltecek
Ehh no pewnie, czasem i znajda się wtopy. Ale ja nie planuje kupić od handlarza tylko z domu. Ceny na allegro wahają sie od 15000 i nie uważam ze za 12000 ktoś będzie chciał sprzedać rzęcha. A syncro przydałoby sie na zimę. Które auto sie lepiej prowadzi? Corrado czy GolfIII ?
: śr cze 18, 2008 00:09
autor: evolution
bugalon pisze:4. Syncro jest bezawaryjne, pod warunkiem, ze obusługujesz auto zgodnie z instrukcją. W moim mk2 po zmianie silnika z 98 koni na 160 koni (napędy zostały z 98 koni) absolutnie nic sie nie psulo.
problemy sie zaczely przy mocy 350++
: śr cze 18, 2008 00:29
autor: Zoltecek
Dobrze ja już prawie wszystko wiem - prócz tego który samochód lepiej się prowadzi?
: śr cze 18, 2008 10:30
autor: evolution
lepiej prowadzis sie po zakretach, oska na prostej syncro, przyspieszenia na sliskim syncro, po suchym oska, przy odpowiednim kierowniku po sliskim syncro na zakretach lata driftem i raczej sie do tego nadaje tylko
