Strona 1 z 1

mk3 z małym silnikiem:(

: czw mar 27, 2008 12:58
autor: beszcza
da rade podkrecic mk3 z 97 z silnikiem 1.4 na pełnym strysku?i czy sie opłaca wogóle coś z tym kombinować.??...

: czw mar 27, 2008 16:52
autor: Yuri
Da rade ale nie ma sensu. Koszty beda kompletnie niewspolmierne do efektow.

: pt mar 28, 2008 09:39
autor: Benoś
Najtaniej chyba by można przełożyć wałek z 1.6 ale to już zależy od ciebie . Na allegro to groszowe sprawy .
Pozdrawiam

: pt mar 28, 2008 10:05
autor: evolution
Benoś pisze:Najtaniej chyba by można przełożyć wałek z 1.6 ale to już zależy od ciebie . Na allegro to groszowe sprawy .
Pozdrawiam
zeby to tylko cokolwiek dalo...

: pt mar 28, 2008 11:58
autor: ppoll27
jak lubisz i masz czas dłubać to zrób sobie własnym sumptem wersję GT :
http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 3&Itemid=4
generalnie - "obróbka" głowicy mająca na celu usunięcie zanieczyszczeń wżerów i niedoróbek + planowanie - delikatne podniesienie stopnia sprężania
warto i łatwo zrobić jeśli masz kłopot z uszczelką pod głowica, albo uszczelniaczami na zaworach bądź ich regulatorami luzu ... :bigok:
przekładka wałka rozrządu to lipa - skąd wiesz że 1,6 ma lepszy i dlaczego lepszy ? a nawet jak to czy założysz to z regulowanym kołem i będziesz miał hamownie żeby sobie to wystroić ? jeśli nie do to sobie daruj ... bo te niskie koszty to ułuda :grrr:

: pt mar 28, 2008 15:51
autor: RobeQ
ogolnie z 1.4 wiele nie zrobisz jak bedziesz robisz N/A to koszty beda astronomiczne zeby to mialo jakas sensowna moc.

Jak bedziesz uturbial to pewnie zblizysz sie do 150-180 po wymianie wszystkiego w silniku i dojdziesz do wniosku ze taniej prosciej bezpieczniej bybylo wrzucic ABFa/2e/ czy 1.8T

Mialem taki silnik w poprzednim golfie i obliczalem sobie swap na tdi jakiegos afna ale na szczescie/nieszczescie golf sie popsul o latarnie a ja kupilem seryjnego tdi bo duzo jezdze