Strona 1 z 1

[Mk3-2] skrzynia 1,4 mk3 --> do 1,8 RP

: wt cze 10, 2008 19:59
autor: _Mati_
tak jak w temacie przy malym swapiku okazalo sie ze skrzynia od RP 1,8 (passat) a z nia sprzegło jest hydrauliczne a nie tak jak to w mk3 na linke przerabianie wszystkiego chyba pochlonelo by duzo pracy i stad moje pytanie czy skrzynia 1,4 AEX 60KM nada sie do 1,8 RP 90KM??

czy wogole ktos RP-ka przekladal do mk3 jesli tak niech napisze jakies spostrzeżenia i podpowiedzi 2 dzien swapa i jak to bywa wyszlo wszystko co trzeba zrobic kupic co nie pasuje i ile jeszcze nerwow ten swapik bedzie kosztowac :kac: itd ...

: wt cze 10, 2008 20:04
autor: dziejo
_Mati_ pisze:skrzynia od RP 1,8 (passat) jest hydrauliczna
chodziło o mechanizm sprzęgła ? jest hydrauliczny owszem ale nie sprzęgło !
_Mati_ pisze: nada sie do 1,8 RP 90KM??
nie wydaje mi się :bajer:

: wt cze 10, 2008 20:10
autor: _Mati_
sory tam powinno byc sprzegło i cały mechanizm tak mi sie z rozpedu machnelo

a to przez to nie bedzie pasowac ze nie wytrzyma przy takiej mocy silnika , czy wizualnie montażowo ??

: śr cze 11, 2008 21:51
autor: yahoo_p
ja robilem swapa z 1.4 abd na 1.8 rp. silnik mialem z calym osprzetem z mk2. wszystko pospasowalo bez problemu. wiec szukaj skrzynii od rp z mk2 to linka z mk3 1.8 pasi. musisz też szukac tylnej łapy silnika na jedna dziure, ja z rp mialem na 3 śruby, a poduszka jest na jedną, wiec szukaj z mk3 1.8 albo podobnych silników... wybierak biegów musisz kupic komletny od lewarka po skrzynie, bo w 1.4 za krótki drążek wystaje do komory silnka. ogólnie troche zabawy bylo elektronika, ale dalismśmy rade. prościejszym swapem bylby na 1.8 abs, ale zebym to wiedzial przed kupnem silnika....