Strona 1 z 1
					
				[mk2] wydech 1.3 NZ
				: ndz cze 01, 2008 16:43
				autor: w0jta5
				Witka 

 Z racji tego że mój wydech już ledwo żyje mam zamiar go wymienić. 
Wymyśliłem żeby od plecionki puścić rurę (baz kata i środkowego tłumika) i na samym końcu założyć ori tłumik od golfa GTI 16v (dwu-rurka)  
 
W golfie mam silnik 1.3 NZ czyli na wtrysku.
Nie chcę by był bardzo głośny.
Dwa jeszcze jest sprawa że w wolnossących nie może być w pełni przelotowego wydechu, czy na jednej puszce od 16v silnik będzie pracował prawidłowo?
Proszę o opinie i pomoc  

 
			 
			
					
				
				: ndz cze 01, 2008 21:58
				autor: GTH
				Strat nie odczujesz, za to bedzie sporo glosniej 

 
			 
			
					
				
				: ndz cze 01, 2008 22:34
				autor: w0jta5
				Więc trzeba będzie założyć środkowy...
Dzięki za odp
			 
			
					
				
				: śr cze 04, 2008 09:06
				autor: gumiś
				wstaw tylko koncowy i bedzie cacy,juz napewno bedzie troche głosniejszy i barwa sie zmieni 

 
			 
			
					
				
				: śr cze 04, 2008 11:56
				autor: ppoll27
				jak chcesz to zrobić względnie fachowo to przyjrzyj się układowi w polo 1,3 GT (silnik 2F 76 KM) do 
tego silniczka i tak :
-nie dawaj większej średnicy rur niż tam było ... bodajze 48 mm (chyba że zapodasz G40 wtedy 50mm) 
-środkowy to nawet w serii przelot szkoda go ot tak wyrzucać jeśli nie chcesz mieć jednostajnego huku 
-kluczowa sprawa dla przyrostu mocy i osiągów to kolektor i przednia rura 4 w 2 w 1 - taki był w polo G40/GT 
 

 
			 
			
					
				
				: śr cze 04, 2008 16:22
				autor: CHUDY
				ja miałem wybebeszony kat reszta przelot i na koncu tłumik przelotowy.jak wycięłem obudowe po kacie gorzej było i głosniej.
			 
			
					
				
				: śr cze 04, 2008 17:24
				autor: GTH
				Kolektor 4-2-1 nie daje mocy a co innego 

 
			 
			
					
				
				: ndz sie 03, 2008 09:41
				autor: w0jta5
				Środkowy mam dziurawy, katalizatora też nie mam (poprzedni właściciel) i się zastanawiam co zrobić. Jeżeli środkowy nie jest drogi to go założę i końcowy od 16v - ale to dopiero po następnej  wypłacie 
  
[ Dodano: 03 Sie 2008 09:33 ]
Co możecie mi powiedzieć o ostatnim tłumiku z golfa GTI 16V ale rzemiosło, są trwałe, dzwięk? Czy raczej warto szukać oryginału vw?
 
			 
			
					
				
				: ndz sie 03, 2008 19:11
				autor: KoguT
				ja w moim 1.6 smigam bez kata i bez srodkowego tlunika a koncowy mam ori z vw tylko ze z 1 koncówką
wcale glosno nie jest a słychac ładnie jak sie przygazuje 

 
			 
			
					
				
				: ndz sie 03, 2008 21:12
				autor: w0jta5
				KoguTek pisze:ja w moim 1.6 smigam bez kata i bez srodkowego tlunika a koncowy mam ori z vw tylko ze z 1 koncówką
wcale glosno nie jest a słychac ładnie jak sie przygazuje 

 
Masz puche od mk2 w mk3? 
Jedno mnie tylko zastanawia jak jakość wykonania i parametry rzemiosła mają się do ori ... 
Chyba założę końcowy bez środkowego i  

 panom policjantom  :green_fuck:
 
			 
			
					
				
				: pn sie 04, 2008 11:14
				autor: KoguT
				mam koncowy z mk3 
ale reszta przelot i naprawde niema żadnego hałasu... dopiero tak mniej wiecej od 2tys zaczyna sie ładny odgłos:)
ale na postoju tez usłyszysz różnice...
a niebiescy cie nieskasują bo tego niezaowaza... (w sensie nieusłyszą)
wczesniej latałem na przelocie i koncowym ori zrobionym na 2 rurke i przy 100km/h było ciężko wysiedziec w srodku bo sie dodatkowy
rezonans robił bez srodkowego... a po załozeniu koncowego cisza w srodu tylko taki delikatny pomruk z tyłu 

 
			 
			
					
				
				: pn sie 04, 2008 15:13
				autor: w0jta5
				No to teraz tylko musi mi ktoś powiedzieć jak z trwałością tych rzemieślniczych puszek i biore ;]
			 
			
					
				
				: pn sie 04, 2008 17:29
				autor: KoguT
				jak ktos dobrze zrobi to bedzie super 
