Strona 1 z 1

[mk3]swap

: pn mar 17, 2008 21:04
autor: bastek016
witam mam pytanko co będzie potrzebne do swapu z 1.6 benzyna 75 koni na Vr6 może już taki temat był ale chce wiedzieć dokładnie poskładać to w całośc itp
na tej aukcji znalazłem
http://moto.allegro.pl/item324164525_sw ... anio_.html

w skład zestawu wchodzi:
-silnik
-skrzynia
-poduszki(komplet)
-chłodnica
-wzmocnienie czołowe z wentylatorami
-pompa wody
-alternator
-rozrusznik
-pompa wspomy
-wiazka el. z bezpiecznikami
-trawers
-przednia belka
-półosie
-przepłwomierz
-obudowa filtra powietrza
czy to jest napewno wszystko ??:)
wiem że musze wywalić też tylną belkę wsadzić tarcze do tył :) , zawieszenie ma być -60/-40 i hamulce bym tak samo swapował :) prosze o porady itp :)

: wt mar 18, 2008 08:50
autor: TAZ
Najlepiej to kupić VRa po dzwonie w tył.

: wt mar 18, 2008 10:36
autor: BlackAcid
witam, ja mam podobny problem. mam 2.0GTI ADY i chce wsadzic do niego motor vr6. wiem ze zawieszenie polosie hamulce itd zostaja bez zmian gdyz sa takie same jak w vr6. nurtuje mnie jednak problem wiazki elektrycznej silnika, co bedzie mi potrzebne oprocz komputera?? wiazka z silnika ADY na smietnik? prosze o jakies konkretne odpowiedzi lub linki do stron w ktorych mozna zaczerpnac tresciwych informacji. pozdro!!

: wt mar 18, 2008 11:49
autor: bugalon
Komputer, wiązka, skrzynia, pompa paliwa, zegary, puszka od immo, linki do skrzyni biegów z całym mechanizmem, pedały, pompki hydrauliczne do sprzęgła obydwie, puszka filtra powietrza razem z mocowaniem i wszystkie węże dolotowe. Do tego cały układ zapłonowy (zalezy czy na aparaty silnik czy bez). Do tego wózek (trawers) przednia belka i komplet wentylatorów z chłodnicą. Wszystkie węże wodne i olejowe muszą byc w komplecie, zeby potem nic nie ciąć. Najlepiej do tego załatwic jeszcze wiązkę do osprzętu silnika (czujniki, wentylatory chlodnicy itd). Zakładam, że swap jest w komplecie z łapami i rozrusznikiem, bo jeśli nie, to to też trzeba będzie dokupić.

Jak czegoś nie zapomnialem to powinno byc wszystko, no i taki swap zaczałbym od hamulców.