Strona 1 z 1
[mk2] wydech 1.3 NZ
: ndz cze 01, 2008 16:43
autor: w0jta5
Witka
Z racji tego że mój wydech już ledwo żyje mam zamiar go wymienić.
Wymyśliłem żeby od plecionki puścić rurę (baz kata i środkowego tłumika) i na samym końcu założyć ori tłumik od golfa GTI 16v (dwu-rurka)
W golfie mam silnik 1.3 NZ czyli na wtrysku.
Nie chcę by był bardzo głośny.
Dwa jeszcze jest sprawa że w wolnossących nie może być w pełni przelotowego wydechu, czy na jednej puszce od 16v silnik będzie pracował prawidłowo?
Proszę o opinie i pomoc
: ndz cze 01, 2008 21:58
autor: GTH
Strat nie odczujesz, za to bedzie sporo glosniej
: ndz cze 01, 2008 22:34
autor: w0jta5
Więc trzeba będzie założyć środkowy...
Dzięki za odp
: śr cze 04, 2008 09:06
autor: gumiś
wstaw tylko koncowy i bedzie cacy,juz napewno bedzie troche głosniejszy i barwa sie zmieni
: śr cze 04, 2008 11:56
autor: ppoll27
jak chcesz to zrobić względnie fachowo to przyjrzyj się układowi w polo 1,3 GT (silnik 2F 76 KM) do
tego silniczka i tak :
-nie dawaj większej średnicy rur niż tam było ... bodajze 48 mm (chyba że zapodasz G40 wtedy 50mm)
-środkowy to nawet w serii przelot szkoda go ot tak wyrzucać jeśli nie chcesz mieć jednostajnego huku
-kluczowa sprawa dla przyrostu mocy i osiągów to kolektor i przednia rura 4 w 2 w 1 - taki był w polo G40/GT
: śr cze 04, 2008 16:22
autor: CHUDY
ja miałem wybebeszony kat reszta przelot i na koncu tłumik przelotowy.jak wycięłem obudowe po kacie gorzej było i głosniej.
: śr cze 04, 2008 17:24
autor: GTH
Kolektor 4-2-1 nie daje mocy a co innego
: ndz sie 03, 2008 09:41
autor: w0jta5
Środkowy mam dziurawy, katalizatora też nie mam (poprzedni właściciel) i się zastanawiam co zrobić. Jeżeli środkowy nie jest drogi to go założę i końcowy od 16v - ale to dopiero po następnej wypłacie
[ Dodano: 03 Sie 2008 09:33 ]
Co możecie mi powiedzieć o ostatnim tłumiku z golfa GTI 16V ale rzemiosło, są trwałe, dzwięk? Czy raczej warto szukać oryginału vw?
: ndz sie 03, 2008 19:11
autor: KoguT
ja w moim 1.6 smigam bez kata i bez srodkowego tlunika a koncowy mam ori z vw tylko ze z 1 koncówką
wcale glosno nie jest a słychac ładnie jak sie przygazuje
: ndz sie 03, 2008 21:12
autor: w0jta5
KoguTek pisze:ja w moim 1.6 smigam bez kata i bez srodkowego tlunika a koncowy mam ori z vw tylko ze z 1 koncówką
wcale glosno nie jest a słychac ładnie jak sie przygazuje
Masz puche od mk2 w mk3?
Jedno mnie tylko zastanawia jak jakość wykonania i parametry rzemiosła mają się do ori ...
Chyba założę końcowy bez środkowego i
panom policjantom :green_fuck:
: pn sie 04, 2008 11:14
autor: KoguT
mam koncowy z mk3
ale reszta przelot i naprawde niema żadnego hałasu... dopiero tak mniej wiecej od 2tys zaczyna sie ładny odgłos:)
ale na postoju tez usłyszysz różnice...
a niebiescy cie nieskasują bo tego niezaowaza... (w sensie nieusłyszą)
wczesniej latałem na przelocie i koncowym ori zrobionym na 2 rurke i przy 100km/h było ciężko wysiedziec w srodku bo sie dodatkowy
rezonans robił bez srodkowego... a po załozeniu koncowego cisza w srodu tylko taki delikatny pomruk z tyłu
: pn sie 04, 2008 15:13
autor: w0jta5
No to teraz tylko musi mi ktoś powiedzieć jak z trwałością tych rzemieślniczych puszek i biore ;]
: pn sie 04, 2008 17:29
autor: KoguT
jak ktos dobrze zrobi to bedzie super