Strona 1 z 1
					
				Swap hamulców
				: pn sty 28, 2008 18:27
				autor: Afrodyzjusz
				Witam! Chce w moim gti 2e 94 rok założyć zaciski z 20 jahre jubi, czy podejdą pod moją piaste?? 
http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-GTI-TDI-20 ... dZViewItem
Czy ten zestaw z tej aukcji podejdzie do mojega auta?? i czy jeszcze coś bede musiał dokupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi
 
			 
			
					
				Re: Swap hamulców
				: wt sty 29, 2008 00:25
				autor: Borys
				Afrodyzjusz pisze:Witam! Chce w moim gti 2e 94 rok założyć zaciski z 20 jahre jubi, czy podejdą pod moją piaste?? 
http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-GTI-TDI-20 ... dZViewItem
Czy ten zestaw z tej aukcji podejdzie do mojega auta?? i czy jeszcze coś bede musiał dokupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi
 
na tej aukcji masz zestaw PnP, dolłądasz przewody hamulcowe i klocki, zakłądasz do auta i jazda, wszystko pasuje
 
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 01:04
				autor: sas_gti
				coś mi się wydaje ze Ty masz teraz dokładnie takie same hamulce albo podobne 288 albo 280 mm średnicy, tylko prawdopodobnie masz teraz na 4ry a nie 5 śrub.
Czemu chcesz kupować te?
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 14:15
				autor: Afrodyzjusz
				sas_gti, w tej chwili mam tarcze 280/22 na 5 śrób 5*100 a ten zestaw to 5*100 ale 288/25. Uważam że róznica w hamowaniu jest znaczna i warto zainwestować. A może sie myle, ale jeżdziłem jubi z tymi hamulcami i hamował dużo lepiej od mojego 

 
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 14:18
				autor: cowboy
				Afrodyzjusz pisze:Uważam że róznica w hamowaniu jest znaczna i warto zainwestować
ogromny 
+ zestawu 288/25 to fakt, że po zmianie jarzm można przejść na 312/25
 
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 20:32
				autor: Afrodyzjusz
				cowboy, to prawda ale wtedy musiałbym zmienić felgi na 18 cali bo 16 by nie weszły chyba?? Tak mi się wydaje. Prawda to?? 

 
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 21:22
				autor: kkk13
				cowboy pisze:
ogromny + zestawu 288/25 to fakt, że po zmianie jarzm można przejść na 312/25
Spierałbym się czy 312mm wejdzie po zmianie jarzm do mk3, mam takie tarcze gdzieś w moim garażowym śmietniku, tj. 312 5x100, miałem kiedyś jarzma 312 także, przymierzałem do 20J i z tego co pamiętam to nie pasuje P&P bo dla Golfa 4 tarcza ma inne odsadzenie.. Lub inny fakt - tarcza 288/25 z Golfa 4 nie pasuje do mk3 288/25, zatem 312 także raczej nie podejdzie.. Chyba należałoby jarzma przerobić..
 
			 
			
					
				
				: wt sty 29, 2008 22:18
				autor: Borys
				kkk13 pisze:cowboy pisze:
ogromny + zestawu 288/25 to fakt, że po zmianie jarzm można przejść na 312/25
Spierałbym się czy 312mm wejdzie po zmianie jarzm do mk3, mam takie tarcze gdzieś w moim garażowym śmietniku, tj. 312 5x100, miałem kiedyś jarzma 312 także, przymierzałem do 20J i z tego co pamiętam to nie pasuje P&P bo dla Golfa 4 tarcza ma inne odsadzenie.. Lub inny fakt - tarcza 288/25 z Golfa 4 nie pasuje do mk3 288/25, zatem 312 także raczej nie podejdzie.. Chyba należałoby jarzma przerobić..
 
do 312mm to min 16" 
a co do pasowania 288 z MKIV to jak sie che to pasuje bez problemu i bez przeróbki jarzm, taka sama sytuacja z 312, 
mam u siebie 288 z MKIV na zwrotnicach z VR6