Przewody hamulcowe w stalowym oplocie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Przewody hamulcowe w stalowym oplocie

Post autor: melon » czw kwie 03, 2008 16:31

Jaka jest roznica w precyzji hamowania na takich przedowdach w porównaniu z gumowymi?
Majac takie przedowy mozna lac płyn na bazie silikonu? np Mintex?
Ogólnie interesuja mnie wrazenia po montazu takich przewodow.
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 16:39 przez melon, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt kwie 04, 2008 08:55

Dla mnie jedyna roznica jest taka, ze jest bezpieczniej i pewniej. Nic poza tym sie nie zmienia.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

jarek_lech
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:11
Lokalizacja: warszawa

Post autor: jarek_lech » pt kwie 04, 2008 10:35

Masz dużo większą wytrzymałośc tych przewodów. Większosć samochodów rajdowych, posiadają takie przewody, głównie z powodu instalacji ręcznego korektora siły hamowania oraz częstszego i intensywniejszego hamowania. Tak na ruch uliczny można to założyć jeżeli masz duży zacisk i mocno depczesz w hebel.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt kwie 04, 2008 11:01

z doświadczeń motocyklowych : główna zaleta to poprawa precyzji dawkowania hamulca, zdecydowanie bardziej wyczuwalny punkt zadziałania bo eliminujesz "pracujące" pod ciśnieniem gumowe przewody :bigok:


TDPower

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » pt kwie 04, 2008 14:02

cale cisnienie plynu idzie w zacisk a nie na rozpychanie gumowych przewodow hamulcowych


TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości