Strona 1 z 1

Przekładka 1.6 na 1.8

: pt mar 28, 2008 19:45
autor: BuBu mk2
Witam wszystkich.

Chcę wymienić silnik w moim golfie2 z 1.6PN na 1.8 ABS i w związku z tym mam parę pytań:
1. Silnik jest z passata B4 94 rok czy mocowania od mojego silnika będą pasować??
2. Cy ten silnik będzie pasował do mojej skrzyni z PNki??
3. Jeśli nie podejdzie do mojej skrzyni czy będzie pasować np. do skrzyni z toledo 1L RP lub do skrzyni ATH z golfa3 AAM?? i czy w tym przypadku będzie pasować moje sterowanie biegami??
4. Czy konieczne jest zostawienie oryginalnego odpowietrzenia silnika z ABSa??
5. Czy muszę wymienić chłodnice na większą??


Pozdrawiam

: pt mar 28, 2008 19:52
autor: Yuri
Oplaca Ci sie bawic w swapa dla 15kM? Wg mnie jak swapowac to min. na 2.0 nawet 8v. Tyle, ze wtedy juz dochodzi wiecej rzezbienia pod maska no i heble. Ale efekt koncowy bylby duzo lepszy niz przy 1.8 :bajer:

: pt mar 28, 2008 20:04
autor: BuBu mk2
Mój 1.6 "odmówił posłuszeństwa", a jego remont wyniesie więcej niż zakup "nowego" silnika, poza tym chcę cały osprzęt zostawić z PNki. Przy 2,0 koszty były by dużo większe

: sob mar 29, 2008 12:16
autor: sillas
jak na moje oko,to musisz panie wywalic tez swoja instalacje znaczy chodzi mi o silnikowa i załozyc od tego 1,8

Re: Przekładka 1.6 na 1.8

: sob mar 29, 2008 22:42
autor: bugalon
BuBu mk2 pisze:Witam wszystkich.

Chcę wymienić silnik w moim golfie2 z 1.6PN na 1.8 ABS i w związku z tym mam parę pytań:
1. Silnik jest z passata B4 94 rok czy mocowania od mojego silnika będą pasować??
2. Cy ten silnik będzie pasował do mojej skrzyni z PNki??
3. Jeśli nie podejdzie do mojej skrzyni czy będzie pasować np. do skrzyni z toledo 1L RP lub do skrzyni ATH z golfa3 AAM?? i czy w tym przypadku będzie pasować moje sterowanie biegami??
4. Czy konieczne jest zostawienie oryginalnego odpowietrzenia silnika z ABSa??
5. Czy muszę wymienić chłodnice na większą??


Pozdrawiam
1. Tak będą
2. Tak będzie, tylko sprzęgło od swojej PNki musisz do niego przykręcić razem z kolem zamachowym
3. j.w
4. Nie nie jest konieczne, ale osobiscie bym zostawił tylko dobrze je wyczyść
5. Nie musisz.

: pn mar 31, 2008 11:42
autor: BuBu mk2
Z odmą jest taki mały problem ponieważ a ABSie wychodzi ona z miejsca gdzie w PNce jest mocowana mechaniczna pompa paliwa i musiał bym zastosować elektryczną.

: pn mar 31, 2008 11:52
autor: bugalon
BuBu mk2 pisze:Z odmą jest taki mały problem ponieważ a ABSie wychodzi ona z miejsca gdzie w PNce jest mocowana mechaniczna pompa paliwa i musiał bym zastosować elektryczną.
Nie rozumiem, przeciez silnik ABS chodzi tylko na elektrycznej pompie paliwa. Wymieniasz silnik z osprzętem czy cos kombinujesz ? Bo jak kombinujesz, to srednio to widze .....

: pn mar 31, 2008 12:11
autor: BuBu mk2
Niestety kombinuje tzn. chce cały osprzęt zostawić z PNki. Jeżeli to będzie sobie średnio radzić to będę kompletował instalacje oryginalną do ABSa

: pn mar 31, 2008 13:37
autor: bvw08
średnio mi się widzi żeby silnik chodzil na takiej rzeźbie. Myśle że nie warto bawic się poszukaj sobie dobrej pn i zrób przeszczep. Jak swapować to min 2e i całkowite koszta nie będą aż tak dużo większe.

: pn mar 31, 2008 23:29
autor: bugalon
BuBu mk2 pisze:Niestety kombinuje tzn. chce cały osprzęt zostawić z PNki. Jeżeli to będzie sobie średnio radzić to będę kompletował instalacje oryginalną do ABSa
A sprawdziles czy walek napędzający pompę oleju ma odpowiednie krzywki zeby napędzic mechaniczną pompę paliwa ? Bo mi sie wydaje ze raczej nie będzie ich mial.

: wt kwie 01, 2008 05:53
autor: BuBu mk2
Wałka pośredniego nie sprawdzałem, ale jak nie będzie miał odpowiedniej krzywki to zastosuje elektryczną pompę paliwa, która i tak będzie rzadko używana bo w aucie mam LPG.

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 10:10 pm ]
ABS już pod maską. Jak narazie wszystko chodzi dobrze nie ma problemów.