Monowtrysk w RP ma oznaczenie - MONO-JETRONIC o numerach: 0438201047.
I ten typ wtrysku, jak kolega wcześniej pisał był montowany w golfach z
silnikiem 1.8 RP. Zaś w 1.6 był montowany gaźnik Pierburg 2E2, który montowano też do pojemności 1.8, a w silniku o oznaczeniu 1.6 PN był montowany gaźnik 2EE. Różni się zasadniczo, gdyż zasada działania MONO-JETRONIC'a opiera się na drodze elektronicznej, czego w gaźniku nie ma.
[ Dodano: 12 Cze 2008 19:49 ]
Od 1.8 Rp wiele nie wymagaj. Mój np. kręci się ładnie od 2700 do 3500, najprawdopodobniej w tym przedziale ma najlepszy moment oborotowy. Jak chcesz żeby ciągnął dalej od tych obrotów załóż wałek z ADY bądź PF. A żeby ciągnął z dołu wywal katalizator i zrób przelotowy wydech z kolektorem 4-2-1. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.
[ Dodano: 12 Cze 2008 20:02 ]
A brak mocy zrzucam na filtr stożkowy jaki masz zamontowany w swojej Golfinie. Jestem tego pewien na 99%. Jeśli sie znowu mylę, niech mnie ktos poprawi
Poszukaj na forum, ludzie wyciągali zwężkę z puszki i auto ponoć za fajnie nie jeździło i spalanie wzrastało, a co dopiero, jak stożek założysz? Jeśli masz możliwość, zamontuj puszkę z jakąś wkładką sportową i będzie tralala.