Strona 1 z 2

[mk3]tarcze i zaciski 280-288

: ndz lut 10, 2008 13:30
autor: papol
mk3 gti 8v chce zmienic tarcze na wieksze 280 na 288 z vr6 czy wystarczy zmienic tylko zaciski i jazma oraz tarcze ?

Re: [mk3]tarcze i zaciski 280-288

: ndz lut 10, 2008 14:18
autor: [QT]Devil
papol pisze:mk3 gti 8v chce zmienic tarcze na wieksze 280 na 288 z vr6 czy wystarczy zmienic tylko zaciski i jazma oraz tarcze ?


Witam ja chce zapodac sobie 280 narazie takze jakbys miał na sprzedaż zaciski i jarzma to daj znac :P

Co do twojego pytania to 288 z vr6 jest na 5 szpilek, pytałem juz o taka opcje musisz zwrotnice zamienic :/

: ndz lut 10, 2008 14:22
autor: djtom
czy te 8mm robi odczuwaną różnicę? to poważne pytanie.

: ndz lut 10, 2008 14:49
autor: papol
no tak ale ja w gti mk 3 tez mam 5 otworow

: ndz lut 10, 2008 15:48
autor: kkk13
papol pisze:no tak ale ja w gti mk 3 tez mam 5 otworow
Tak, jeśli masz mk3 GTI, czyli 5x100, możesz założyć tarcze od 20J/VR6syncro 288 (tarcza o tym rozmiarze od Golfa 4 nie pasuje), zwrotnica zostaje twoja, oczywiście zacisk + jarzmo od 288/312 - tutaj może być z Golfa 4, Audi jakiegoś, poszukaj najlepiej zacisk od A4/A6 ( większy tłok - ma 57mm.. )

: ndz lut 10, 2008 17:05
autor: toffic
czy te 8mm robi odczuwaną różnicę? to poważne pytanie.
8mm średnicy nie ale 5 grubości tak

: ndz lut 10, 2008 17:07
autor: djtom
8mm średnicy nie ale 5 grubości tak
tego akurat nie wiedziałem :pub:

: ndz lut 10, 2008 17:41
autor: cowboy
toffic pisze:8mm średnicy nie ale 5 grubości tak
3mm

288 jest gruba na 25

a 280 na 22

256 jest na 20

: ndz lut 10, 2008 19:15
autor: papol
no to jak panowie trzeba zakladac ze zwrotnica czy tylko moge przelozyc zacisk i jazmo???

: ndz lut 10, 2008 19:36
autor: Borys
papol pisze:no to jak panowie trzeba zakladac ze zwrotnica czy tylko moge przelozyc zacisk i jazmo???
jarzmo i zacisk

: ndz maja 11, 2008 19:53
autor: pysio
cowboy pisze:
toffic pisze:8mm średnicy nie ale 5 grubości tak
3mm

288 jest gruba na 25

a 280 na 22

256 jest na 20
To wlasnie te 8mm robi przede wszystkim roznice

: ndz maja 11, 2008 21:03
autor: cowboy
pysio pisze:To wlasnie te 8mm robi przede wszystkim roznice
nie, róznice robi 3mm
po pierwsze w grubości tarczy 25 do 22
po drugie w średnicy tłoka 57mm do 54

nie wiem ale możliwe że klocek jest większy ?

dodatkowa zaleta że zakładając jarzmo można zrobić 312

8mm w średnicy jest pomijalne

: ndz maja 11, 2008 22:53
autor: Burza Jr
No i kolejny bonus klocki sa 2 razy droższe do 288 niz do 280 :D kpl ATE kosztuje w granicach 150 zł wiem bo to wlansie przerabiam teraz :bigok:

: pn maja 12, 2008 05:34
autor: pysio
cowboy pisze:
pysio pisze:To wlasnie te 8mm robi przede wszystkim roznice
nie, róznice robi 3mm
po pierwsze w grubości tarczy 25 do 22
po drugie w średnicy tłoka 57mm do 54

nie wiem ale możliwe że klocek jest większy ?

dodatkowa zaleta że zakładając jarzmo można zrobić 312

8mm w średnicy jest pomijalne
Skoro 8 mm nie robi roznicy to po co zwieksza sie srednice tarczy skoro to wedlug Ciebie grubosc ma znaczenie ? Nie latwiej bylo zrobic grubsza tarcze 280mm niz robic nowa 288 mm ? Jak sadzisz ktora tarcza mozna zahamowac lepiej : ta o wiekszej srednicy czy o mniejszej ?