Jaki wałek do 1.6 Pn

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Jaki wałek do 1.6 Pn

Post autor: daro46 » wt lut 05, 2008 01:29

Zastanawiam się nad zmianą wałka ,biorę pod uwagę wałek z PG macie jakieś inne propozycje?? jak to wygląda ,wiem że szału nie będzie ale zawsze może coś na +
ma ktoś może porównanie pomiędzy wałkiem z PG LUB PF? LUB GXA? toffic pisał ze na wałku z PG spalanie wzrosło i była lepsza góra ...
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 20:54 przez daro46, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt lut 08, 2008 10:53

otworz sobie www.doppel-wobber.de - tam masz dane dotyczace katow otwarcia i zamkniecia zaworow w silnikach mk2 - policz sobie jak dlugo sa otwarte i bierz taki ktory ma dluzej niz PN/RF - czyli praktycznie kazdy poczynajac od EZ
pozatym walek to jedno - nie ma sie co ludzic - PN byl robiony ze sporym zacieciem EKOLOGICZNYM (niestety, poswiecili tez co nieco z ekonomii) - wiec moim zdaniem powinnes tez grzebnac w ukladzie wydechowym - zobacz sobie np. na www.bosal.pl na roznice pomiedzy PN a EZ (podwojne "kolanko" i brak sondy lambda + prostszy gaznik).
Wg mnie powinnes sprawdzic o ile masz jeszcze katalizator czy jest drozny, jak nie to sens wkladania innego walka jest nikly ... jesli masz oryginal, KAT w dowodzie i > 200 tys km przebiegu to polecam wymiane na metalowy z szybszym przeplywam (dedykowany za 400 PLN)
Jak porownasz dane EZ i PN to jakies 3-5 KM mozesz zyskac przerabiajac silnik z PN na EZ (uklad bez katalizatora i z gaznikiem 2e2).
:bigok:
Ostatnio zmieniony pt lut 08, 2008 10:56 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pt lut 08, 2008 14:25

wałek, od 2E (2.0 8V)
wywal kata, też mu to pomoże.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pn lut 18, 2008 16:47

przeczytaj moj temat tam, przereobilem 1.6 PN na ok 130KM. Jak cos nie jasne pisz na priv


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw lis 06, 2008 10:04

Chłopaki a jak wsadze do Pn wałek od 2E to nie będzie żadnych problemów np. z wolnymi obrotami, albo stukowym??
I czy zauważalnie jakoś wzrośnie moc?
koonrad wiem ze Ty wsadałes wałek od ADY do Rp i chyba była różnica ale jak to będzie w 1.6??


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości