Strona 1 z 4

Jak podkręcic standardowego mk3 1,6AEE 75 km

: sob lut 23, 2008 23:56
autor: mazzzi18
chcialbym dowiedziec sie co mozna zrobic aby bylo troszke wiecej KM w moim golfiku. moze macie jakies propozycje. czekam na odpowiedz. czy jest to wogule mozliwe??? Obrazek

: ndz lut 24, 2008 10:39
autor: bvw08
Można parę KM wycisnąc ale wydaje mi się że nie warto w mk2 to tak, ale mk3 jest za ciężki i gdybyś miał nawet 90 KM to szału by niebyło. Można pobawic się w wałki wydech dolot ale najlepiej to sprzedaj go i kup 2.0 albo TDI+chip

: ndz lut 24, 2008 10:57
autor: To_mas
mazzzi18 pisze:chcialbym dowiedziec sie co mozna zrobic aby bylo troszke wiecej KM w moim golfiku. moze macie jakies propozycje. czekam na odpowiedz. czy jest to wogule mozliwe???
nie warto sie w to bawićz takim silnikiem :) Jeśli buda zdrowa to proponuje SWAPA :grin:

: ndz lut 24, 2008 12:30
autor: mazzzi18
czytalem o strumienicach to one powiekszaja moment obrotowy ale nie wiem czy to prawda co pisza o nich.

: ndz lut 24, 2008 13:43
autor: Yuri
mazzzi18 pisze:czytalem o strumienicach to one powiekszaja moment obrotowy ale nie wiem czy to prawda co pisza o nich.
Taaaa. Tak samo jak "czipy" z Allegro za 200zl ktore daja +10% mocy i momentu wkazdym silniku do ktorego sie je zamontuje (i chyba jeszcze +5 odpornosci na magie ;) ).

Kolega bvw08 dobrze napisal, ze najlepsza modyfikacja jesli chcesz miec cos mocniejszego to sprzedac tego co masz i szukac czegos mocniejszego :helm:

: ndz lut 24, 2008 23:55
autor: mazzzi18
zeby kupic chipa trzeba miec najpierw turbine zeby cos z tego bylo a sam chip to nie da napewno nic. a golfa raczej nie sprzedam narazie bo jest moich rodzicow. ale nie radzi sobie tak zle ten samochod. a filtry powietrza te sportowe to cos daja czy to tez jest pic na wode???

: pn lut 25, 2008 00:15
autor: To_mas
mazzzi18 pisze:zeby kupic chipa trzeba miec najpierw turbine zeby cos z tego bylo a sam chip to nie da napewno nic.
nie jest potrzebne turbo do chipa jeśli juz ale to była ironia w wykonaniu Yuri, mi sie wydaje :P

filtr sportowy mozesz kupić ale nie spodziewaj sie ze jakoś bardzo to odczujesz

: pn lut 25, 2008 00:18
autor: exec
mazzzi18, na pocztek napisz ile tys. zl. jestes w stanie wydac na modyfikacje. :bajer:

: pn lut 25, 2008 00:52
autor: To_mas
zwróć uwagę ze kolega pyta
exec pisze:tys. zl.

: pn lut 25, 2008 01:16
autor: Yuri
To_mas pisze:nie jest potrzebne turbo do chipa jeśli juz ale to była ironia w wykonaniu Yuri, mi sie wydaje :P
Dobrze Ci sie wydaje ;). I oczywiscie nie potrzeba turbo do chipa.
mazzzi18 pisze:a filtry powietrza te sportowe to cos daja czy to tez jest pic na wode???
U Ciebie w silniku przy dobrze zbudowanym dolocie jakies +1kM i tyle samo Nm. Wg mnie jesli nie planujesz jakichs naprawde grubych modow to daj sobie spokoj z tym filtrem. Lepiej zatankowac wachy do pelna i jeszcze zostanie troche kasy.

: pn lut 25, 2008 17:00
autor: witus29

: pn lut 25, 2008 19:55
autor: mazzzi18
tak tylko chcialem spytac a nawet jak bym chcial to nie bede inwestowal w ten samochod z tego wzgledu ze jest nie moj tylko moich starych i moze byc tak ze mi nie dadza jezdzic samochodem i cala kasa ktora moglbym wydac na dokonanie jakichkolwiek przerobek poszla by na marne. jak dorobie sie swojego samochodu to wtedy bede myslal a jak juz mial bym kupic cos to napewno bylby to diesel oczywiscie z turbem.

: wt lut 26, 2008 00:25
autor: witus29
Sorki masz w temacie pytanie o AEE, więc podałem Ci źródło.
Ps. Kasa nie adekwatna do wyników (sam widzisz ).
Pozdro.

: śr lut 27, 2008 12:38
autor: ppoll27
mazzzi18 pisze:tak tylko chcialem spytac a nawet jak bym chcial to nie bede inwestowal w ten samochod z tego wzgledu ze jest nie moj tylko moich starych i moze byc tak ze mi nie dadza jezdzic samochodem i cala kasa ktora moglbym wydac na dokonanie jakichkolwiek przerobek poszla by na marne. jak dorobie sie swojego samochodu to wtedy bede myslal a jak juz mial bym kupic cos to napewno bylby to diesel oczywiscie z turbem.
żeby myśleć o efektywnych i konkretnych przeróbkach fabryki warto najpierw autko doprowadzić do porządnej "serii "... czyli sprawić że jest w stanie osiągnąć wartości fabryczne (dla AEE) max 168 km/h 0-80 8,9 sek 0-100 14,0 sek :chytry:
wielu z nas jeździ "przytłumionymi" autkami (kiepski zapłon, padające sprzęgło, zatkany katalizator, zła mieszanka, itp itd) i myśli o nie wiadomo jakim tuningu a często okazuje się że nasz samochód nie ma nawet fabrycznych osiągów, wtedy rozsądnym początkiem jest doprowadzenie wszystkiego do porządku - jak wszystko z autkiem jest OK to osiągi fabryczne da się zawsze osiągnąć i to moim zdaniem powinien być 1.szy krok :okej: