Strona 1 z 2

Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

: śr lis 03, 2004 19:16
autor: Cyborg
Witam mam załame mój goferek ma za małe ciś. sprezania :( mechanik powiedział do remontu :( co moge zrobic by dalej pruł jak 1,8 16v :P ?
HELP...

Re: Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

: czw lis 04, 2004 00:01
autor: Borys
Cyborg pisze:Witam mam załame mój goferek ma za małe ciś. sprezania :( mechanik powiedział do remontu :( co moge zrobic by dalej pruł jak 1,8 16v :P ?
HELP...
remont lub zmiana na wiekszy silnik, nowszy

Re: Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

: czw lis 04, 2004 02:01
autor: Czechu
Cyborg pisze:Witam mam załame mój goferek ma za małe ciś. sprezania :( mechanik powiedział do remontu :( co moge zrobic by dalej pruł jak 1,8 16v :P ?
HELP...
moze ktoś podać jakie właściwie powinno być ciśnienie w dieslu (silnik 1.6)

: czw lis 04, 2004 09:48
autor: Trochim
Norma 34 bar
minimalne 26 bar
maksymalna różnica miedzy cylindrami 6 bar

jak sie nie mylę to właśnie tak powinno być.

: czw lis 04, 2004 15:59
autor: Czechu
dzięki za info

: czw lis 04, 2004 16:52
autor: vudu
Trochim tak powinno być, a u nas był kiedyś silniczek z mk2 sami go wyciągneliśmy, diesel - i jak mierzyliśmy mu to miał 36/37/35/38 - co to mogło być- myśleliśmy ze moze ktos wrzucił dodatkowy pierscien, ale jak go sprzedaliśmy to właściciel nie dbał i przyjechał do nas z problemem bo "coś w silniku stuka" sciagneliśmy głowice a tam normalnie wszystko, trzy pierscienie itd..... a stukało to ze cosik sie z zaworem stało bo zniknął z gniazda!!!! i co przez rure???????????

: czw lis 04, 2004 20:03
autor: dino84
Remonta.
A jakie masz cisnienie??

: pt lis 05, 2004 09:17
autor: sq8bwh
Ja bym wrzucił nowe pierścienie i do przodu......
Pozdrawiam

: pt lis 05, 2004 12:05
autor: Trochim
silnik 1.6D przebieg 630 000 km spręzanie 32, 30, 32, 28

remont tego silnika polegał na wymianie pierścieni przy 420 000 km wtedy miał sprężanie na poziomie 26-24

Moja rada jak małe spręzanie to wymieniać pierścienie sprawdzić luz zaworów oraz jeździć i jeszcze raz jeździć.

: pt lis 05, 2004 19:25
autor: Michael G60
Norma 34 bar
min 26 bar
Mx różnica miedzy cylindrami 5 bar

: sob lis 06, 2004 22:45
autor: Cyborg
szczerze mówiąc na jednym wykresie było troszke ponad 20 - jakiesz 22 - 24

reszta ponizej 30 :( - kurde jest ktoś z okolic ślaska co grzebie przy dieslu by sprawdzić co mozna było by zrobić by miał wieksz sprezanie ? ale nie remontować go bo nie mam siana na to :( buhuhubuhuhu ;(

za niedługo zapraszam na moją stronkę VW - powiadomię was jak bedzie gotowa - dzieki bardzo czekam na posty

: pn lis 08, 2004 13:27
autor: sq8bwh
Cyborg pisze:szczerze mówiąc na jednym wykresie było troszke ponad 20 - jakiesz 22 - 24

reszta ponizej 30 :( - kurde jest ktoś z okolic ślaska co grzebie przy dieslu by sprawdzić co mozna było by zrobić by miał wieksz sprezanie ? ale nie remontować go bo nie mam siana na to :( buhuhubuhuhu ;(

za niedługo zapraszam na moją stronkę VW - powiadomię was jak bedzie gotowa - dzieki bardzo czekam na posty
Pierścianie to koszt 110 zł i uszczelka 40 zł ....a trudne to nie jest....
robiłem to...

: wt lis 09, 2004 22:47
autor: Cyborg
A podjął bys sie tego ?

: śr lis 10, 2004 12:29
autor: sq8bwh
Jestem informatykiem ;-))) ale sobie pierścienie zarzuciłem sam.... spróbuj. .... nie jest to trudne. ...klucz dynamometryczny tylko by Ci się przydał. Budowa tego silnika jest podobna do budowy cepa ;-))) W szczegółach nie bede opisywał ale jak trzeba.....nie ma problemu....