[mk2 gti] zmiana glowicy na 16v w silniku GTI typ PB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk2 gti] zmiana glowicy na 16v w silniku GTI typ PB
witam! czy jest mozliwosc swapu samej glowicy na 16v w silniku pb 1,8 na digifancie2??
czy do tego jest mozliwosc zalozenia chlodzenia na denko tloka?
czy do tego jest mozliwosc zalozenia chlodzenia na denko tloka?
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 19:21
- Lokalizacja: wrocław
Re: [mk2 gti] zmiana glowicy na 16v w silniku GTI typ PB
simens pisze:witam! czy jest mozliwosc swapu samej glowicy na 16v w silniku pb 1,8 na digifancie2??
czy do tego jest mozliwosc zalozenia chlodzenia na denko tloka?
Zabieg raczej za drogi lepiej cały kupić, było setki razy na forum.
Ad1 potrzebujesz: głowice, koła rozrządu na wał, wałek pośredni i rozrządu, tłoki, wałek pośredni, przerzucić aparat do głowicy, pasuje jeszcze zmienić pompe oleju i dołożyc natrysk, generalnie mało opłacalnesimens pisze:witam! czy jest mozliwosc swapu samej glowicy na 16v w silniku pb 1,8 na digifancie2??
czy do tego jest mozliwosc zalozenia chlodzenia na denko tloka?
Ad 2 potrzebujesz natryski i wydajniejszą pompe
czyli nie ma co kombinowac jak mam GTI na pb i digi2 oraz goly 9a to wytargac pb wstawic 9a podlaczyc digi tak jak bylo nie przerabiajac nic zbytnio ustawic zaplon (aparat podejdzie??) skrecic skrzynie palic i jezdzic??[QT]Devil pisze:Nie, tłoki musisz zmienić bo te w 16v są frezowane. Zwykłe tłoki spotkaja sie z zaworami.
czy korbowody i wal w silniku 9a sa takie same jak np w pb czy rp?? chodzi mi o dl i mocowanie do walu i tloka??
jak juz pytalem o glowice to chodza sluchy ze glowica 9a rozni sie od tej w kR nie tylko kolektorem tylko jeszcze czyms?? jak ktos zna konkretna odpowiedz to prosze o napisanie
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 19:02 przez simens, łącznie zmieniany 1 raz.
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
czlowieku uzyj katalogu etki czy jakies innej autodaty... to co robisz az sie prosi o banasimens pisze:czyli nie ma co kombinowac jak mam GTI na pb i digi2 oraz goly 9a to wytargac pb wstawic 9a podlaczyc digi tak jak bylo nie przerabiajac nic zbytnio ustawic zaplon (aparat podejdzie??) skrecic skrzynie palic i jezdzic??[QT]Devil pisze:Nie, tłoki musisz zmienić bo te w 16v są frezowane. Zwykłe tłoki spotkaja sie z zaworami.
czy korbowody i wal w silniku 9a sa takie same jak np w pb czy rp?? chodzi mi o dl i mocowanie do walu i tloka??
jak juz pytalem o glowice to chodza sluchy ze glowica 9a rozni sie od tej w kR nie tylko kolektorem tylko jeszcze czyms?? jak ktos zna konkretna odpowiedz to prosze o napisanie
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Korbowody sa takie same, wal o innym skoku, reszta wymiarow walu taka sama. Glowica 9A rozni sie od glowicy 1.8 16v wielkoscia komory spalania i srednica kanalow.simens pisze:czy korbowody i wal w silniku 9a sa takie same jak np w pb czy rp?? chodzi mi o dl i mocowanie do walu i tloka??
jak juz pytalem o glowice to chodza sluchy ze glowica 9a rozni sie od tej w kR nie tylko kolektorem tylko jeszcze czyms?? jak ktos zna konkretna odpowiedz to prosze o napisanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości