Strona 1 z 2

pomocy z modyfikacją mk1,dajmy mu kopa!!!!

: pn cze 13, 2005 00:59
autor: bert_01
Mam golfa mk1 w całkiem dobrym stanie jesli chodzi o bude.motor od mk2 1,3 litra chciałbym z tym cos zrobic, bo narazie moja fura jeżdzi jak wózek na zakupy:) Poradźcie mi co mam z tym klamotem pod maską zrobić lub czym to zastąpic. Mysłałem o motorze od mk2 1,8 16V, ale boje sie ze buda mi sie rozpadnie,no wiecie za duzo gazu,laczki pojadą...a ja zostane z fotelem na asfalcie:(Mam nadzieje, że ktoś mi podpowie czy i jak go trzeba wzmocnić jesli chodzi o bude i silnik.Czensciowo juz go zmodyfikowałem,typu rozpurki od mk1 gti i heble od mk2 gti,kombinacje z zawieszeniem itp.

: pn cze 13, 2005 15:48
autor: TAZ
Buda ci się nie rozsypie ale nie zaszkodzi poprawić kilka łączeń pod maską i obspawać kible przy amorach.

: wt cze 14, 2005 23:11
autor: bm86
Kible to trzeba obspawać i należy tez sprawdzić stan mocowania tylnej belki bo może sie zdarzyć że jest skorodowane.

: śr cze 15, 2005 00:54
autor: bert_01
nie to juz oblukałem i podłurznice sa fabryka,naciełem sie na kilku wczesniejszych golfach a miałem ich 3 nawet pełne gti mk1 i wiem co w trawce piszczy jesli chodzi o bude.tylko to moje 1,3 to jakaś kosiarka od trawy.sam nie wiem czy je podciągnąć czy przespawać uchwyt i władować 1,8 16V od mk2.a wy co uwarzacie,piszcie.jak kto potrzebuje co od mk1 z klamotów walić jak w dym nazbierałem tego od chlery:)

: śr cze 15, 2005 01:24
autor: Krzyś 16v
mk1 i 16v to fajna sprawa 16v slicznie gada i w mk1 fajnie sie zbiera ale pali tez slicznie wiec zakladaj odrazu digifant`a i udezaj do GTO po czipsa uwolnij wydech wsadz ostre waly kolektor 4-2-1 i mk1 jak mazenie :serduszka:

: śr cze 15, 2005 12:16
autor: bert_01
no tak ale koszty tez pewnie nie kiepskie.nie orientujecie sie ile taki motorek kosztuje. Z wsadzenie klamota nie mam problemu bo mam warsztat przy domowy:)) tylko koszta:(!!!!

: śr cze 15, 2005 13:05
autor: Krzyś 16v
Fajna 16v znajdziesz do 2tys zl :bigok:

: śr cze 15, 2005 15:02
autor: bert_01
no ok a jak wygląda sprawa skrzynki biegów piast przegubów,pewnie zawiasy tez trza wymienić.cos czuje ze mnie to zaboli finansowo:))

: śr cze 15, 2005 19:42
autor: VR
bert_01 pisze:no ok a jak wygląda sprawa skrzynki biegów piast przegubów,pewnie zawiasy tez trza wymienić.cos czuje ze mnie to zaboli finansowo:))
szukaj od razu kompletu silnik+skrzynia+półośki napewno zaoszczędzi ci to troche wydatków i nerwów

: śr cze 15, 2005 20:16
autor: Goly
A co klasyczne 1,8 GTi to zle , wydaje mi sie ze to i tak niezle , no chyba ze chcesz sie tak wkrecac ze bedziesz zwijac asfalt to polecam G60 , fantastyczna sprawa ...

: śr cze 15, 2005 20:21
autor: Mateusz_vw

: śr cze 15, 2005 23:46
autor: bert_01
lubie sie wkrencać a po drugie jak coś robic to porządnie:))kurde pewnie do tej 16V pewnie jeszcze komputerek trza kupić.ojjj zaboli:)))))ale bendzie latać lepiej niż F16 hahaha

: czw cze 16, 2005 09:57
autor: TAZ
No Struś zapodał pod maske 1,8 20V turbo więc stary motor idzie do opchnięcia.

: czw cze 16, 2005 16:09
autor: bert_01
ha idzie do obchnięcia tak jak moje zasoby idą w kierunku upadku:))dzięki za pomoc jak zadziałam finnansowo to ja też zapodam coś nowego pod mache. a moze poradzićie co zrobić z tym moim 1,3 zeby był bardziej dorosły....