Strona 1 z 1

Strumienice i układy wydechowe

: śr cze 22, 2005 18:10
autor: pilot mk2
Śledziłem już wiele topic`ów o układach wydechowych, zadawałem pytania, ale nie uzyskalem konkretnych odpowiedzi na niektóre. Pomógł mi troche Prozak, ale jeśli ktoś mógłby mi konkretnie i dokładnie odpowiedziec na pytania to będę wdzięczny.

1. Rozwiązanie strumionka zamiast środkowego + końcowy MUGEN to sprawa DUŻO głośniejsza niż strumionka zamiast kata i końcowy MUGEN?

2. Jaka jest różnica przy:
a) brak środka + koniec MUGEN
b) strumionka zamiast środka + koniec MUGEN
c) strumionka zamiast kata + brak środka + koniec MUGEN
Co jest najgłośniejsze a co najlepsze dla silnika?

3. Jaka jest różnica między strumionką łuskową a kątową?
a) chodzi mi o DŹWIĘK i pracę silnika
b) np. na allegro są identyczne opisy co do obojga produktów
c) niektórzy piszą że łuskowa to szrot - dlaczego więc profesjonalne firmy je produkują?

4. Jakie MUGEN`y są dostępne z wkładką ściszającą?

Pozdrawiam!
_________________

: czw cze 23, 2005 11:29
autor: prozak
eeee robilem juz takie porownanie

cicho = strumka zamiast kata
glosno = strumka zamiast srodka
to czy dasz strunion""""ke czy np rure nie zmienia wiele glosnosci
to w uproszczeniu

roznica? w uproszczeniu
luskowa - w srodku ma cos ala luski ktore ulozone sa w taki sposob ze powoduja "zawirowanie" spalin co teoretycznie ma zasysac spaliny

stozkowa - tutaj to juz dziala czysta fizyka zreszta opisow jest od groma na necie

luskowa to lipa bo ... juz bylo opisane

jakie mugeny ----> http://www.google.pl jest tego masa bylo kilka linkow juz zamieszczanych do takich tlumikow po co walkowac jedno i to samo 1000 razy
nikt ci nie odpowiada bo odpowiedzi juz byly wiec po co robic smietnik
ten temat nic nowego nie wnosi wszystko juz bylo